Ik kwam met mn hand in een muizevalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie je nog steeds BONG. Misschien het verkeerde knopje ?![]()
Is prima, maar dan zorg ik dat ze alles achter elkaar achterover slaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan neemt Holt ze gewoon in beslag als dat dreigt te gebeuren, de manager is immers niet aanwezig en dan....is Holt helemaal de baas![]()
Hej daar hebben we onze TO kampioenquote:
Die ik heb gemaakt staan in de topics en een paar hou ik ff achter de handquote:Zeg Athalon, heb je nog een leuke cap gemaakt vandaag van Viool? Ik heb er nog geen.....ik zoek eigenlijk iets dat ze achter glas staat of iets dergelijks......
(lief vragend)
drank krijgt HBB van sponsorsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor ¤ 15 kun je een heleboel flessen frisdrank wegwerken![]()
Perspectieven.,........i love it when you talk dirty......... okay ik klik nog wel even rond.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef Athalon het volgende:
[..]
Die ik heb gemaakt staan in de topics en een paar hou ik ff achter de handwant er zitten wat perpectieven in
![]()
....ik miste hem niet eens......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef BONG4002 het volgende:
Awick baalt, hij heeft ruim een uur moeten wachten (op taxi terug naar BB denk ik)
Zie t nu jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nopezzz
Zit nu bij Tanja in het topic![]()
allemaal zusjes van Viool!quote:
Ik ook niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Perspectieven.,........i love it when you talk dirty......... okay ik klik nog wel even rond.
Goedenavond allemaal.quote:
Hai Muerte.quote:
Hoi Bong.quote:
Goedenavond Muertequote:
Hoi Snaptnix, dank je wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Muerte.
Wat een super John cap weer![]()
Whahahahaha geweldige cap Muertequote:
Hoi Talitha, ik kom even een half uurtje meekijken, echt spannend is het niet he?quote:
HEE FBquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahaha geweldige cap Muerte![]()
Hallo allemaal.... iedereen klaar? BINGOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Hoi Athalon, alles goed?quote:
Hoi FB.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahaha geweldige cap Muerte![]()
Hallo allemaal.... iedereen klaar? BINGOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej daar hebben we onze TO kampioen![]()
![]()
Aaahhhhhhhhh toch leuk dat mensen me ook nog missenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
HEE FB![]()
Heb je gemist vandaag zeg
Maar je bent erweer gelukkig
Kramp in de vingertjesquote:
Ik zou het niet weten. Ben op 2 forums aan het posten. Volgens Beertje en Snappie moet het kunnen, maar ik hou geen tijd meer over om naar de streams te kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi Talitha, ik kom even een half uurtje meekijken, echt spannend is het niet he?
Tuurlijk denk ik aan jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhhh toch leuk dat mensen me ook nog missenHoi Bong
Was beetje drukjes vandaag. Dit is voor het eerst dat ik aan Fok toekom vandaag
Je kan ze ook gewoon alleen horenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
maar ik hou geen tijd meer over om naar de streams te kijken.
Ja precies... ik ken het.... dan gaan al die kleine lettertjes op je beeld dansenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk denk ik aan jeEnne...is alleen maar gezond, ik zit al een aardige tijd te fokken
En op een gegeven moment wordt je echt
![]()
Goeie tipquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon alleen horenDoe ik ook en af en toe kijk ik eventjes
Hoi lovebear.quote:
Snappieeeeeeequote:
En is het daar gezellig?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 zit trouwens op de "keukenstream" bij John
Ik word er helemaalquote:
Nee toch zeker, hoef toch niet te zingen zeker.... Wat voor liedje danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snappieeeeeee
Foute bingo... dat wordt een liedje zingen![]()
neuh.. iedereen is aan 't forum hoppenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
Het is wel stil hier trouwens... zit iedereen in het Tanja topic of zo?
Op die manier. Ik ben een man... en kan maar 1 ding (lees forum) tegelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
neuh.. iedereen is aan 't forum hoppen![]()
Hop hop hopquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik ben er nog wel hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
Het is wel stil hier trouwens... zit iedereen in het Tanja topic of zo?
Moet ineens aan "MissHobje" denkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Paardje in galop... trippel trappel in gedraf, heee je moet hier rechtsaf.quote:
Bong en ik zijn toch aardig ontopic bezig dacht ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ben er nog wel hoor.
maar soms word er hier zo weinig over de streams gepraat.
dat ik dan altijd weer even wacht totdat weer komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |