abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:52:21 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34676874
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus omdat ik haat jegens feyenoord koester ben ik geen echte voetballiefhebber.
Dat is inderdaad een contradictie in terminus als je het mij vraagt. Wat bereik je met "haat"?
quote:
Ga je mond eens spoelen. Irritante opmerking weer van een irritante user. .
Niks irritants aan, overigens ben ik zeker niet irritant, en dat kunnen velen beamen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34676992
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:30 schreef Cordoba32 het volgende:
word een beetje moet van dat Ajax-AZ gedoe
Dat komt meer van de kant van AZ dan van Ajax, moet ik zeggen.
pi_34677000
ik sta volledig achter BSB
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 februari 2006 @ 13:02:31 #204
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_34677163
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een contradictie in terminus als je het mij vraagt. Wat bereik je met "haat"?
Nee, een voetballiefhebbende F'noord-fan, DAT is een contradictio in terminus
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_34677231
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 07:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ajax is op dit moment de 7de club van Nederland
Een te verwachten reactie.....daar had ik eigenlijk al op moeten anticiperen. Ik geef ook direct toe dat Ajax dit seizoen minder is dan PSV, Feyenoord en AZ, dat bleek ook onder andere uit de onderlinge confrontaties. Maar ik heb het niet over een specifiek seizoen, Ajax is wel in meerdere seizoenen minder geweest (dan vooral PSV) en heel sporadisch dan Feyenoord.

Maar als je kijkt naar alle seizoenen, vanaf het eerste seizoen tot en met nu, dan blijft Ajax de beste club. Ook al spelen we hierna nog vijf seizoenen slechter dan PSV en Feyenoord, zelfs dán zijn we nog de beste club. Want het duurt wel even voor een andere Nederlandse club meer Landstitels, CL's, Wereldbekers, etc. heeft en hoger zal staan dan Ajax in de eredivisie-ranglijst allertijden (staat in de seizoengids)

AJAX IS DUS NOG ALTIJD DE BESTE
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_34677403
quote:

[..]

[..]

Niks irritants aan, overigens ben ik zeker niet irritant, en dat kunnen velen beamen.

²
Met haat bereik je niets, ik kan er ook niet aan doen. Maar nu ben ik dus dom en geen voetballiefhebber volgens jou. Dat is vrij irritant te noemen, aangezien je me niet kent. En velen hier beamen dat jouw postgedrag hier redelijk irritant is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34677404
quote:

²
dat ben je wel en dat kunnen nog veel meer mensen beamen
pi_34677589
quote:
Danny Blind heeft vandaag heel blij gereageerd op het aantrekken van Jaap Stam, die komende zomer over komt van AC Milan. Volgens de huidige coach van Ajax kan Stam iets extra's toevoegen.

"Types als Stam, Phillip Cocu en Frank Rijkaard kunnen iets extra's toevoegen", zegt Blind vandaag in Het Parool. "Zeker in een jong elftal als Ajax nu heeft. We missen al jaren sturende spelers".

"Met de spelers die we nu willen halen, proberen we dat probleem op te lossen. Stam is één van hen", aldus een dolgelukkige Blind
Waarom heb je dit soort spelers dan niet eerder gehaald (Davids van de zomer bijv?)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34677652
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Waarom heb je dit soort spelers dan niet eerder gehaald (Davids van de zomer bijv?)
omdat het een slechte trainer is hij roept dit al het hele jaar.
pi_34677667
Omdat Davids niet wilde?
In Southern Sun
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:19:30 #211
13462 BansheeBoy
pi_34677669
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:

Dat is vrij irritant te noemen, aangezien je me niet kent.
Het is hooligan-gedrag. Haat gedijt alleen maar goed in on-intelligente omgevingen.
quote:
En velen hier beamen dat jouw postgedrag hier redelijk irritant is.
Alleen maar omdat ik een paar keer de naam Diba heb laten vallen, overigens een erg goede voetballer.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34677687
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Omdat Davids niet wilde?
er zijn meer spelers met ervaring.
pi_34677696
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is hooligan-gedrag. Haat gedijt alleen maar goed in on-intelligente omgevingen.
[..]

Alleen maar omdat ik een paar keer de naam Diba heb laten vallen, overigens een erg goede voetballer.

²
Jij bent dusdanig intelligent dat jij de moordenaar van je moeder nog op de thee zou uitnodigen natuurlijk. En ik weet ook wel dat je een spel aan het spelen bent hier, ik hoop dat men van bovenaf eens doorgaat krijgen.
In Southern Sun
pi_34677718
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:20 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

er zijn meer spelers met ervaring.
Noem ze eens op dan. Spelers a la Cocu, Davids, Stam, die naar Nederland willen komen.
In Southern Sun
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:21:53 #215
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34677724
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Je kunt veel van Davids zeggen, maar m.i. niet dat het een sturende speler is.
Dit doet niks af aan het feit dat ook ik hem graag had zien komen van de zomer, maar naast geld speelde ook wat persoonlijke kwesties een rol geloof ik.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_34677765
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Noem ze eens op dan. Spelers a la Cocu, Davids, Stam, die naar Nederland willen komen.
ik ben geen scout.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 februari 2006 @ 13:23:44 #217
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_34677782
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

"Haat" is geen gedrag, maar een gevoel. Haat kan aanleiding tot specifiek gedrag zijn, maar op zich is haat geen gedragd, dus ook geen "Hooligangedrag". Ook intelligente mensen kunnen haten. Waar de meer en de minder intelligente mensen onderscheid maken is wat ze met dat gevoel doen.
pi_34677814
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik ben geen scout.
Dan ook niet roepen dat er meer van zulke spelers rondlopen die naar Ajax willen komen. Maar goed, geef daar Blind maar weer de schuld van, is het makkelijkst.
In Southern Sun
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:27:03 #219
13462 BansheeBoy
pi_34677892
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij bent dusdanig intelligent dat jij de moordenaar van je moeder nog op de thee zou uitnodigen natuurlijk.
Lekkere vergelijking, dus spreekwoordelijk gezien is Feyenoord hier de moordenaar?
quote:
En ik weet ook wel dat je een spel aan het spelen bent hier, ik hoop dat men van bovenaf eens doorgaat krijgen.
Ik speel absoluut geen spel, en ik vraag me oprecht van waar jij je op baseert, ik doe nl. niks anders dan mijn best om anderen te laten profiteren van mijn kennis en voetbal-knowhow.

²
pi_34677904
Frank de Boer is ook een speler a la Cocu...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34677909
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dan ook niet roepen dat er meer van zulke spelers rondlopen die naar Ajax willen komen. Maar goed, geef daar Blind maar weer de schuld van, is het makkelijkst.
niks het makkelijkst. Blind roept al de hele tijd dat ze ervaren en sturende spelers nodig hebben en dan haalt ie Rosenberg en Lindenbergh.
alsof er op de hele wereld maar 3 ervaren spelers zijn die naar ajax willen komen.
pi_34677939
BLIND MOET BLIJVEN
pi_34677977
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lekkere vergelijking, dus spreekwoordelijk gezien is Feyenoord hier de moordenaar?
[..]

Ik speel absoluut geen spel, en ik vraag me oprecht van waar jij je op baseert, ik doe nl. niks anders dan mijn best om anderen te laten profiteren van mijn kennis en voetbal-knowhow.

²
Interpreteer het zoals jij wil irritantje. Je zou volgens je eigen gedachten een hooligan kunnen zijn.
In Southern Sun
pi_34678012
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

niks het makkelijkst. Blind roept al de hele tijd dat ze ervaren en sturende spelers nodig hebben en dan haalt ie Rosenberg en Lindenbergh.
alsof er op de hele wereld maar 3 ervaren spelers zijn die naar ajax willen komen.
En nu komt ie toch? Misschien had ie Stam al in de zomer voor ogen, maar kon het toen nog niet. De Boer is gewoon wel te oud, Davids wilde niet en dan houdt het toch gewoon ver op?
In Southern Sun
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 februari 2006 @ 13:31:39 #225
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_34678039
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

²
Je laatste post gingen net zo min als die van mij over voetbal. Je beweerde iets onzinnig als dat haat een soort gedrag is en suggereerde dat intelligente mensen niet haten (ook onzin).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')