Ben gisteren van 18.15 tot 20.30 gruwelijk chaggie geweest al gun ik het Japie ook wel om een keer UEFA Cup te spelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:29 schreef jna het volgende:
[..]
En wat zijn de meningen over de tranfer van "jullie" Jaapie?![]()
Bespeur ik enige jaloezie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben gisteren van 18.15 tot 20.30 gruwelijk chaggie geweest al gun ik het Japie ook wel om een keer UEFA Cup te spelen.
ajax heeft gewoon wat slagvaardiger en sneller gehandeld dan PSV die min of meer wilde wachten tot er meer duidelijk omtrent Alex zou zijn.
Veel plezier ermee al hoop ik dat hij allebei z'n benen breekt in zijn afscheidswedstrijd voor Milan![]()
psv was er eerder bij dan Ajax toch? ze konden hem alleen niet betalen volgens de berichten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben gisteren van 18.15 tot 20.30 gruwelijk chaggie geweest al gun ik het Japie ook wel om een keer UEFA Cup te spelen.
ajax heeft gewoon wat slagvaardiger en sneller gehandeld dan PSV die min of meer wilde wachten tot er meer duidelijk omtrent Alex zou zijn.
Veel plezier ermee al hoop ik dat hij allebei z'n benen breekt in zijn afscheidswedstrijd voor Milan![]()
Lijkt me wel dat PSV 3 miljoen kan ophoesten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef jna het volgende:
[..]
psv was er eerder bij dan Ajax toch? ze konden hem alleen niet betalen volgens de berichten.
Ballack.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef SoA-Holic het volgende:
Welk transfervrije spelers zijn realistisch en haalbaar voor dit Ajax komend seizoen? Wij verliezen veel transfervrije spelers, maar draai die rollen eens om. Welke transfervrije spelers, komende zomer, zullen een welkome versterking zijn?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
vuige smeerlap!hoe durf je zoiets te opperen!
Zoals Stam altijd zei bij de regenjas van Harry Vermegen: "Te Laat!!"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat PSV 3 miljoen kan ophoesten.
Zoals ik het gelezen heb heeft ajax heel snel en slagvaardig gehandeld waar PSV nog wilde wachten op duidelijk over Alex.
PSV gewoon te laat dus....
Stam schopt Kuijt en Kalou zo omver. Als ze uberhaupt nog voor feij. spelen komend seizoen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef -jos- het volgende:
Gefeliciteerd hoor met die 2 afgedankte spelers![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef -jos- het volgende:
Wel 2 spelers waar het bij ajax al een aantal jaren aan ontbreekt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef -jos- het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef -jos- het volgende:
PSV vond het risico te groot. Ajax heeft knaken zat momenteel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat PSV 3 miljoen kan ophoesten.
Zoals ik het gelezen heb heeft ajax heel snel en slagvaardig gehandeld waar PSV nog wilde wachten op duidelijk over Alex.
PSV gewoon te laat dus....
Felix Gasselich?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Heeft er eigelijk wel eens een duitser bij Ajax gespeeld?
Had PSV het gewild, was het totaal geen probleem geweest. Een deal met Alex had Milan niet moeilijk overgedaan, laat staan PSV.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV vond het risico te groot. Ajax heeft knaken zat momenteel.
Blankenburg?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Heeft er eigelijk wel eens een duitser bij Ajax gespeeld?
Ik doelde meer op z'n lelijke rotkop.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik zie een uitstekende voetballer![]()
Ok, een Duitser, maar toch![]()
Veel plezier volgend jaar zonder Kalou en Kuijtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef -jos- het volgende:
Alex is eigendom van Chelsea BS dus lijkt me niet dat PSV dan een deal kan sluiten met Milan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Had PSV het gewild, was het totaal geen probleem geweest. Een deal met Alex had Milan niet moeilijk overgedaan, laat staan PSV.
heb het dit seizoen ook wel naar me zin eig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik voorzie een leuk seizoen volgend jaar
mooie fotoquote:
Toegegeven, FC Groningen doet het erg goed. Leuk om te zien!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
heb het dit seizoen ook wel naar me zin eig.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mooie foto![]()
Dat was nog es een geweldig elftal. erg van genoten.
we mogen niet klagenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Toegegeven, FC Groningen doet het erg goed. Leuk om te zien!
das zonde ja, maar daar zijn vast wel dvd'tjes van te krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik ook. Ben alleen de videoband kwijt waarop een overzicht van Ajax in de CL in '95 staat
. Zo mooi om al die doelpunten te zien.
Ik heb de dubbel DVDquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
das zonde ja, maar daar zijn vast wel dvd'tjes van te krijgen.![]()
![]()
idd, Horst Blankenburg, was de libero van het beste Ajax team allertijden (EC1 winnaars in 1971-1972-1973)quote:
Voorjaar komt de 1995 dvd uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik ook. Ben alleen de videoband kwijt waarop een overzicht van Ajax in de CL in '95 staat
. Zo mooi om al die doelpunten te zien.
Ja dat snap ik , maar ik wacht wel tot de 1995 dvd. Dat in combinatie met het historisch overzichtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
De Champions league wedstrijden zijn al op DVD
Jaloers isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik , maar ik wacht wel tot de 1995 dvd. Dat in combinatie met het historisch overzicht
Ik heb wel een dvd met de hele wedstrijd Real Madrid - AFC Ajax 1995. Dat is pas genieten![]()
Ja veel mensen vragen d'r om, maar ik heb geen dvd brander. Vriend van me wel, zal wel FF een keer bij hem wat kopietjes regelen. Als het zover is meld ik het wel.quote:
Okequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja veel mensen vragen d'r om, maar ik heb geen dvd brander. Vriend van me wel, zal wel FF een keer bij hem wat kopietjes regelen. Als het zover is meld ik het wel.
Het voetbal dat Ajax die avond op de mat legde, is nooit meer door een ploeg geevenaard. Sowieso , is het geen enkele club meer gelukt om zo overtuigend ploegen hun wil op te laten leggen zoals het Ajax van 1995 dat kon.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Nashje het volgende:
Ooh die dvd wil ik ook wel. Ik heb vroeger weinig meegekregen van Real - Ajax.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het voetbal dat Ajax die avond op de mat legde, is nooit meer door een ploeg geevenaard. Sowieso , is het geen enkele club meer gelukt om zo overtuigend ploegen hun wil op te laten leggen zoals het Ajax van 1995 dat kon.
Ajax doet dit niet zomaar. Daarnaast kan Ajax als beursgenoteerde NOOIT persberichten uitsturen als iets niet voor de volle 100% rond is.De boetes die daar op staan zijn niet zuinig. az moet voor de zoveelste keer niet zo verschrikkelijk janken zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
En AZ ontkent:
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/21215
quote:Ajax en AZ hebben op hoofdlijnen overeenstemming bereikt, maar moeten nog enkele contractuele details uitwerken.
Ajax en Huntelaar werd ook al bekend gemaakt terwijl er nog over kleine dingen werd onderhandeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef TimmyAsd het volgende:
De deal is trouwens nog niet helemaal beklonken:
[..]
Ik zie AZ nog wel rare dingen doen... mits dat nog mogelijk is..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax en Huntelaar werd ook al bekend gemaakt terwijl er nog over kleine dingen werd onderhandeld.
Ja dan krijg je een ordinaire arbitragezaak, en wat schiet je als az zijnde daarmee op? Perez is al akkoord. az heeft toestemming gegeven, en Ajax zal echt nooit zomaar een officieel persbericht uitgeven...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zie AZ nog wel rare dingen doen... mits dat nog mogelijk is..
Az moet niet janken. Grafclub.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zie het NU ook niet gebeuren, maar dergelijke dingen kan je beter nog ff voor je houden als Ajax-zijnde..
NAC vroeg te veel geld (+- 3 miljoen) dus dat gaat voorlopig niet door.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe zit het met Jenner? Die zou toch ook komen?²
Dat is inderdaad erg veel voor iemand die net komt kijken. Diba had het wel waard geweest. Maar ik heb zowiezo het idee dat ze altijd meer geld vragen als een topclub geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
NAC vroeg te veel geld (+- 3 miljoen) dus dat gaat voorlopig niet door.
Kalou speelt Stam zo uit met een snelle bewegingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Stam schopt Kuijt en Kalou zo omver. Als ze uberhaupt nog voor feij. spelen komend seizoen.![]()
Ik denk het ook, helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kalou speelt Stam zo uit met een snelle beweging![]()
Deden ze bij Huntelaar ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax doet dit niet zomaar. Daarnaast kan Ajax als beursgenoteerde NOOIT persberichten uitsturen als iets niet voor de volle 100% rond is.De boetes die daar op staan zijn niet zuinig. az moet voor de zoveelste keer niet zo verschrikkelijk janken zeg
Volgens mij speelt Kalou volgend jaar niet meer voor feyenoordquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stam = Houte Klaas
Dan halen we wel weer een ander broertje. Of we halen gewoon Bona terugquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Kalou volgend jaar niet meer voor feyenoord
Ja want Klaas kwam ook. Dus ik maak mij hier geen zorgen omquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan halen we wel weer een ander broertje. Of we halen gewoon Bona terug![]()
Zoo ben jij eventjes stoer zeg dat jij het woord Kanker in een zin durft te schrijvenquote:
Voor het eerst sinds 100 jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zoo ben jij eventjes stoer zeg dat jij het woord Kanker in een zin durft te schrijven![]()
TriestelingBeetje jaloers dat wij 2de staan en jullie 7de
![]()
Wanneer was jullie laatste kampioenschap?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zoo ben jij eventjes stoer zeg dat jij het woord Kanker in een zin durft te schrijven![]()
![]()
2001/2002quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wanneer was jullie laatste kampioenschap?
Al wonnen we dit jaar de CL, een feyenoorder zou zeggen: "ja maar wij waren het 1ste nederlandse team wat hem won". Zo kan je blijven doorgaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijf maar lekker teren op je 100 jaar geschiedenis![]()
Je bent blijkbaar enorm jaloers op ons juist. Je bent hier niet weg te slaan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Internationaal een kampioenschap halen is toch een stukje moeilijker denksquote:
Wij hebben tenminste een geschiedenisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijf maar lekker teren op je 100 jaar geschiedenis![]()
Stam hoeft alleen maar "Boe" te zeggen en Kalou scoort van schrik een eigen goalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stam = Houte Klaas
Was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan wel, maar doe maar niet. Ajax hier!
Glasgowquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Internationaal een kampioenschap halen is toch een stukje moeilijker denksVooral als je ploegen als Dortmund, PSV, Inter en Glasgow uitschakeld
Nu komt er iets over Pienaar naar dortmund denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
GlasgowDortmund
. Internationale top mén.
Pienaar vond ik nooit geweldig. En ach, wie is daar ook alweer trainer? en van welke club is die nog meer trainer geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Nu komt er iets over Pienaar naar dortmund denk ik![]()
Wij knalden Lyon, Rosenborg, Arsenal en Roma uit de CL in 2002-2003quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Internationaal een kampioenschap halen is toch een stukje moeilijker denksVooral als je ploegen als Dortmund, PSV, Inter en Glasgow uitschakeld
Maar voor HUN was het een hele prestatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Die prestatie van jullie is zo zwaar overschat. Van Hooijdonk en zn tien teamgenootjes hadden mazzel met de loting. Inter was toentertijd in opbouw, nog geen schim van de ploeg die een jaar later de halve finale van de CL haalde. Glasgow is Europese middenmoot net als Dortmund en psv toentertijd. Punt. En nu ophoeren met je kakkerlakclubje.
Waarheid als een koe!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef jna het volgende:
[..]
Al wonnen we dit jaar de CL, een feyenoorder zou zeggen: "ja maar wij waren het 1ste nederlandse team wat hem won". Zo kan je blijven doorgaan.
ghehehe preciesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Stam hoeft alleen maar "Boe" te zeggen en Kalou scoort van schrik een eigen goal.
1) Hoe kom je erbij dat Perez afgedankt is?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef -jos- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |