quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:38 schreef draculettetje het volgende:
draakje wel vervoer maar geen mogelijheid deze te besturen![]()
weet ook nog niet of ik wel kan.....
ha ik zal eens kijken of ik er achter aan kan bellen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]Als je dan toch nog een rolstoel aan het regelen bent.... doe er dan gelijk een met offroad wielen. Dan heb je dat probleem ook gelijk "getackeled"
![]()
je moetquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:33 schreef Natalie het volgende:
Ik ga graag mee, maar kan op dit moment nog niets definitief toezeggen.
gaat OS ook mee mir?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:21 schreef Mirage het volgende:
Mirage geen vervoer, wel in staat met openbaar vervoer tot aan Putten te komen
Barra, incl. auto. als Gaai ff de trein neemt tot tharde ofzo wil ik der best oppikken daar kan ze gratis meerijden
nokwanda geen vervoer maar kan de trein nemen tot aan Utrecht, Putten of Ede/Wageningen
draakje wel vervoer maar geen mogelijheid deze te besturen
weet ook nog niet of ik wel kan..
Natalie Ik ga graag mee, maar kan op dit moment nog niets definitief toezeggen
quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:04 schreef nokwanda het volgende:
Leuk.... concrete plannen. Maar we mogen wel een bus huren. Dat cupraatje van Barra kan dat niet dragen hoor. Tenzij je 20 eurocent in dat karretje flikkert. Dan passen al die hollanders er wel in.![]()
Jou altijd, het is toch naast de deurquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef Natalie het volgende:
Oeh, zou ik dan eventueel met jou mee kunnen rijden, livE?
Tegen welke boomstronk ben je nu weer aangelopen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:17 schreef Alicey het volgende:
14-04? Een misschientje aan deze kant. Als alles goed gaat en ik minder kreupel ben dan nu dan heb ik er wel zin aan.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tegen welke boomstronk ben je nu weer aangelopen?
Meid, al had er sneeuw gelegen dan zouden we je nog mee kunnen nemen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:17 schreef Alicey het volgende:
14-04? Een misschientje aan deze kant. Als alles goed gaat en ik minder kreupel ben dan nu dan heb ik er wel zin aan.
Tegen een hele flinke aan mijn verwondingen te zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tegen welke boomstronk ben je nu weer aangelopen?
In sneeuwval naar het gat gaan vind ik wel een erge die hard mentaliteit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Meid, al had er sneeuw gelegen dan zouden we je nog mee kunnen nemen.
[afbeelding]
Count me inquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
In sneeuwval naar het gat gaan vind ik wel een erge die hard mentaliteit.
En een 'prima' uit Zeist.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:17 schreef Alicey het volgende:
14-04? Een misschientje aan deze kant.
dan kom je tochquote:
Weet nog niet of ik kan... Is het 's nachts trouwens dan niet nog stervenskoud?quote:
Soms wel, maar dat valt op te lossen door een dekentje of slaapzak en tegen elkaar aan liggen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik kan... Is het 's nachts trouwens dan niet nog stervenskoud?
en en ga je mee??????quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:38 schreef Natalie het volgende:
Moet je doen. Is mooi daarAl heb ik het alleen 's nachts gezien.
Je mag ook gewoon zeggen dat je graag in je slaapzakje tegen me aan wilt liggen Lynxiequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:44 schreef Lynx666 het volgende:
's nachts is het mooier dan overdag.
Overdag is het gewoon een kuil
Ik heb geen ruimte voor een slaapzakquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je graag in je slaapzakje tegen me aan wilt liggen Lynxie
En dan wil je zeker de slaapzak delenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte voor een slaapzak.
Ik neem wel een thermosfles (klonten)soep mee
Barra, waar kom jij vandaan rijden ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:42 schreef Mirage het volgende:
Mirage geen vervoer, wel in staat met openbaar vervoer tot aan Putten te komen
Barra, incl. auto. als Gaai ff de trein neemt tot tharde ofzo wil ik der best oppikken daar kan ze gratis meerijden
nokwanda geen vervoer maar kan de trein nemen tot aan Utrecht, Putten of Ede/Wageningen
draakje wel vervoer maar geen mogelijheid deze te besturen
weet ook nog niet of ik wel kan..
Natalie Ik ga graag mee, maar kan op dit moment nog niets definitief toezeggen. Rijdt met LiveEliveD mee.
LivEliveD misschien, eigen vervoer. Neemt Nat mee.
gaai rijdt met Barra mee
Oversight, als oma op wil passen.
Alicey, vanaf Utrecht/Putten vervoer nodig
Lynx666 vervoer ??
VD vervoer ??
XcUZ_Me vervoer ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |