Moet je persé een hekel hebben aan Feyenoord als je voor Ajax bent?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik jou reacties zo lees, twijfel ik een beetje aan je clubsvoorkeur
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Moet je persé een hekel hebben aan Feyenoord als je voor Ajax bent?
Ik vind die hele rivaliteit doorgeslagen. Iemand die doodgeslagen wordt op een weiland, een goede voetballer die gemolesteerd wordt tijdens een wedstrijdje tussen de reserve-elftallen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
JaIk ken niemand die voor Ajax is en Feyenoord niet haat
![]()
Neeeee, dan de jaren 50.... toen was het nog gezellig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind die hele rivaliteit doorgeslagen. Iemand die doodgeslagen wordt op een weiland, een goede voetballer die gemolesteerd wordt tijdens een wedstrijdje tussen de reserve-elftallen.![]()
Waarom die sfeer bij zoiets leuks als voetbal?
Nou, ken je dat verhaal van die Feyenoord-supporter die vroeger altijd naar Ajax ging en een vast plaatsje had tussen de Ajax-aanhang?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Neeeee, dan de jaren 50.... toen was het nog gezellig.
Ik ben voor Ajax, maar het is een beetje overdreven te stellen dat ik Feyenoord haat. Maar ik heb alleen een hekel aan mensen die steeds beweren dat Feyenoord beter of even goed (of zelfs maar in de buurt komt) van Ajax. Alle statistieken zeggen dat Ajax véél en véél beter is, zelfs PSV is beter dan Feyenoord. Dus is Feyenoord gewoon de derde club van Nederland. Alles en iedereen die dit bestrijdt is in mijn ogen gewoon dom bezig en heeft duidelijk geen verstand van voetbal. Feiten liegen niet, mensen wel!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
op dit moment is feyenoord beter dan Ajaxquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax, maar het is een beetje overdreven te stellen dat ik Feyenoord haat. Maar ik heb alleen een hekel aan mensen die steeds beweren dat Feyenoord beter of even goed (of zelfs maar in de buurt komt) van Ajax. Alle statistieken zeggen dat Ajax véél en véél beter is, zelfs PSV is beter dan Feyenoord. Dus is Feyenoord gewoon de derde club van Nederland. Alles en iedereen die dit bestrijdt is in mijn ogen gewoon dom bezig en heeft duidelijk geen verstand van voetbal. Feiten liegen niet, mensen wel!
snap ik ook niet, beetje rivaliteit is leuk en hoort er ook bij, maar idd, dat treinen slopen, massale vechtpartijen, speler in elkaar slaan, politie uitdagen om een beetje te rellen, gaat nergens over. dan 'stoere' foto's ervan maken maar wel snel een zwart balkje voor de ogen plaatsenquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind die hele rivaliteit doorgeslagen. Iemand die doodgeslagen wordt op een weiland, een goede voetballer die gemolesteerd wordt tijdens een wedstrijdje tussen de reserve-elftallen.![]()
Waarom die sfeer bij zoiets leuks als voetbal?
Ajax is op dit moment de 7de club van Nederlandquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax, maar het is een beetje overdreven te stellen dat ik Feyenoord haat. Maar ik heb alleen een hekel aan mensen die steeds beweren dat Feyenoord beter of even goed (of zelfs maar in de buurt komt) van Ajax. Alle statistieken zeggen dat Ajax véél en véél beter is, zelfs PSV is beter dan Feyenoord. Dus is Feyenoord gewoon de derde club van Nederland. Alles en iedereen die dit bestrijdt is in mijn ogen gewoon dom bezig en heeft duidelijk geen verstand van voetbal. Feiten liegen niet, mensen wel!
Ik ben voor Ajax en haat Feyenoord niet. Alleen hooligans zijn zo dom om een andere club te haten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
quote:Perez: 'Ajax is de crème de la crème'
de Volkskrant
Kenneth Perez heeft in de Volkskrant laten weten dat hij al jaren hoopt op een transfer naar een topclub als Ajax. Vooral in Denemarken, zijn vaderland, staat Ajax hoog aangeschreven.
'Ik ben geen dromer. Ik heb mijn loopbaan ook nooit gepland, maar ik wil eigenlijk nog drie jaar voetballen bij een echte topclub', begint Perez. 'Ik heb altijd op Ajax gehoopt, Ajax was dé club van Nederland in Denemarken'.
Perez noemt AZ maar een provincieclub in vergelijking met Ajax. 'k merk het als ik bij de Deense selectie kom: Ajax is de crème de la crème, AZ is de provincieclub die toevallig eens mag ruiken aan de Europese top. Daar kun je je tegen verzetten, het helpt niet. Denen associëren Ajax met Michael Laudrup, de beste speler die het land vele jaren heeft gehad'.
Verder zegt Perez dat hij graag in de toekomst een programma als Studio Sport wil presenteren. 'Verstandig praten met mensen die voetbal heel serieus nemen', aldus de Deen.
Van Gaal komt echt nog wel een keer terug bij Ajaxquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:38 schreef Cordoba32 het volgende:
Mooi he Van Gaal is kwaad op Ajax, maar heeft het wel steeds over mijn clubDat die supporters dat accepteren. Stel je voor dat Wim Janssen onze trainer was en steeds vertelde dat Feyenoord zijn club was.
![]()
Ik bedoel Ajax is toch vijand nummer 1 in Alkmaar![]()
Zijn eerlijkheid heb ik altijd al kunnen waarderen in Van Gaal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:38 schreef Cordoba32 het volgende:
Mooi he Van Gaal is kwaad op Ajax, maar heeft het wel steeds over mijn clubDat die supporters dat accepteren. Stel je voor dat Wim Janssen onze trainer was en steeds vertelde dat Feyenoord zijn club was.
![]()
Denk het niet. Wat heeft AZ nout te vrezen en te haten aan een middelmatig subtoppertje?quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:38 schreef Cordoba32 het volgende:
Persoonlijk vind ik met het aantrekken van Perez de eventuele komst van Landzaat niet echt meer nodig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
Het contract van Kenneth Perez loopt a in 2007, dus AZ (lees: Dirk Scheringa) moest hem uiterlijk komende zomer verkopen, maar toch vraag ik mij af waarom ze hem zo eenvoudig en voor relatief weinig geld laten gaan naar Ajax? Ron Vlaar wilden ze ook per sé niet aan Ajax verkopen, maar is er nu wellicht toch hoop op Denny Landzaat? Zijn contract loopt namelijk ook af in 2007 en hij wil ook niet verlengen.
Omdat Van Gaal en Brands Scheringa hebben teruggefloten. Binnen de selectie wilde niemand meer zijn contract verlengen vanwege de stugge houding van AZ in transfers. Zelfs de spelers die eruit waren over een contract, zoals Meerdink, wachtten lang met het daadwerkelijke tekenen. Voor zowel Van Gaal, een ontevreden selectie, als Brands, onzekerheid over de langere toekomst, geen wenselijke situatie. AZ moet nu wat water bij de wijn inzake transfers, juist om te zorgen dat ze over twee jaar niet weer in het tweede rijtje van de competitie staan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
Het contract van Kenneth Perez loopt a in 2007, dus AZ (lees: Dirk Scheringa) moest hem uiterlijk komende zomer verkopen, maar toch vraag ik mij af waarom ze hem zo eenvoudig en voor relatief weinig geld laten gaan naar Ajax? Ron Vlaar wilden ze ook per sé niet aan Ajax verkopen, maar is er nu wellicht toch hoop op Denny Landzaat? Zijn contract loopt namelijk ook af in 2007 en hij wil ook niet verlengen.
Maar Ajax heeft volgend seizoen geen enkele rechtshalf, aangezien zowel Tomás Galásek, Nigel de Jong als Steven Pienaar Ajax gaan/hebben verlaten. Een aankoop voor deze positie is wel nodig en waarom Denny Landzaat niet? Hij voldoet aan alle criteria.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik met het aantrekken van Perez de eventuele komst van Landzaat niet echt meer nodig.
Natuurlijk is het een goede voetballer, maar met Lindenbergh, Stam, Perez en een 'oudere' tweede of derde keeper heb je naar mijn idee voldoende ervaring in het team en moet je het verder opvullen met (eigen) jeugd.
Omdat ik vind, dat met Perez en Lindenbergh het AZ gehalte hoog genoeg is. Landzaat wil trouwens naar het buitenland. Laten we onze scouts op pad sturen en een goeie rechtshalf zoeken. Er zijn er zat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft volgend seizoen geen enkele rechtshalf, aangezien zowel Tomás Galásek, Nigel de Jong als Steven Pienaar Ajax gaan/hebben verlaten. Een aankoop voor deze positie is wel nodig en waarom Denny Landzaat niet? Hij voldoet aan alle criteria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |