verbitterd eh?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:59 schreef Chowi het volgende:
DE LAATSTE POSTER OPENT HET NIEUWE TOPIC, PAUPERS
tja DL he, was te verwachtenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:59 schreef Chowi het volgende:
DE LAATSTE POSTER OPENT HET NIEUWE TOPIC, PAUPERS
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef killswitch het volgende:
en thanx bizz, gij zeit tof
ach ik ken het me best voorstellen hoor dat het lang duurt, als je alleen je moeder als fap object hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:02 schreef Chowi het volgende:
Als DL daadwerkelijk aan het fappen is, heeft hij er wel veel tijd voor nodig. Zou er iets mis zijn? Erectieproblemen ofwâh?
En ja geschiedenis was altijd mn beste vak op Engels naquote:
Ik was douchen, en ik haatte geschiedenis behalve die eraquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En ja geschiedenis was altijd mn beste vak op Engels na!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik ken het me best voorstellen hoor dat het lang duurt, als je alleen je moeder als fap object hebt
tssquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik was douchen, en ik haatte geschiedenis behalve die era
Als m'n moeder m'n enige fap object zou zijn, zou ik niet fappen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik ken het me best voorstellen hoor dat het lang duurt, als je alleen je moeder als fap object hebt
kortom je fapt dus nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als m'n moeder m'n enige fap object zou zijn, zou ik niet fappen.
Dat jouw moeder de enige is aan wie je kan denken is jouw probleem, maar dat is dus niet bij anderen het geval.quote:
hij heeft genoeg om aan te denkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat jouw moeder de enige is aan wie je kan denken is jouw probleem, maar dat is dus niet bij anderen het geval.
we hadden het over jou moederquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat jouw moeder de enige is aan wie je kan denken is jouw probleem, maar dat is dus niet bij anderen het geval.
Ja vrouwen met genoeg vleesch voor 3.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hij heeft genoeg om aan te denken
owja? vertel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hij heeft genoeg om aan te denken
Chowi is niet dikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja vrouwen met genoeg vleesch voor 3.
3 voor de prijs van één, wie wil dat nou nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja vrouwen met genoeg vleesch voor 3.
je kan overal aan denken... of je het om handen hebt is een 2equote:
Goh! het kwartje valt....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Ik hoop voor jou dat je VM bashte, DL, en niet mij.
DL die grapjes zijn nou wel eens genoeg...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee, 3 was dan ook het gemiddelde.
och het boeit niet wie hij basht, tis toch niet dat je hem serieus kunt nemen ofzo dusquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Ik hoop voor jou dat je VM bashte, DL, en niet mij.
Met Tal eensch is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DL die grapjes zijn nou wel eens genoeg...wat maakt het nou uit hoe iemand eruit ziet. Al zou KS Tubgirl willen neuken laat hem lekker... infantiel klote jong
KRIJG KANKER, hij vraagt er zelf om.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DL die grapjes zijn nou wel eens genoeg...wat maakt het nou uit hoe iemand eruit ziet. Al zou KS Tubgirl willen neuken laat hem lekker... infantiel klote jong
Ja, maar het boeit mij wel. Niet dat ik vind dat hij VM moet bashen ofzo, maar mij al helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
och het boeit niet wie hij basht, tis toch niet dat je hem serieus kunt nemen ofzo dus
Waardoor dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
KRIJG KANKER, hij vraagt er zelf om.
even voor de goede orde ik zou dus nooit maar dan ook NOOIT tubgirl willen neuken hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan bash je KS eens met iets anders... dat gelul over VM is zooo afgezaagd... en laag.... want VM is best een tof wijfquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
KRIJG KANKER, hij vraagt er zelf om.
laat hem maarquote:
jaah lieverdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
even voor de goede orde ik zou dus nooit maar dan ook NOOIT tubgirl willen neuken he
hij kan gewoon niets beters verzinnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan bash je KS eens met iets anders... dat gelul over VM is zooo afgezaagd... en laag.... want VM is best een tof wijf
Tuurlijk blame me.... dat jullie nou gelijk op tilt slaan kan ik niet helpen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
laat hem maar
hij kan het verschil niet zien tussen een beetje dollen en het meteen persoonlijk maken
om iemand dwars te zitten puur en alleen omdat ze wat steviger is..... dat is gewoon slecht [/einde preek]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan bash je KS eens met iets anders... dat gelul over VM is zooo afgezaagd... en laag.... want VM is best een tof wijf
Nee "je moeder" dat is wat....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
hij kan gewoon niets beters verzinnen
Ach, het was gewoon niet leuk meer. Maar ik neem het hem niet kwalijk, want DL is best tof, op z'n tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
laat hem maar
hij kan het verschil niet zien tussen een beetje dollen en het meteen persoonlijk maken
verzin dan eens een keer iets nieuws in plaats van steeds ouwe koeien uit de sloot te halenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tuurlijk blame me.... dat jullie nou gelijk op tilt slaan kan ik niet helpen.
neu, niet echtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, het was gewoon niet leuk meer. Maar ik neem het hem niet kwalijk, want DL is best tof, op z'n tijd.
alsof "je moeder" zeggen kwetsend is... dat word tegen iedereen gezegd in verschillende soorten situatie's dit was gewoon grappig bedoeld... maar jij gooit meteen iets wat serieus kan kwetsen in de ring....quote:
Wie begon er dan?!!?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef Chowi het volgende:
Je moet niet altijd de schuld op anderen afschuiven, DL.
Wie begon er-gezeik is veel te kleuterschool-ish.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wie begon er dan?!!?
Je moeder zeker?
wat zei zegt en voor de rest heb ik het hier wel weer gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
alsof "je moeder" zeggen kwetsend is... dat word tegen iedereen gezegd in verschillende soorten situatie's dit was gewoon grappig bedoeld... maar jij gooit meteen iets wat serieus kan kwetsen in de ring....
Hoe zou jij het vinden als ik over een goeie vriendin van jou zoiets zeg?
zoiets als dat DL nu flikt heb jij laats ook geflikt en 2 topics later zat je er nog over te zieken/zeikenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef Donnie.Darko het volgende:
Doe nou eens gezellig man.
Frietjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:33 schreef Chowi het volgende:
Bier?
Macaroni! En nu is het weer gezellig.quote:
Toch een klein succesje!quote:
Dude ik meende het niet, en ik had het idee dat dat alweer goedgepraat wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
zoiets als dat DL nu flikt heb jij laats ook geflikt en 2 topics later zat je er nog over te zieken/zeiken
jij snapt hetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:33 schreef Chowi het volgende:
Bier?
Ga-er-niet-op-in. MSN.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dude ik meende het niet, en ik had het idee dat dat alweer goedgepraat was
De juiste aanpak!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij snapt het
en iedereen die vanaf nu niet gezelig doet zet ik met zen kop over de uitlaat van een auto om dan ff lekker een stukje in zen achteruit te gaan rijden
Goed zo 14.gifquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef DeLeider het volgende:
Ik zal voortaan rekening houden met jullie tere zieltjes....
kusje waarop?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed zo 14.gif
Kusje erop en over![]()
Je wil bingo spelen?quote:
Oui, oui.quote:
M'n tekst!quote:
Op je neusquote:
kookvanjouquote:
[hand opsteekt]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu
maare wie heeft er zin in strip poker
*begint met strippen*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu
Halloquote:
memememememememememememequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu
bedankt dat je ons ff aan het lachen wil makenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
*begint met strippen*
Verliezen is okay.
Van jou? Any day of the week and twice on sunday.quote:
't Is al goed.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van jou? Any day of the week and two hours on sunday.
Eerst mogen er wel meer bij zijn, en dan zonderen we ons af.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
maken we er een prive feestje van of zijn er ook anderen uitgenodigt
Moest jij ook al lachen tijdens Rome dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
bedankt dat je ons ff aan het lachen wil maken
Minstens.quote:
kutwijfquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eerst mogen er wel meer bij zijn, en dan zonderen we ons af..
Knuffelen! Da's kuisch en zeedig.quote:
That's mequote:
me likes how you thinkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eerst mogen er wel meer bij zijn, en dan zonderen we ons af..
Ok, ok, jij mag ook afzonderen.quote:
And then some.quote:
Me knows.quote:
And then some what?quote:
ahuhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Chowi het volgende:
Hey, die meet vrijdag was leuk, hč?
Ik heb zaterdag Remlof gemeetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Chowi het volgende:
Some morequote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Chowi het volgende:
Pwned.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag Remlof gemeet
Mesa like.quote:
Ik heb binnenkort een meet met RPP en KSquote:
zolang sjo er niet achter komtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een meet met RPP en KS!
dat wordt geil
Yousa will. No doubt.quote:
Ik heb geregeld dat jullie bij mij op de kamer kunnen blijven slapenquote:
I know what you're thinking.quote:
dat kan idd best, met zen 3en in dat bed van jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik heb geregeld dat jullie bij mij op de kamer kunnen blijven slapen
We have but one mind.quote:
A dirty one that is.quote:
quote:
Resistance is futile.quote:
I will assimilate youquote:
oohbabyyeahbabymartinibabyquote:
uiteraardquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat kan idd best, met zen 3en in dat bed van je
En ik dan? Nou? Hm?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een meet met RPP en KS!
dat wordt geil
We are the Borg. Lower your shields and power down your weapons. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile. You will be assimilatedquote:
Ogenblik, ik moet even een usbstick in m'n laptop pluggen.quote:
Mits haarnetje.quote:
Ik weet niet of ik me dan wel op m'n gemak voel, hoo-hoorrr.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij past er ook nog wel bij hoor
ow my god, een vrouwelijke nerd, i think i'm in lovequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
We are the Borg. Lower your shields and power down your weapons. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile. You will be assimilated
quote:
ik zal achter je liggen zodat je geen last hebt van hans zn joekeloekusquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me dan wel op m'n gemak voel, hoo-hoorrr.
tuurlijk welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me dan wel op m'n gemak voel, hoo-hoorrr.
vingerverfsequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef Chowi het volgende:
Nou ja, ik ga vingerverven.
Néé, niet vingeren, vingerverven!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef Chowi het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow my god, een vrouwelijke nerd, i think i'm in love
[FB] Waar al uw vragen waarheid worden, ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef Adieu het volgende:
waarom ging men topic dicht???
doei lekker dingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:06 schreef Chowi het volgende:
Daag, skattepetatten, lieverds, lekkere dingen, kankerjoden.
Tot ziens hoerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:06 schreef Chowi het volgende:
ik voel me genegeerdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:06 schreef Chowi het volgende:
Allemaal een ander kleurtje?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef Chowi het volgende:
You said it.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef Dagonet het volgende:
Wat een kuttopic was dat van adieu.
J.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Janetje het volgende:
Ha sletjes..
Jquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Janetje het volgende:
Ha sletjes..
Leuk, zulke nepkloonsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef Dagonet het volgende:
ach gebeurt af en toe he dat er zo'n josti slim genoeg is om de nieuw topic knop te vindenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef Dagonet het volgende:
Zonde van de 5 seconden.quote:
Waste of space as well.quote:
kanker eens op naar FB stomme jood je zit hier verkeerdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef Adieu het volgende:
hallo??
quote:
quote:
Pooiertjequote:
je moet mijn percentage van je winst over december nog ff overmaken hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Iedereen voelt zich zo mooi aangesproken...
[..]
Pooiertje!
Maar.. je weet toch dat ik nooit iets verdien?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
je moet mijn percentage van je winst over december nog ff overmaken he
Deze keer moest ik zelfs geld toe geven..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar.. je weet toch dat ik nooit iets verdien?
Ik zal een inkoppertje met betrekking tot de balans tussen inkomsten en uiterlijke verschijning maar achter wege laten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar.. je weet toch dat ik nooit iets verdien?
Die kopte ik zelf net al in, in de reactie boven de uwe...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik zal een inkoppertje met betrekking tot de balans tussen inkomsten en uiterlijke verschijning maar achter wege laten.
Shitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die kopte ik zelf net al in, in de reactie boven de uwe...
NU!?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:42 schreef Dagonet het volgende:
Werken.
Werkze Dago..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:42 schreef Dagonet het volgende:
Werken.
Werk-ze babequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:42 schreef Dagonet het volgende:
Werken.
Niks daarvan!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:42 schreef Dagonet het volgende:
:gun:
had je niet ff kunnen waarschuwen niet te drinken tijdens het kijken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze hebben bij alle afleveringen terugkerende onderdelen. Dat met die hoeden doen ze idd vaak![]()
Overigens McDavid: Het programma heet "Whose line is it anyway"
What the fuck?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef Chowi het volgende:
Whehehe.. Je moest je beeldscherm afvegen daarna?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
had je niet ff kunnen waarschuwen niet te drinken tijdens het kijken? [afbeelding]
Neegij.quote:
Jum.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Macaroni! En nu is het weer gezellig..
me vingers blijven steeds aan het toetsenbord klevenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe.. Je moest je beeldscherm afvegen daarna?
Ghehehe... Welke aflevering heb je gekeken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
me vingers blijven steeds aan het toetsenbord kleven [afbeelding]
Who's line is it anyway is niet zo geil toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
me vingers blijven steeds aan het toetsenbord kleven [afbeelding]
(Comedy) - Whose Line is it Anyway (Funniest Episode Ever With Guest Star Richard Simmons)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehehe... Welke aflevering heb je gekeken?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
(Comedy) - Whose Line is it Anyway (Funniest Episode Ever With Guest Star Richard Simmons)
Whose Line Is It Anyways - Best of Show
Whose Line Is It Anyway - Episode 173
Whose Line Is It Anyways - Episode 60
Whose Line Is It Anyway - Episode 78
Whose line is it anyways - Robin Williams
ik heb zomaar wat aangeklikt wat limewire kon vindenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]60 en 78 ken ik (nog) niet.. maar die andere zijn allemaal briljant...
Richard Simmonsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb zomaar wat aangeklikt wat limewire kon vinden
-edit-
herken nu ook de scene uit je avatar
over "whose line is it anyway"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:29 schreef JDude het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat.
De lama's is de Nederlandse versie van who's line is it anyway. Who's line is it anyway is geen versie van iets anders!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
over "whose line is it anyway"
de geniale amerikaanse versie van de lama's
tuurlijk is het wel een versie, het is de originele versiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De lama's is de Nederlandse versie van who's line is it anyway. Who's line is it anyway is geen versie van iets anders!
Er staat toch 'het is geen versie van iets anders'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tuurlijk is het wel een versie, het is de originele versie
*googledquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Rodrigo Santoro. Das het lekkertje Mt.
wat misstique zegtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er staat toch 'het is geen versie van iets anders'.
Post eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:50 schreef cerror het volgende:
Zo, daar was ik weer.
Al het artwork voor de scheldgeweld cd is done.
Plus door gein met den bijbel kwam er bier uit Marcel's neus.
Godverdomme M.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:57 schreef Misstique het volgende:
[afbeelding]
Deze kon ik jullie niet onthouden.!
Sowwyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godverdomme M..
*pakt nieuw ondergoed*
Dat heb je toch wel teruggegoten in z'n mond he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:50 schreef cerror het volgende:
Zo, daar was ik weer.
Al het artwork voor de scheldgeweld cd is done.
Plus door gein met den bijbel kwam er bier uit Marcel's neus.
Te grote plaatjes en ik ben te lui om ze te resizen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Post eens..
Oja, dat is alcoholmisbruik!
Ja, atari, ja!quote:
Geef dan een link.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Te grote plaatjes en ik ben te lui om ze te resizen.
Ook te lui om te uploaden.quote:
Top, ik heb geduld.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:03 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Bezig, bezig. Morgen heb ik een optreden, donderdag maak ik het af, okay?
Nu ik een datum heb wel.quote:
...quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:09 schreef cerror het volgende:
http://tinypic.com/view/?pic=mwsmf6
Das de voorkant
http://tinypic.com/view/?pic=mwt7hc
De binnenkant, check de heerlijke achtergrond overigens.![]()
http://tinypic.com/view/?pic=mwt7rs
De achterkant, en die bloemetjes moesten.
Funmetal, het kan niet dom, irritant en ranzig genoeg.quote:
Pointillize anyone.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:09 schreef cerror het volgende:
http://tinypic.com/view/?pic=mwsmf6
Das de voorkant
http://tinypic.com/view/?pic=mwt7hc
De binnenkant, check de heerlijke achtergrond overigens.![]()
http://tinypic.com/view/?pic=mwt7rs
De achterkant, en die bloemetjes moesten.
Toffiefee..quote:
Punkgirl.quote:
Ziet er puik uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Funmetal, het kan niet dom, irritant en ranzig genoeg.
Zie mij drummen.
[afbeelding]
Ik vind die binnenkant juist te ranzig voor woorden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Geile binnenkant C. Vooral dat meisje in het midden.
Vrouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind die binnenkant juist te ranzig voor woorden..
Nu alquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben pitten.
Stiekem heb ik me ook maar geconcentreerd op de tekstquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind die binnenkant juist te ranzig voor woorden..
Dat probeerde ik net ook. Toen stikte ik bijna in een hoestbui.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:36 schreef Janetje het volgende:
*lekker hard met muziek meezingt...
Immerquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand nog interesse in Drigo-foto's?
ik dacht al, wat hoor ik!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:36 schreef Janetje het volgende:
*lekker hard met muziek meezingt...
Damn, was hij dat in love actually?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als bijen op honing....
Ga Love Actually kijken
Sideburns!
Die DVD heb ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als bijen op honing....
Ga Love Actually kijken
Sideburns!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Damn, was hij dat in love actually?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:49 schreef mcDavid het volgende:
jah, nu nog een foto van een lekker wijf, dan ben ik ook weer blij
Nooit gezien eigenlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie hadden zeker ook niet door dat m'n lekkertje in Charlie's Angels: Full Throttle speelt?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie hadden zeker ook niet door dat m'n lekkertje in Charlie's Angels: Full Throttle speelt?
Audrey!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[afbeelding]
Edit: Kleiner en mooier
De mooiste en interessantste vrouw in de "show" bussiness.quote:
Uhuh. Tis dat ik hetero ben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:15 schreef cerror het volgende:
[..]
De mooiste en interessantste vrouw in de "show" bussiness.
Jammer.. we waren er bijna ingetrapt...quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Uhuh. Tis dat ik hetero ben.
Oh dčm. Weer kloonbeschuldigingen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jammer.. we waren er bijna ingetrapt...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh dčm. Weer kloonbeschuldigingen?
Hoe kom je daarzo bij?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Doet me denken. Wie de neuk is Frank nou?
cerror. Bier.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe kom je daarzo bij?
De Frank die hier vaak komt is iig killswitch..
Je wou plaatjes van verder volstrekt onbekende mensen in de OP zetten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ik vind dat Drigo en Audrey wel in de OP van het volgende deel mogen. Of he'k daar nog niets over te zeggen?
Ik roep ook maar wat...quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je wou plaatjes van verder volstrekt onbekende mensen in de OP zetten?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik roep ook maar wat....
De verveling neemt serieuze vormen aan. Nog even en ik ga gewoon in bed liggen.
Daar ben ik mee gestopt, sinds ik toch altijd minimaal tot 3 uur wakker ligquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:31 schreef Janetje het volgende:
[..]Oeh.. voor 2en in bed liggen..
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd..
Open anders een B&H topic over die dude..quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik roep ook maar wat....
De verveling neemt serieuze vormen aan. Nog even en ik ga gewoon in bed liggen.
Gedaan, is toen doodgelopenquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Open anders een B&H topic over die dude..
Geschopt..quote:
Lekker!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geschopt..
Ja ik reageer wat langzaam maar ik zit een ananas te eten..
cerror, niet lachen.![]()
Helemaal mee eens...quote:
Jazeker..quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit je hem ook zelf te schillen enzo?
Je kan de rest even langsbrengen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker..heb een halve op...
Zó lekker..Mn tong doet pijn.. dat sap is zo scherp...
*langs komt brengen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan de rest even langsbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |