Het voetbal dat Ajax die avond op de mat legde, is nooit meer door een ploeg geevenaard. Sowieso , is het geen enkele club meer gelukt om zo overtuigend ploegen hun wil op te laten leggen zoals het Ajax van 1995 dat kon.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Nashje het volgende:
Ooh die dvd wil ik ook wel. Ik heb vroeger weinig meegekregen van Real - Ajax.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het voetbal dat Ajax die avond op de mat legde, is nooit meer door een ploeg geevenaard. Sowieso , is het geen enkele club meer gelukt om zo overtuigend ploegen hun wil op te laten leggen zoals het Ajax van 1995 dat kon.
Ajax doet dit niet zomaar. Daarnaast kan Ajax als beursgenoteerde NOOIT persberichten uitsturen als iets niet voor de volle 100% rond is.De boetes die daar op staan zijn niet zuinig. az moet voor de zoveelste keer niet zo verschrikkelijk janken zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
En AZ ontkent:
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/21215
quote:Ajax en AZ hebben op hoofdlijnen overeenstemming bereikt, maar moeten nog enkele contractuele details uitwerken.
Ajax en Huntelaar werd ook al bekend gemaakt terwijl er nog over kleine dingen werd onderhandeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef TimmyAsd het volgende:
De deal is trouwens nog niet helemaal beklonken:
[..]
Ik zie AZ nog wel rare dingen doen... mits dat nog mogelijk is..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax en Huntelaar werd ook al bekend gemaakt terwijl er nog over kleine dingen werd onderhandeld.
Ja dan krijg je een ordinaire arbitragezaak, en wat schiet je als az zijnde daarmee op? Perez is al akkoord. az heeft toestemming gegeven, en Ajax zal echt nooit zomaar een officieel persbericht uitgeven...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zie AZ nog wel rare dingen doen... mits dat nog mogelijk is..
Az moet niet janken. Grafclub.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zie het NU ook niet gebeuren, maar dergelijke dingen kan je beter nog ff voor je houden als Ajax-zijnde..
NAC vroeg te veel geld (+- 3 miljoen) dus dat gaat voorlopig niet door.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe zit het met Jenner? Die zou toch ook komen?²
Dat is inderdaad erg veel voor iemand die net komt kijken. Diba had het wel waard geweest. Maar ik heb zowiezo het idee dat ze altijd meer geld vragen als een topclub geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
NAC vroeg te veel geld (+- 3 miljoen) dus dat gaat voorlopig niet door.
Kalou speelt Stam zo uit met een snelle bewegingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Stam schopt Kuijt en Kalou zo omver. Als ze uberhaupt nog voor feij. spelen komend seizoen.![]()
Ik denk het ook, helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kalou speelt Stam zo uit met een snelle beweging![]()
Deden ze bij Huntelaar ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax doet dit niet zomaar. Daarnaast kan Ajax als beursgenoteerde NOOIT persberichten uitsturen als iets niet voor de volle 100% rond is.De boetes die daar op staan zijn niet zuinig. az moet voor de zoveelste keer niet zo verschrikkelijk janken zeg
Volgens mij speelt Kalou volgend jaar niet meer voor feyenoordquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kalou speelt Stam zo uit met een snelle beweging![]()
Stam = Houte Klaas
Dan halen we wel weer een ander broertje. Of we halen gewoon Bona terugquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Kalou volgend jaar niet meer voor feyenoord
Ja want Klaas kwam ook. Dus ik maak mij hier geen zorgen omquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan halen we wel weer een ander broertje. Of we halen gewoon Bona terug![]()
Zoo ben jij eventjes stoer zeg dat jij het woord Kanker in een zin durft te schrijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |