Deze was eerderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef BONG4002 het volgende:
Waar gaan we nu verder? Mij maakt het niet uit
Zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjjjjjjj Love'je
ook al in de bingo-mood?
er komen elke dag gasten behalve donderdag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Holt "geen gasten elke dag, dan zou ik helemaal niet meer leven"
Kortom: voor madame Holt hoeft het allemaal niet zo
Net goed voor Holtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
er komen elke dag gasten behalve donderdag.![]()
ach...het is voor het goede doelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:43 schreef regenworm het volgende:
een hoop kinderen in de zaal
Athalonnetje, haal je duim van die prt scr en lees even mee......pleasse.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef MissJ. het volgende:
Athalon heb je in de vorige topic mijn bericht meegekregen???? Een antwoord zou lekker zijn hoor...Ik las jouw rea vanmiddag al en kon even niet erop reageren en nu kon het wel en mis je het nog.
Zekerquote:
Ja ik ook niet snap....maar misschien omdat het voor het goede doel is dat het nu wel ok isquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:56 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje leuk je weer hier te zien.
Gaat alles goed met je.
dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Gaat prima hier, lekker druk en daar hou ik wel van...
Ik heb haar niet gehoord, via via hoorde ik dat ze iets had met afdrukken op een schildersdoek, nu is dat bij voorbaat een verloren zaak, want de foto die zij kreeg was maar een probeersel die ik in 52 seconde klaarhad op een maatje van 694x550, het was zo maar een ingeving van mij, want het was eigenlijk de ega die hem apart vondquote:Athalon, ik las je rea over die cap van Viool, ik heb dat toen gezien en ze zei letterlijk dat ze van die afbeelding wel een schilderij wilde laten maken, en ze bedankte je uitvoerig
Ze is ook weer heel druk zie ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeker weten ik haat die oude taart
Gewoon snel posten, en als het saai is op de streams ga je vaak wat meer verspreid posten en lurken (ik iig wel)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
gvd twee uur werk om die andere forums (fora?) door te worstelen. Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan om dat allemaal bij te houden? En dan hoef ik het alleen nog maar te lezen, zag dat sommigen van jullie daar ook nog eens posten!
Hoi Mikequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
gvd twee uur werk om die andere forums (fora?) door te worstelen. Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan om dat allemaal bij te houden? En dan hoef ik het alleen nog maar te lezen, zag dat sommigen van jullie daar ook nog eens posten!
Gaat best goed tochquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Mike. Wordt mij net gezegd dat het mogelijk is, dus ik ben het nu op dit moment aan het proberen. Ik zie het somber in
.
Ik ben vanmiddag niet aan de comp geweest de meeste tijd, ben met ander werk bezig en alles wat ik gelezen heb afgelopen zondag en vandaag over mij en die foto heb ik allemaal uit de derde hand moeten vernemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:03 schreef MissJ. het volgende:
Athalon, ik begreep niet vanmiddag dat je dat al gehoord had. Ik weet dat je geen fan bent, het gaat jouw om de caps, dat weet MissJ. hoor. Ik denk dat het ook wel een belediging zou zijn als je roept :"Viola-lover".
Hahahaha. Bedankt voor je antwoord.
Ik hup gewoon rustig en vrolijk heen en weer tussen de SC en het 'Tanja' topicquote:
Hoi BONGquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hup gewoon rustig en vrolijk heen en weer tussen de SC en het 'Tanja' topic![]()
Hej Talithaquote:
Ik blijf heen en weer huppelenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hup gewoon rustig en vrolijk heen en weer tussen de SC en het 'Tanja' topic![]()
Wat een Bagger Holquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha
Holt zegt net dat ze voor ¤ 15 entree alleen frisdrank genoeg vind (dus zelfs geen koffie en thee)
Das niet zo moeilijk, ik bedoelde meer de fok "spin offs" (andere forums dan Fok i.i.g.)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor ¤ 15 kun je een heleboel flessen frisdrank wegwerkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha
Holt zegt net dat ze voor ¤ 15 entree alleen frisdrank genoeg vind (dus zelfs geen koffie en thee)
* BONG4002 zit alleen op FOK! dus dat is makkelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk, ik bedoelde meer de fok "spin offs" (andere forums dan Fok i.i.g.)
Holt moet haar mond stoppen waar haar hol zich bevind. Komt er vast meer zinnige praat uit dan nuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha
Van mevrouw Holt afblijven hééééquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef MissJ. het volgende:
Mevrouw Holt is het er weer totaal niet mee eens dat er koffie geschonken word, en als er dan koffiemelk moet komen wijst ze wel de weg maar staat niet op om het even te pakken voor Anita.
IK HAAT HAAR!!!!!!
Héhe, dat lucht op.
Dan neemt Holt ze gewoon in beslag als dat dreigt te gebeuren, de manager is immers niet aanwezig en dan....is Holt helemaal de baasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor ¤ 15 kun je een heleboel flessen frisdrank wegwerken![]()
Ik sleep mezelf van de éne naar de andere. En ondertussen vraag ik me af waarom ik alwéér voor de computer hang. Dat was niet de bedoelingquote:
* BONG4002 steekt een virituele hand uit en drukt op het uit knopje van je PCquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan iemand me van de computer komen plukken![]()
En ik heb ook antwoord op een eerdere vraag! Je bent lithograaf!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:00 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gehoord, via via hoorde ik dat ze iets had met afdrukken op een schildersdoek, nu is dat bij voorbaat een verloren zaak, want de foto die zij kreeg was maar een probeersel die ik in 52 seconde klaarhad op een maatje van 694x550, het was zo maar een ingeving van mij, want het was eigenlijk de ega die hem apart vondNU heb ik even teruggemaild (maar dat zal langs elkaar zijn heengegaan) dat ik hem via een bepaalde vergrotingmethode op 1.00meter bij 84cm kan maken en nog scherp ook, dus zonder rafels en aanverwante probs met vergroten, ik denk wel dat ze terug zal mailen over een paar weken want daarvandaan mag ze geen privémail versturen. Dus we wachten af en van bonnie heb ik ook zoiets gemaak net zoals van de heren maar daar heb ik nog niet naar geschreven, het is mijn werk geweest en mijn hobby gebleven, dus het heeft niets te maken met Fan zijn van één van de hoteliers
![]()
Zo nu ben je ff bijgeklust via het forum![]()
Doe ik nuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk, ik bedoelde meer de fok "spin offs" (andere forums dan Fok i.i.g.)
Die zit nu actief te posten in het Tanja topicquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer is Peter eigenlijk voor het laatst hier gesignaleerd?
Net nog, die zit op schoot bij Tanja nu.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Gisteravond laat, toen Tann net weg wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Tann, we missen je, je bent al 15 minuten weg
Paardagen geleden voor t laats dacht ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie je nog steeds BONG. Misschien het verkeerde knopje ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 steekt een virituele hand uit en drukt op het uit knopje van je PC![]()
![]()
Nopezzzquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Paardagen geleden voor t laats dacht ik![]()
Ik kwam met mn hand in een muizevalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie je nog steeds BONG. Misschien het verkeerde knopje ?![]()
Is prima, maar dan zorg ik dat ze alles achter elkaar achterover slaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan neemt Holt ze gewoon in beslag als dat dreigt te gebeuren, de manager is immers niet aanwezig en dan....is Holt helemaal de baas![]()
Hej daar hebben we onze TO kampioenquote:
Die ik heb gemaakt staan in de topics en een paar hou ik ff achter de handquote:Zeg Athalon, heb je nog een leuke cap gemaakt vandaag van Viool? Ik heb er nog geen.....ik zoek eigenlijk iets dat ze achter glas staat of iets dergelijks......
(lief vragend)
drank krijgt HBB van sponsorsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor ¤ 15 kun je een heleboel flessen frisdrank wegwerken![]()
Perspectieven.,........i love it when you talk dirty......... okay ik klik nog wel even rond.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Athalon het volgende:
[..]
Die ik heb gemaakt staan in de topics en een paar hou ik ff achter de handwant er zitten wat perpectieven in
![]()
....ik miste hem niet eens......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef BONG4002 het volgende:
Awick baalt, hij heeft ruim een uur moeten wachten (op taxi terug naar BB denk ik)
Zie t nu jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nopezzz
Zit nu bij Tanja in het topic![]()
allemaal zusjes van Viool!quote:
Ik ook niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Perspectieven.,........i love it when you talk dirty......... okay ik klik nog wel even rond.
Goedenavond allemaal.quote:
Hai Muerte.quote:
Hoi Bong.quote:
Goedenavond Muertequote:
Hoi Snaptnix, dank je wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Muerte.
Wat een super John cap weer![]()
Whahahahaha geweldige cap Muertequote:
Hoi Talitha, ik kom even een half uurtje meekijken, echt spannend is het niet he?quote:
HEE FBquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahaha geweldige cap Muerte![]()
Hallo allemaal.... iedereen klaar? BINGOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Hoi Athalon, alles goed?quote:
Hoi FB.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahaha geweldige cap Muerte![]()
Hallo allemaal.... iedereen klaar? BINGOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej daar hebben we onze TO kampioen![]()
![]()
Aaahhhhhhhhh toch leuk dat mensen me ook nog missenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
HEE FB![]()
Heb je gemist vandaag zeg
Maar je bent erweer gelukkig
Kramp in de vingertjesquote:
Ik zou het niet weten. Ben op 2 forums aan het posten. Volgens Beertje en Snappie moet het kunnen, maar ik hou geen tijd meer over om naar de streams te kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi Talitha, ik kom even een half uurtje meekijken, echt spannend is het niet he?
Tuurlijk denk ik aan jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhhh toch leuk dat mensen me ook nog missenHoi Bong
Was beetje drukjes vandaag. Dit is voor het eerst dat ik aan Fok toekom vandaag
Je kan ze ook gewoon alleen horenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
maar ik hou geen tijd meer over om naar de streams te kijken.
Ja precies... ik ken het.... dan gaan al die kleine lettertjes op je beeld dansenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk denk ik aan jeEnne...is alleen maar gezond, ik zit al een aardige tijd te fokken
En op een gegeven moment wordt je echt
![]()
Goeie tipquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon alleen horenDoe ik ook en af en toe kijk ik eventjes
Hoi lovebear.quote:
Snappieeeeeeequote:
En is het daar gezellig?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 zit trouwens op de "keukenstream" bij John
Ik word er helemaalquote:
Nee toch zeker, hoef toch niet te zingen zeker.... Wat voor liedje danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snappieeeeeee
Foute bingo... dat wordt een liedje zingen![]()
neuh.. iedereen is aan 't forum hoppenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
Het is wel stil hier trouwens... zit iedereen in het Tanja topic of zo?
Op die manier. Ik ben een man... en kan maar 1 ding (lees forum) tegelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
neuh.. iedereen is aan 't forum hoppen![]()
Hop hop hopquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik ben er nog wel hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
Het is wel stil hier trouwens... zit iedereen in het Tanja topic of zo?
Moet ineens aan "MissHobje" denkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Paardje in galop... trippel trappel in gedraf, heee je moet hier rechtsaf.quote:
Bong en ik zijn toch aardig ontopic bezig dacht ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben er nog wel hoor.
maar soms word er hier zo weinig over de streams gepraat.
dat ik dan altijd weer even wacht totdat weer komt.
EDIT: info al binnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben er nog wel hoor.
maar soms word er hier zo weinig over de streams gepraat.
dat ik dan altijd weer even wacht totdat weer komt.
Tis een dobermannquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als die hond op haar lijkt zijn we er mooi klaar mee.
Ja hoor,jullie blijven altijd lekker praten over het programmaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bong en ik zijn toch aardig ontopic bezig dacht ik
Oh dat zijn enge honden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis een dobermannen nee, niet dik
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Paardje in galop... trippel trappel in gedraf, heee je moet hier rechtsaf.
Hop hop hop hop... kijk uit een kippenhok!!!!!
Voor zover je überhaupt offtopic kan gaan hierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bong en ik zijn toch aardig ontopic bezig dacht ik
En Holt is WC juf natuurlijkquote:
eindelijk heeft ze haar roeping dus gevondenquote:
Daar is dit subforum ook eigelijk voor bedoeldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hoor,jullie blijven altijd lekker praten over het programma
TLquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
eindelijk heeft ze haar roeping dus gevonden
Hoi TLquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:
Ja dat dacht ik namelijk ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar is dit subforum ook eigelijk voor bedoeld![]()
Maar lekker offtopic lullen als de streams saai zijn vind ik ook best hoor
Holt als toiletjuf, mag ze zich lekker uitleven met de luchtverfrisser.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Bingo!!!!!!![]()
Weet niet waarom ik inlog, ik ging net even afwassen.
Tot zo dan maar weer![]()
doe de afwas de groetenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Bingo!!!!!!![]()
Hoi en doeiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Bingo!!!!!!![]()
Jij voegt ook een nieuwe betekenis aan het woord vluggertje toequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Bingo!!!!!!![]()
Heeeeee lieve Cuallllllquote:
haiiiiii cualquote:
zit hij nou al weer aan viola te ruiken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Frank "wat is het hier weer smerig, putlucht"
Frank is wel een mauwdoos hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Frank "wat is het hier weer smerig, putlucht"
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zit hij nou al weer aan viola te ruiken?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zit hij nou al weer aan viola te ruiken?
Tja, een zure zeur zeg ik maarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Frank is wel een mauwdoos hoor.
Frituurlucht was ook al niet lekker.
Er hangt toch grote klok.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Bart is zijn horloge vergeten mee te nemen in HBB zegt ie net
Opzekerquote:
Yepquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:16 schreef teamlead het volgende:
is Fok bij jullie ook zo rampzalig traag
Hier ook heel traagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:16 schreef cuall het volgende:
Wat is met met Fok aan de hand, het gaat zo traag
![]()
Het gaat nu weer iets beter hoorquote:
Ow, dat is minder....weet er alles van helaasquote:
Zeker weten... en bovenal leuke streamsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die bingo-avonden zijn echt een succes![]()
![]()
Word me koppijn nog erger.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
Wel hoop Amsterdamse liedjes... zit ik persoonlijk niet zo op te wachten
Was zaterdag ook al toen Ronnie Tober langskwamquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
Boxen staan nu iets minder hard.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, dat is minder....weet er alles van helaas![]()
Nouja, beterschap iig he
Leuk voor jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Boxen staan nu iets minder hard.
Morgen swing ik weer lekker mee![]()
ik ga niet naar het hotel hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leuk voor jeIk zal morgen zeker kijken op de streams
Ow, haha ik dacht even alquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ga niet naar het hotel hoor.
Maar na Amsterdam![]()
Moet naar de Toekomst met me zoontje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, haha ik dacht even al![]()
Nouja, dan natuurlijk evengoed veel plezier
Ik hoorde het ook. Bart verdedigde haar wel, netjes!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Een van de gasten vind het belachelijk dat Holt zo zielig doet om haar Blue en hem niet wil veilen
Viool is gewoon zielig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Een van de gasten vind het belachelijk dat Holt zo zielig doet om haar Blue en hem niet wil veilen
Yep, ik mag haar, haar die zei dat Holt-achteruit zich belachelijk maakt met die knuffelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Kaatjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, ik mag haar, haar die zei dat Holt-achteruit zich belachelijk maakt met die knuffel![]()
Wat ordinair!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef bunnyma het volgende:
Je kunt aan het jurkje van Monique zien dat Krol weg is.
Er zijn meer knoopjes open![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Bart "Viola is niet zo handig met Internet, dus die heeft meer met een knuffel"
Hij's altijd even scherp die Bartquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Bart "Viola is niet zo handig met Internet, dus die heeft meer met een knuffel"
Ze ziet er sowieso uit als een verpleegster uit een slecht toneelstukje vanavond. Begrijp niet dat ze zich in zulke pakjes hijstquote:
Wat vind jij van Chiel van Praag? Is het wat?quote:
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik wil hem graag terug, ik mis hem![]()
Blue, da's een ernstige zaakquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yeppppppp! Op arme Blue na natuurlijk, diep triest!
En met jou daar????![]()
![]()
![]()
Meer uit een foute pornofilmquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze ziet er sowieso uit als een verpleegster uit een slecht toneelstukje vanavond. Begrijp niet dat ze zich in zulke pakjes hijst![]()
Dat weten we niet. Hij is er nooit, dus prima.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat vind jij van Chiel van Praag? Is het wat?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Hij is er nooit, dus prima.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dat is gek, want ze is een preuts type.
Ik mis knightrider ook,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Blue, da's een ernstige zaak.
Tis hier wel gezellig. Altijd iemand aanwezig. Wel jammer dat ze ons knightrider-prikbordje gekaapt hebben hè. Ik kom ook nog regelmatig bij jou langs hoor
. Gewoon om te kijken wat je weer voor leuke info hebt.
gaan we gewoon met ze alle slapenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
De BINGO avond loopt zu ende, dus dan is het topic ook gelijk opslot
Dat was geen grapje. Ze wilde beslist niet in bad met mensen die er grof geld voor wilden betalen, en Kelly dus wel.quote:
Diagonaal? Horizontaal? Verticaal? Eerste rijtje?quote:
Alle vakjes denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Diagonaal? Horizontaal? Verticaal? Eerste rijtje?
Ik ben anders een aardige foto van haar tegengekomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was geen grapje. Ze wilde beslist niet in bad met mensen die er grof geld voor wilden betalen, en Kelly dus wel.
Dat van Tanja geloof ik nog steeds niet, maar wel leuk om gezellig mee te kletsen. Misschien dat andere oud-PB-gebruikers ook wel eens hier langs willen komen ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik mis knightrider ook,is toch heel anders! maar je kan bij mij ook over van allessssssssssssssss kletsen hoor!
Hier lees ik al eeuwen en lig om de haverklap in een deuk, vond laatst mijn inloggegevens en ben gaan meekwekken! Hoop dat Menno en Tanja nog langskomen zo!![]()
![]()
![]()
Het is ook niet de bedoeling dat je eraan trekt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:01 schreef Kaat38 het volgende:
Ze gaan toch niet meer zingen he, dat trek ik echt niet meer...![]()
PB gebruikers? Wie of wat zijn dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat van Tanja geloof ik nog steeds niet, maar wel leuk om gezellig mee te kletsen. Misschien dat andere oud-PB-gebruikers ook wel eens hier langs willen komen ?
Wat zijn PB gebruikers? Is dat gevaarlijk?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat van Tanja geloof ik nog steeds niet, maar wel leuk om gezellig mee te kletsen. Misschien dat andere oud-PB-gebruikers ook wel eens hier langs willen komen ?
Dat was vroegâh.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben anders een aardige foto van haar tegengekomen.
Ik geloof in haar topic.
Ik zat tijdens BB5 op een prikbord (PB) van BB. Die is helaas opgeheven. En toen ben ik jullie dus maar lastig gaan vallenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
PB gebruikers? Wie of wat zijn dat?
Dat ken ik wel jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef Kaat38 het volgende:
PB gebruikers: gebruikers van de prikborden van de startpagina zeg maar
PB gebruikersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |