verbitterd eh?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:59 schreef Chowi het volgende:
DE LAATSTE POSTER OPENT HET NIEUWE TOPIC, PAUPERS
tja DL he, was te verwachtenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:59 schreef Chowi het volgende:
DE LAATSTE POSTER OPENT HET NIEUWE TOPIC, PAUPERS
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef killswitch het volgende:
en thanx bizz, gij zeit tof
ach ik ken het me best voorstellen hoor dat het lang duurt, als je alleen je moeder als fap object hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:02 schreef Chowi het volgende:
Als DL daadwerkelijk aan het fappen is, heeft hij er wel veel tijd voor nodig. Zou er iets mis zijn? Erectieproblemen ofwâh?
En ja geschiedenis was altijd mn beste vak op Engels naquote:
Ik was douchen, en ik haatte geschiedenis behalve die eraquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En ja geschiedenis was altijd mn beste vak op Engels na!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik ken het me best voorstellen hoor dat het lang duurt, als je alleen je moeder als fap object hebt
tssquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik was douchen, en ik haatte geschiedenis behalve die era
Als m'n moeder m'n enige fap object zou zijn, zou ik niet fappen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik ken het me best voorstellen hoor dat het lang duurt, als je alleen je moeder als fap object hebt
kortom je fapt dus nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als m'n moeder m'n enige fap object zou zijn, zou ik niet fappen.
Dat jouw moeder de enige is aan wie je kan denken is jouw probleem, maar dat is dus niet bij anderen het geval.quote:
hij heeft genoeg om aan te denkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat jouw moeder de enige is aan wie je kan denken is jouw probleem, maar dat is dus niet bij anderen het geval.
we hadden het over jou moederquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat jouw moeder de enige is aan wie je kan denken is jouw probleem, maar dat is dus niet bij anderen het geval.
Ja vrouwen met genoeg vleesch voor 3.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hij heeft genoeg om aan te denken
owja? vertel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hij heeft genoeg om aan te denken
Chowi is niet dikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja vrouwen met genoeg vleesch voor 3.
3 voor de prijs van één, wie wil dat nou nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja vrouwen met genoeg vleesch voor 3.
je kan overal aan denken... of je het om handen hebt is een 2equote:
Goh! het kwartje valt....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Ik hoop voor jou dat je VM bashte, DL, en niet mij.
DL die grapjes zijn nou wel eens genoeg...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee, 3 was dan ook het gemiddelde.
och het boeit niet wie hij basht, tis toch niet dat je hem serieus kunt nemen ofzo dusquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Ik hoop voor jou dat je VM bashte, DL, en niet mij.
Met Tal eensch is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DL die grapjes zijn nou wel eens genoeg...wat maakt het nou uit hoe iemand eruit ziet. Al zou KS Tubgirl willen neuken laat hem lekker... infantiel klote jong
KRIJG KANKER, hij vraagt er zelf om.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DL die grapjes zijn nou wel eens genoeg...wat maakt het nou uit hoe iemand eruit ziet. Al zou KS Tubgirl willen neuken laat hem lekker... infantiel klote jong
Ja, maar het boeit mij wel. Niet dat ik vind dat hij VM moet bashen ofzo, maar mij al helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
och het boeit niet wie hij basht, tis toch niet dat je hem serieus kunt nemen ofzo dus
Waardoor dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
KRIJG KANKER, hij vraagt er zelf om.
even voor de goede orde ik zou dus nooit maar dan ook NOOIT tubgirl willen neuken hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan bash je KS eens met iets anders... dat gelul over VM is zooo afgezaagd... en laag.... want VM is best een tof wijfquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
KRIJG KANKER, hij vraagt er zelf om.
laat hem maarquote:
jaah lieverdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
even voor de goede orde ik zou dus nooit maar dan ook NOOIT tubgirl willen neuken he
hij kan gewoon niets beters verzinnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan bash je KS eens met iets anders... dat gelul over VM is zooo afgezaagd... en laag.... want VM is best een tof wijf
Tuurlijk blame me.... dat jullie nou gelijk op tilt slaan kan ik niet helpen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
laat hem maar
hij kan het verschil niet zien tussen een beetje dollen en het meteen persoonlijk maken
om iemand dwars te zitten puur en alleen omdat ze wat steviger is..... dat is gewoon slecht [/einde preek]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan bash je KS eens met iets anders... dat gelul over VM is zooo afgezaagd... en laag.... want VM is best een tof wijf
Nee "je moeder" dat is wat....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
hij kan gewoon niets beters verzinnen
Ach, het was gewoon niet leuk meer. Maar ik neem het hem niet kwalijk, want DL is best tof, op z'n tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
laat hem maar
hij kan het verschil niet zien tussen een beetje dollen en het meteen persoonlijk maken
verzin dan eens een keer iets nieuws in plaats van steeds ouwe koeien uit de sloot te halenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tuurlijk blame me.... dat jullie nou gelijk op tilt slaan kan ik niet helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |