quote:Hiddink vond Stam te duur voor PSV
1/2/2006 11:01
PSV is niet blij met de handtekening die Jaap Stam bij Ajax zette. De Eindhovenaren hadden hem graag willen hebben, maar vonden hem te duur.
Eerder deze week liet Stams zaakwaarnemer Henk van Ginkel nog weten dat de keuze op Ajax was gevallen, omdat die club als eerste concrete interesse toonde. Maar die uitleg weerlegt Guus Hiddink, technisch directeur én coach van PSV.
'Zijn manager Henk van Ginkel heeft met onze mensen gesproken en ik heb zelf ook contact gehad met manager Braida van Milan, maar uiteindelijk was het financiële plaatje niet haalbaar voor ons', aldus Hiddink in het Eindhovens Dagblad. '
De komst van Stam zou PSV zes miljoen euro hebben gekost: drie miljoen als afkoopsom voor het tot medio 2007 doorlopende contract van de ex-international en nog eens drie miljoen voor het salaris dat de 33-jarige centrale verdediger wilde incasseren.
Guus Hiddink gaat komende zomer toch vrijwel zeker weg bij PSV, dus wat kan hem Jaap Stam schelen?quote:
Hiddink is nog wel mans en professioneel genoeg om een zo sterk mogelijk PSV achter te laten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Guus Hiddink gaat komende zomer toch vrijwel zeker weg bij PSV, dus wat kan hem Jaap Stam schelen?
Dus gaat ie misschien helemaal niet weg...quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Guus Hiddink gaat komende zomer toch vrijwel zeker weg bij PSV, dus wat kan hem Jaap Stam schelen?
Zijn al uitverkocht, alleen nog kaarten voor 71 euro zei een maat tegen me. Ik heb me kaarten voor 425 gelukkig alquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Donderdag toch even kaartjes halen voor Ajax - Inter. Zal wel vak 427,428,429 of een vak op Noord 1e ring worden.
Hoop doet levenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Damn, serieus? Mijn kaarten waren 61 euro, die hebben we vorige week vrijdag gehaald. Gaan die dingen zo snel dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zijn al uitverkocht, alleen nog kaarten voor 71 euro zei een maat tegen me. Ik heb me kaarten voor 425 gelukkig al![]()
Als ik die maat moet geloven wel, de goedkoopste kaarten zijn vast al allemaal uitverkochtquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Damn, serieus? Mijn kaarten waren 61 euro, die hebben we vorige week vrijdag gehaald. Gaan die dingen zo snel dan?
Dit lijkt me een goede manier om te voorkomen dat anderen op hetzelfde idee komen hun e-mailadres hier neer te kwakken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je dit nou zou mailen, dan werd het topic niet zo vol.
:[²
Dat zijn dan ook de leukste vakkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ik die maat moet geloven wel, de goedkoopste kaarten zijn vast al allemaal uitverkocht![]()
Hm, dat verbaast mij ook. Vooral omdat een hoop mensen de kaarten erg duur vonden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Damn, serieus? Mijn kaarten waren 61 euro, die hebben we vorige week vrijdag gehaald. Gaan die dingen zo snel dan?
Idd. We gaan dit sowieso niet gebruiken om allerlei kopieen te verspreiden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goede manier om te voorkomen dat anderen op hetzelfde idee komen hun e-mailadres hier neer te kwakken.
En nu weer ontopic.
Vertel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:42 schreef Cart_man het volgende:
God, wat schaam ik me voor sommige Feijenoordsupporters.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lees het topic er maar op terug, kom je het vanzelf wel tegen...
Reacties als deze dan, denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef -jos- het volgende:
Gefeliciteerd hoor met die 2 afgedankte spelers![]()
Dus omdat ik haat jegens feyenoord koester ben ik geen echte voetballiefhebber. Ga je mond eens spoelen. Irritante opmerking weer van een irritante user.quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax en haat Feyenoord niet. Alleen hooligans zijn zo dom om een andere club te haten.Een echte voetballiefhebber is wat gematigder.
²
Mooi teken overigens dit. Zulke dure kaarten, en waarschijnlijk dus gewoon een uitverkocht huis. Hoezo geen achterban.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Goed punt. Inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooi teken overigens dit. Zulke dure kaarten, en waarschijnlijk dus gewoon een uitverkocht huis. Hoezo geen achterban.
Ja, leuk , weer een speler kapot maken dmv een arbeidsconflict. Dan tekent er nooit meer iemand voor az. Als Scheringa slim is , is de transfer afblazen wel het laatste wat ie doet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:20 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens niet slim van Ajax om AZ (opnieuw) tegen zich in het harnas te jagen, nu de transfer van Kenneth Perez niet helemaal rond is. Ik zie Dirk Scheringa er voor aan om de transer nu af te blazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |