Zekerquote:
Ja ik ook niet snap....maar misschien omdat het voor het goede doel is dat het nu wel ok isquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:56 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje leuk je weer hier te zien.
Gaat alles goed met je.
dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Gaat prima hier, lekker druk en daar hou ik wel van...
Ik heb haar niet gehoord, via via hoorde ik dat ze iets had met afdrukken op een schildersdoek, nu is dat bij voorbaat een verloren zaak, want de foto die zij kreeg was maar een probeersel die ik in 52 seconde klaarhad op een maatje van 694x550, het was zo maar een ingeving van mij, want het was eigenlijk de ega die hem apart vondquote:Athalon, ik las je rea over die cap van Viool, ik heb dat toen gezien en ze zei letterlijk dat ze van die afbeelding wel een schilderij wilde laten maken, en ze bedankte je uitvoerig
Ze is ook weer heel druk zie ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeker weten ik haat die oude taart
Gewoon snel posten, en als het saai is op de streams ga je vaak wat meer verspreid posten en lurken (ik iig wel)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
gvd twee uur werk om die andere forums (fora?) door te worstelen. Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan om dat allemaal bij te houden? En dan hoef ik het alleen nog maar te lezen, zag dat sommigen van jullie daar ook nog eens posten!
Hoi Mikequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
gvd twee uur werk om die andere forums (fora?) door te worstelen. Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan om dat allemaal bij te houden? En dan hoef ik het alleen nog maar te lezen, zag dat sommigen van jullie daar ook nog eens posten!
Gaat best goed tochquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Mike. Wordt mij net gezegd dat het mogelijk is, dus ik ben het nu op dit moment aan het proberen. Ik zie het somber in
.
Ik ben vanmiddag niet aan de comp geweest de meeste tijd, ben met ander werk bezig en alles wat ik gelezen heb afgelopen zondag en vandaag over mij en die foto heb ik allemaal uit de derde hand moeten vernemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:03 schreef MissJ. het volgende:
Athalon, ik begreep niet vanmiddag dat je dat al gehoord had. Ik weet dat je geen fan bent, het gaat jouw om de caps, dat weet MissJ. hoor. Ik denk dat het ook wel een belediging zou zijn als je roept :"Viola-lover".
Hahahaha. Bedankt voor je antwoord.
Ik hup gewoon rustig en vrolijk heen en weer tussen de SC en het 'Tanja' topicquote:
Hoi BONGquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hup gewoon rustig en vrolijk heen en weer tussen de SC en het 'Tanja' topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |