Natuurlijk, het is toch jouw zus, weet je!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef Mirage het volgende:
Heeft iemand er bezwaar tegen als ik mijn zus meeneem ?
mja ik kom van de kant van tharde... weet dus niet of er tussen daar en putten mensen zijn die opgepikt moeten worden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Barra, waar kom jij vandaan rijden ?
Kan je nog 1 of 2 mensen oppikken ?
bijt ze? zo nee mag je der meenemen hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef Mirage het volgende:
Heeft iemand er bezwaar tegen als ik mijn zus meeneem ?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi! Onder voorbehoud ga ik mee, samen met Duvel!
We komen uit R'dam, met de auto!
Dat moet ik even met Duvel overleggen... want de kans is heel groot dat we dan daarna bij mijn ouders in Zutphen crashen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik vast zwaaien voor Alicey, ik geloof namelijk dat zij vervoer vanuit R'dam nodig heeft...
is het mogelijk dat zij als ze wil en nog geen vervoer heeft met jullie mee rijdt ?
Het Grote Afzeggen is nog niet begonnen hequote:Op donderdag 30 maart 2006 19:43 schreef nokwanda het volgende:
Wordt een flinke club
idd ben benieuwt wie er nu allemaal zijn doodgegaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het Grote Afzeggen is nog niet begonnen he.
Was jij niet degene die mijn slaapzak in gebruik had genomen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef Alicey het volgende:
Soms wel, maar dat valt op te lossen door een dekentje of slaapzak en tegen elkaar aan liggen.
Wat is enger, dit of dat Solse Gat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:05 schreef Natalie het volgende:
Super! Krijg ik die ook eens te zien.
Ik denk niet dat dat voor spoken een rede is om weg te blijvenquote:
Volgens mij niet, ik meen me iig te herinneren dat ik zelf een slaapzak bij me had. Had je wel een slaapzak bij je, of had je die aan iemand anders uitbesteed? Althans, jij was toch degene die rillend stelde het niet koud te hebben?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Was jij niet degene die mijn slaapzak in gebruik had genomen?![]()
Je volgt iteejer op zo te zien! Ik heb echt een hoop gemist!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat voor spoken een rede is om weg te blijven![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Psssst Alicey:
Iteejer stopt op Truth.
Beste Truthers, iteejer houdt er mee op.
* Alicey moest weer lachen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef nokwanda het volgende:
EW wil ook mee. Dus Alicey....vergeet je slaapzak, maar niet een zakje trekdrop
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef nokwanda het volgende:
quote:
Nouja, dat hij er serieus uit ziet betekent natuurlijk nog niet dat hij ook serieus gaat doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij ziet er iig een stuk sereiuzer uit deze keer.
Toen ik zei dat we gingen kreeg ik deze keer een verwijtende bebrilde blik omdat ik niks gezegd had. Lijkt meer op deze nu![]()
![]()
Hij is ook wel serieuzer. Maar ik denk dat dat verdwenen is zodra hij jou weer ziet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, dat hij er serieus uit ziet betekent natuurlijk nog niet dat hij ook serieus gaat doen.
Maar lachen is gezond, zeggen ze!
Heb ik zo'n indruk gemaakt dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is ook wel serieuzer. Maar ik denk dat dat verdwenen is zodra hij jou weer ziet.![]()
quote:
De keer dat ik mee ging (vorig jaar juli?) lag ie op een gegeven moment ook te rillen. Volgens mij was het toen Mirage die zei dat ie even al z'n spieren moest aanspannen en dan loslaten. En toen was 't ook idd weg.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik meen me iig te herinneren dat ik zelf een slaapzak bij me had. Had je wel een slaapzak bij je, of had je die aan iemand anders uitbesteed? Althans, jij was toch degene die rillend stelde het niet koud te hebben?
Zolang 't maar geen Steekpenningen zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef nokwanda het volgende:
Het was die keer volgens mij. Ik zal wel geslapen hebben toen Mirage dat zei.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
De keer dat ik mee ging (vorig jaar juli?) lag ie op een gegeven moment ook te rillen. Volgens mij was het toen Mirage die zei dat ie even al z'n spieren moest aanspannen en dan loslaten. En toen was 't ook idd weg.
Het hangt er een beetje van af hoe het verloopt. De meets die normaal verliepen waar ik tot nu toe bij ben geweest tot diep in de nacht..quote:
Zoiets. Uurtje of 3 a 4 werd het voorgaande keren bij vertrek als ik me zo een beetje herinner..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dat is? 5 uur? 6 uur?
Ik vat de strekking wel.. Als ik zelf een werkweek achter de rug heb ben ik meestal ook erg moe op een vrijdag.. Aan de andere kant hoef je natuurlijk niet te blijven tot iedereen weg gaat, maar kun je ook iets eerder weg gaan..quote:Ik ben nog nooit naar een nacht-meet geweest en aangezien ik iemand moet overtuigen mee te gaan die een hele werkweek van 06.00 opstaan en 18.00 thuis achter de rug heeft... (ok kromme zin, maar de strekking is duidelijk hopelijk).
Ok... Het scheelt wel dat de maandag 2e Paasdag is en ook uitslaapbaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets. Uurtje of 3 a 4 werd het voorgaande keren bij vertrek als ik me zo een beetje herinner..
Dat is waarquote:Ik vat de strekking wel.. Als ik zelf een werkweek achter de rug heb ben ik meestal ook erg moe op een vrijdag.. Aan de andere kant hoef je natuurlijk niet te blijven tot iedereen weg gaat, maar kun je ook iets eerder weg gaan..
Kijk aan, dan komt dat helemaal goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok... Het scheelt wel dat de maandag 2e Paasdag is en ook uitslaapbaar.
Weet je al of je als je komt een plaatsje voor me hebt?quote:Dat is waar.
Ik kom - dénk ik - wel, alleen Duvel twijfelt dus nog...
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken of ik daar gelukkig mee moet zijn.
Maar daar ga ik toch niet vanuitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:36 schreef Natalie het volgende:
Als we er om 0.00 uur zat van zijn, dan gaan we ook weg, hoor, XcUZ_Me
De keer dat ik meeging, gingen we... als ik me goed herinner rond een uur of 21u vanaf Utrecht richting Putten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar daar ga ik toch niet vanuit.
En hoe laat beginnen de festiviteiten doorgaans?
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o, best wel hoor. Maak je geen zorgen.
Ik hoop het wel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kijk aan, dan komt dat helemaal goed.![]()
Hij heeft het wel gelezen denk ik, maar nog niets over gezegd. Gisteravond was 'ie pas heel laat thuis, vanochtend weer vroeg weg, dus ik heb 'm nog niet echt gesproken. Het probleem is wel dat wij na de meet zeer waarschijnlijk rechtstreeks naar mijn ouders gaan en daar ook blijven voor de Paasdagen en je dus met een terugreisprobleem zit...quote:Weet je al of je als je komt een plaatsje voor me hebt?![]()
Dan wordt het denk ik een iets ander plan maken, sowieso voor de terugreis..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop het wel!
[..]
Hij heeft het wel gelezen denk ik, maar nog niets over gezegd. Gisteravond was 'ie pas heel laat thuis, vanochtend weer vroeg weg, dus ik heb 'm nog niet echt gesproken. Het probleem is wel dat wij na de meet zeer waarschijnlijk rechtstreeks naar mijn ouders gaan en daar ook blijven voor de Paasdagen en je dus met een terugreisprobleem zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |