En er staan gewoon zoveel goede opties bijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Da's nou zo jammer van zo'n poll, he... Je moet kiezen...![]()
Klopt.... ik vind het maar moeilijk...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef optifree het volgende:
[..]
En er staan gewoon zoveel goede opties bij![]()
De optie 'all of the above' ontbreekt helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef Five_Horizons het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef TastyMushroom het volgende:
Amsterdam is wannabe Den Haag.
Vergeleken met Rotterdam misschien wel, maar met Utrecht zeker niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef teknomist het volgende:
Ik kom vaak in Amsterdam, ze hebben een leuk uitgaansleven daar en veel vrienden van me wonen er.
Maar ik zou er voor geen geld willen wonen, veel te alternatief en te dorps.
Die wannabee hbo-studentenstad? Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef TastyMushroom het volgende:
Amsterdam is wannabe Den Haag.
Da's inderdaad triest.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:35 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Die wannabee hbo-studentenstad? Laat me niet lachen.
http://www.routecraft.com/indexenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef Sakura het volgende:
Moet je gewoon bij een klant zijn in het centrum van dat tering dorp, ben je een ruim uur aan het rond rijden voor je de moed opgeeft om een parkeerplaats in de buurt te vinden. Dan maar een parkeer garage wat verder weg opzoeken. Ondanks alle moeite die die klote amsterdammers doen qua weg opbrekingen, afzettingen, dubbel parkeren en meer van die ongein eindelijk een parkeer garage gevonden. En natuurlijk minstens 20 minuten lopen naar die klant, en zoveel zooi mee te nemen dat je minstens 2 keer moet lopen.
Dat was te verwachten van iemand met Feyenoord onder zijn naamquote:
Uhm de meeste chinezen zijn dus helemaal niet klein.quote:En ik haat China, met die miljoenen kleine opdondertjes
Inderdaad, 'Ken uw stad'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Roellio het volgende:
Dat jij de weg niet weet in Amsterdam lijkt me toch meer je eigen gebrek.
Tuurlijk, en wie gaat dan die amsterdamse klootzakken voorzien van eten en drinken, en als er weer eens door die eikels wat gesloopt is, wie komt het dan repareren?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Al het gemotoriseerde burgerverkeer tot buiten de stadsgrenzen laten liggen, gigatransferiums van maken met een groot hek eromheen, en terug met die rust...
En dan zijn er minder wegen opgebroken, en is er plots wel een parkeerplaats in de buurt voor mensen die daar komen werken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:40 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
http://www.routecraft.com/indexen
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:35 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Die wannabee hbo-studentenstad? Laat me niet lachen.
Nog zo'n amsterdamse debiel met zijn slappe gelul. Helaas weet ik in dat kut dorp redelijk de weg, maar dan rij je bij de klant voor waar je aan het werk moet, en dan begint het gekut in dat tering dorp, je auto ergens in de buurt parkeren omdat je toch het een en ander aan apparatuur en gereedschap mee hebt te zeulen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef kamagurka het volgende:
Amsterdam![]()
![]()
Klote provinciaaltjes met hun kutbak, die met een tomtom de weg nog niet kunnen vindenBlijf dan in Appelscha
Nee, dit valt onder het kopje "voorbereiding", mocht je daar al aan doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dan zijn er minder wegen opgebroken, en is er plots wel een parkeerplaats in de buurt voor mensen die daar komen werken?![]()
![]()
Die parkeerplaatsen zijn noodzakelijk omdat van die joelende kutjosties als jij ieder weekend de binnenstad komen vervuilen op zoek naar hoeren en vertierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef Sakura het volgende:
[..]
Nog zo'n amsterdamse debiel met zijn slappe gelul. Helaas weet ik in dat kut dorp redelijk de weg, maar dan rij je bij de klant voor waar je aan het werk moet, en dan begint het gekut in dat tering dorp, je auto ergens in de buurt parkeren omdat je toch het een en ander aan apparatuur en gereedschap mee hebt te zeulen.
Maar ja, dat begrijpt de gemiddelde werkeloze amsterdamse wiet kweker niet.
En hoe zij jij als amsterdamse werkeloze wiet kweker dat, leopard tank huren of zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
Nee, dit valt onder het kopje "voorbereiding", mocht je daar al aan doen.
Alsof ik in het weekend dat kankerdorp op zou komen zoeken, ik maak mijn schoenen het liefst zo min mogelijk vuil aan die verdoemde straatstenen in dat hopeloze stukje ellende wat ze amsterdam plegen te noemen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die parkeerplaatsen zijn noodzakelijk omdat van die joelende kutjosties als jij ieder weekend de binnenstad komen vervuilen op zoek naar hoeren en vertier![]()
Ach, wat kan je verwachten van mensen met een lager iq dan hun aantal lichaams openingen (en dan heb ik het niet over het aantal piercings en heroine spuit gaten)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:02 schreef Nosh het volgende:
Sakura
Helemaal mee eens trouwens, overbodig stukje grond dat Amsterdam.
Platgooien, en overnieuw beginnen, met inwoners die níet zo ongelooflijk diep met hun hoofden in hun eigen reet zitten.
Juist.quote:
oh?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef teknomist het volgende:
Ik kom vaak in Amsterdam, ze hebben een leuk uitgaansleven daar en veel vrienden van me wonen er.
Maar ik zou er voor geen geld willen wonen, veel te alternatief en te dorps.
Qua minimal/techno wel ja. En veel toffe, vage afters. Die heb je in Rotterdam niet omdat iedereen maandag weer fris moet werken.quote:
Haagse variant: vervang punt 3 door 'iedereen die daar wat van zegt, scheld je uit voor grafteringtyfuslijer/kankahmohngeaul/kankahjuut of iets anders toepasselijks. 'quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef chip_h het volgende:
Je hebt het duidelijk niet begrepen.
1. Je rijdt naar die klant.
2. Je parkeert je auto op de weg / stoep / fietspad.
3. Iedereen die daar wat van zegt, negeer je.
4. Je laadt je troep uit.
5. Je rijdt je auto naar de parkeergarage, of niet.
6. Je gaat aan het werk.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Haagse variant: vervang punt 3 door 'iedereen die daar wat van zegt, scheld je uit voor grafteringtyfuslijer/kankahmohngeaul/kankahjuut of iets anders toepasselijks. '
Sjah, A'dam is namelijk ook kut.. impliceert dat de rest niet beter isquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:38 schreef Steve-O het volgende:
Heb er niks op tegen , Vermaak me er zelfs prima iig beter als dat hele zuid holland .
Kutter als Z-Holland kan het niet wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Sjah, A'dam is namelijk ook kut.. impliceert dat de rest niet beter is
en dat durf je hardop te zeggenquote:
Dat is net zoiets als met het trein naar texel gaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:50 schreef jimjim1983 het volgende:gaat ie met de auto naar Amsterdam
de treinquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als met het trein naar texel gaan
fietsen met je wapen naar duitsland in 1939quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als met het trein naar texel gaan
Zoals ik hierboven al schreef: de mensen zijn er onbeschoft.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:
... al die kloteboeren zoals TS nou ...
voorbeeld?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al schreef: de mensen zijn er onbeschoft.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dat durf je hardop te zeggen![]()
Zoals ik hierboven al schreef: de mensen zijn er onbeschoft.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef jimjim1983 het volgende:
... een of andere doos die de ...
Nooit iets van gemerkt. De meeste amsterdammers zullen je vriendelijk de weg wijzen hoor. Tenzij het boeren van buiten de stad zijn of toeristen (en die zijn er veel helaas)quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
je hebt dat topic niet eens gelezen dus je kan ook niet oordelen of het een doos is of nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:15 schreef Marietje_34 het volgende:
TS spoort niet, duidelijk.
AmsterdamIk wil nooit meer ergens anders wonen
![]()
Ik ben hier degene die Amsterdam afrekent op basis van ervaringen, in plaats van een misplaatst superioriteitsgevoel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
jij bent hier diegene die Amsterdammers afrekent op een paar slechte ervaringen met taxichauffeurs![]()
Taxichauffeurs zijn stuk voor stuk teringlijers.
en je hebt direct 2 voorbeelden te pakken? dan bedoel je volgens mij dat ik eerst kutboeren zeg en daarna doosde zeeuwse TS gebruikt in zijn titel ook 'klote' en 'kut' zijn Zeeuwen dan onbeschoft?
van mij mag je een hekel hebben aan Amsterdam maar dan wel met een goede reden graag.
misplaatst superioriteitsgevoel? hoe kom je daar ineens op?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Ik ben hier degene die Amsterdam afrekent op basis van ervaringen, in plaats van een misplaatst superioriteitsgevoel.
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat de TS schrijft.
Second that!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik mis de optie "Alle achtergebleven boerenpummels buiten de deur houden" in de poll.
Ervaringen met taxichauffeurs, tsjongejonge manquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Ik ben hier degene die Amsterdam afrekent op basis van ervaringen, in plaats van een misplaatst superioriteitsgevoel.
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat de TS schrijft.
En als ik dan een reden geef, bagatelliseer dat dan niet.
ik zou je erook uit schoppen als je alleen koffie besteld en daar een half uur over doetquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/813178/2/50#34683906]woensdag 1 februari 2006 16:30
Ander voorbeeld, nog geen maand oud. Ik zit met iemand in een restaurant in jullie favoriete stad te eten. De koffie is op, krijg ik zonder dat ik daarom gevraagd heb de rekening. Afrekenen alstublieft, en wel direct. Druk was het niet, maar al was het druk dan nog: ik ga weg wanneer ik dat wil.
dat is inderdaad onbeschoft maar WEER geen reden om Amsterdammers onbeschoft te noemen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:30 schreef PeregrineFalcon het volgende:
Het is ook niet snel goed hier. Er wordt om een voorbeeld gevraagd, en ik geef een voorbeeld. Omdat dat blijkbaar nogal hout snijdt wordt het direct door de pro-Amsterdamse mensen hier afgedaan als niet relevant. Feit blijft dat je een stad beoordeelt op je persoonlijke ervaringen, en die zijn bij mij en bij vele anderen met mij niet goed.
Ander voorbeeld, nog geen maand oud. Ik zit met iemand in een restaurant in jullie favoriete stad te eten. De koffie is op, krijg ik zonder dat ik daarom gevraagd heb de rekening. Afrekenen alstublieft, en wel direct. Druk was het niet, maar al was het druk dan nog: ik ga weg wanneer ik dat wil. Ik vind dat geen voorbeeld van gastvrijheid en ja, ik zou dat zelfs onbeschoft willen noemen, hoewel dat blijkbaar tegen het zere been van mensen hier gaat.
als je nou iedere keer in elkaar geschopt wordt als je in Amsterdam komt, OK, maar jij krijgt een keertje ongevraagd de rekening en hoort slechte verhalen over taxichauffeursquote:Ik had het nog niet eerder meegemaakt, de primeur was weer eens voor Amsterdam. Als dit voorbeeld ook al niet goed genoeg is voor jullie, wat dan wel?
veel Amsterdammers noemen gewoon iedereen van buiten Amsterdam een boer, dat is lekker makkelijk en daar moet je je niet aangesproken door voelen als je toevallig ff geen agrarier bent.quote:Het superioriteitsgevoel waar ik eerder over schreef komt in dit topic met name tot uiting in de classificatie van elke niet-Amsterdammer als "boerenpummel" o.i.d.
dat zijn de standaard onzin reacties in Klaagbaakquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef PeregrineFalcon het volgende:
Bovenstaande posts: Q.E.D.
quote:[quote]Op woensdag 1 februari 2006 16:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is inderdaad onbeschoft maar WEER geen reden om Amsterdammers onbeschoft te noemen.
Ik woon hier al mijn hele leven maar heb dat nog NOOIT meegemaakt.
[..]
als je nou iedere keer in elkaar geschopt wordt als je in Amsterdam komt, OK, maar jij krijgt een keertje ongevraagd de rekening en hoort slechte verhalen over taxichauffeurs![]()
[..]
veel Amsterdammers noemen gewoon iedereen van buiten Amsterdam een boer, dat is lekker makkelijk en daar moet je je niet aangesproken door voelen als je toevallig ff geen agrarier bent.
Sorry? Volgensmij schreef ik dat ik daar gegeten had. Het is toch vrij normaal dat je na het eten nog een koffie neemt. Je had dit ook kunnen weten als je mijn post gelezen had i.p.v. alleen de interpretatie van donald_dick.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trouwens.. besteld 1 kop koffie en blijft vervolgens een half uurtje 'plakken'
Wegschoppen zulke klompen-dragers![]()
![]()
![]()
![]()
ja het is onbeschoft idd, maar geen reden om alle amsterdammers onbeschoft te noemen vind je niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:54 schreef PeregrineFalcon het volgende:
Sorry? Volgensmij schreef ik dat ik daar gegeten had. Het is toch vrij normaal dat je na het eten nog een koffie neemt. Je had dit ook kunnen weten als je mijn post gelezen had i.p.v. alleen de interpretatie van donald_dick.
veel Amsterdammers noemen gewoon iedereen van buiten Amsterdam een boer, dat is lekker makkelijk en daar moet je je niet aangesproken door voelen als je toevallig ff geen agrarier bent.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:01 schreef TC03 het volgende:
't Is altijd wel typerend hoe pro-Amsterdammers anti-Amsterdammers meteen afschilderen als boeren.
Nee, omdat ze toen voor de enige echte stad in Nederland gingen, en niet dat pauperdorp, wat de moeite niet waard was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:58 schreef Gijsch het volgende:
Duitsers vragen hun sloopwerk af te maken? Zoveel Amsterdam hebben ze niet gesloopt hoor, gelukkig.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, omdat ze toen voor de enige echte stad in Nederland gingen, en niet dat pauperdorp, wat de moeite niet waard was.
je weet wel dat rotterdam een coördinatiefoutje wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, omdat ze toen voor de enige echte stad in Nederland gingen, en niet dat pauperdorp, wat de moeite niet waard was.
havenarbeiders weten nietsquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je weet wel dat rotterdam een coördinatiefoutje was
Ik denk dat zelfs de duitsers amsterdam zo'n achterlijk klote kanker tyfus dorp vonden dat ze zelfs hun bommen daar niet aan vies wilden maken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:45 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs de duitsers amsterdam zo'n achterlijk klote kanker tyfus dorp vonden dat ze zelfs hun bommen daar niet aan vies wilden maken.
Amsterdam is gewoon het meest gore tyfus dorp wat er maar is.
En zelfs de amsterdammers sporen voor geen meter, allemaal asociaal volk wat quasie vriendelijk doet als je recht voor ze staat, en zodra je weg bent, je achter je rug mega vet de grond in stampen.
En helaas heb ik teveel met die amsterdamse klootzakken te maken gehad, en elke keer weer word mijn standpunt bevestigd.
Zelfs hier in dit topic zie je dat al, die achterlijke amsterdammers nemen niet eens de moeite iets te lezen, maar beginnen gelijk te schelden en hun ubermensch gevoel te botvieren.
Gedraag je dan ook niet als een boerquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:01 schreef TC03 het volgende:
't Is altijd wel typerend hoe pro-Amsterdammers anti-Amsterdammers meteen afschilderen als boeren.
Het was een uit de hand gelopen dreigement. Maar toen dachten de Nederlandse bestuurders ineens: weet je wat? Dat pauperdorp moet maar eens plat! Kunnen we gewoon eens een degelijke stad bouwen. En zo geschiede....quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
maar dat zijn we ook!quote:
alleen dat taaltje alquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Uiteindelijk moet elke stad het afleggen tegen Maastricht dus waar hebben we het over?
Je weet dat Rotterdam voor het bombardement eigenlijk een soort van klein Amsterdam was?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We hebben het nu even alleen over de stad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen dat taaltje alje weet uiteindelijk niet als je in Nederland, Duitsland of in Beglie waant
dan is het idd wel een leuke stadquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
We hebben het nu even alleen over de stad.Over Meestreechteneren hoef ik niet te hebben...
![]()
ja en wij zijn tenminste te verstaan, die duitsers daarentegen.............quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef kamagurka het volgende:
Maastricht is idd best een mooie stad, maar wat een kutvolkT is dat ik weet dat niet alle limbo's zo zijn... over arrogant en bot gesrpoken
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:45 schreef Sakura het volgende:
[...] achterlijk klote kanker tyfus [...] gore tyfus [...] klootzakken [...] achterlijke
Pot. Ketel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:45 schreef Sakura OOK het volgende:
amsterdammers nemen niet eens de moeite iets te lezen, maar beginnen gelijk te schelden en hun ubermensch gevoel te botvieren.
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef kamagurka het volgende:
Maastricht is idd best een mooie stad, maar wat een kutvolkT is dat ik weet dat niet alle limbo's zo zijn... over arrogant en bot gesrpoken
hij ging met zijn auto naar het centrum en kon geen parkeerplek vindenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef Soul79 het volgende:
Heb geen zin om de OP te lezen, maar wat is er nou weer mis en hoe moeten we de klager ditmaal rangschikken? Boer uit achterlijk inteeltdorp of gefrustreerde rotterdammer? Dat zijn meestal de grootste klagers![]()
Dat heb je altijd met dorpen, in tegenstelling tot steden waar je je auto naast elke koe kunt parkeren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
hij ging met zijn auto naar het centrum en kon geen parkeerplek vinden![]()
Je bedoelt dat je blij bent dat die amsterdammers niet in rotterdam wonen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef teknomist het volgende:
Ben ik nu de enige Rotterdammer die Amsterdam geen kutstad vindt?
volgens mij welquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef teknomist het volgende:
Er zijn maar weinig mensen zonder een bord voor hun kop.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef teknomist het volgende:
Dat ook. In ieder huisje, zijn beestje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:29 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je blij bent dat die amsterdammers niet in rotterdam wonen?
Ik word altijd uitgemaakt voor kakkerlak.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef KonnieKipke het volgende:
Amsterdammers zijn mensen die een andere mentaliteit hebben dan Nederlanders. Ken of kun je die mentaliteit niet, dan word je terecht vaak uitgeboekt als boer.
Helemaal niet. Net alsof je - op het accent na - het verschil kan zien tussen een Amsterdammer of Rotterdammer. Pfff...quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef KonnieKipke het volgende:
Amsterdammers zijn mensen die een andere mentaliteit hebben dan Nederlanders. Ken of kun je die mentaliteit niet, dan word je terecht vaak uitgeboekt als boer.
Dat heeft meer te maken met het feit dat 75% import is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Net alsof je - op het accent na - het verschil kan zien tussen een Amsterdammer of Rotterdammer. Pfff...![]()
je hebt wel van die bepaalde types die je echt herkent als Amster- of Rotterdammer hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Net alsof je - op het accent na - het verschil kan zien tussen een Amsterdammer of Rotterdammer. Pfff...![]()
dat ook jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met het feit dat 75% import is..
is zo'n kaas toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef Rekkie het volgende:
Amsterdam
Amsterdam zei je?
Hmmmm, dat heb ik ergens vaker gehoord........Amsterdam toch
Zoals zelfs de Nederlander zelf. Vanaf de Roeminen al.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tja dat kan...... Men moet mij al heel goed kunnen omlullen om er überhaupt over na te laten denken om die stinkstad te doen bezoeken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef Minnie_ het volgende:
Amsterdam is eigenlijk de enige stad in Nederland waar ik wél zou willen wonen..
Voetbal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Fokkedop het volgende:
AFC AJAX!!!!!
Bij mij is het juist andersom. Ieder z'n preferenties toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef Minnie_ het volgende:
Amsterdam is eigenlijk de enige stad in Nederland waar ik wél zou willen wonen..
Rotterdam daarentegen![]()
Dat ben ik helemaal volgens Amsterdamse begrippen..... maar ik lach ze dan ook heel erg hard uit als mijn hypotheek weer wordt afgeschreven......quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef Minnie_ het volgende:
Precies.
Heb er trouwens ook gewoond en dat beviel me heel goed.
Maar ondertussen woon ik heel fijn in een dorp, dus volgens Amsterdamse begrippen ben ik een boer/provinciaaltje.
helaas gaat dat 'verdiende' geld weer mooi in je woonwerkverkeer zittenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal volgens Amsterdamse begrippen..... maar ik lach ze dan ook heel erg hard uit als mijn hypotheek weer wordt afgeschreven......![]()
Ik lag van de week ook weer dubbel toen ik exact dezelfde woning aan de overkant voor 20 mille duurder dan de mijne werd verkocht, terwijl ik er nog maar 2 jaar woonquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal volgens Amsterdamse begrippen..... maar ik lach ze dan ook heel erg hard uit als mijn hypotheek weer wordt afgeschreven......![]()
Niet generaliserend alle amsterdammers overigens, maar sowieso mijn (on)gewaardeerde amsterdamse collega's)
* boerenmode on: meeteroo? wah is dah?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef raptorix het volgende:
Amsterdam heeft veel nadelen, het is er duur, je kan niet parkeren, maar als je met de dingen rekening houd is het prima te doen, tip: als je naar amsterdam moet, rij dan niet door tot het centrum maar parkeer je auto in noord of amstelveen, daar is het gratis en je bent binnen 15 minuten met het OV op je bestemming. Vooral via de zuidelijke stations als amstelveense weg, wtc, rai en overamstel is het een eitje.
delft is duurderquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef raptorix het volgende:
Amsterdam heeft veel nadelen, het is er duur,
een elektrische koets.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef kamagurka het volgende:
[..]
* boerenmode on: meeteroo? wah is dah?
Maar ze hebben wel van die nieuwe trams, die alweer na een jaar afgeschreven waren of zo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een elektrische koets.
wel echt een groot nadeel van Amsterdam: oude klote metro's.
Ik betwijfel dat er nog veel amsterdammers zijn,die amsterdamse mentaliteit is een gecultiveerd sprookje dat door allerlei yuppegespuis uit de provincie in stand gehouden wordt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef KonnieKipke het volgende:
Of je neemt de moeite de openings post te lezen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef raptorix het volgende:
Amsterdam heeft veel nadelen, het is er duur, je kan niet parkeren, maar als je met de dingen rekening houd is het prima te doen, tip: als je naar amsterdam moet, rij dan niet door tot het centrum maar parkeer je auto in noord of amstelveen, daar is het gratis en je bent binnen 15 minuten met het OV op je bestemming. Vooral via de zuidelijke stations als amstelveense weg, wtc, rai en overamstel is het een eitje.
5 km van me werk valt best meequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
helaas gaat dat 'verdiende' geld weer mooi in je woonwerkverkeer zitten![]()
![]()
Verhip, dat heb ik nu ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik lag van de week ook weer dubbel toen ik exact dezelfde woning aan de overkant voor 20 mille duurder dan de mijne werd verkocht, terwijl ik er nog maar 2 jaar woon![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Al het gemotoriseerde burgerverkeer tot buiten de stadsgrenzen laten liggen, gigatransferiums van maken met een groot hek eromheen, en terug met die rust...
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef teknomist het volgende:
"burgerverkeer" als in privé auto's. Het is nergens voor nodig om in een stad 2 auto's per gezin voor je appartement te hebben staan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Tot je een nieuwe laminaatvloer wilt of erachter komt dat de winkels binnen een dag of 2 geen voorraad meer hebben.
Als je alles in de buurt hebt en verder nooit buiten de stad wil komen niet nee....quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"burgerverkeer" als in privé auto's. Het is nergens voor nodig om in een stad 2 auto's per gezin voor je appartement te hebben staan.
TS, je bent een kansloze stakker met je gescheld en gezanik en ik hoop dat je nog vaak met je boemelkarretje in Amsterdam in het verkeer komt vast te zittenquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:46 schreef Sakura het volgende:
[..]
Of je neemt de moeite de openings post te lezen.![]()
OV is niet echt een oplossing als je een hele vracht aan gereedschap en andere apparatuur bij je hebt.
Die kut amsterdammers hebben het veel te druk met wiet kweken en drugs spuiten en schelden op "boeren". Maar als die eikels weer eens wat gesloopt hebben, moeten de 'boeren' weer komen om het te repareren.
Achterlijk klote volk
Of je leest daadwerkelijk wat het idee was: Je zet de auto's BUITEN de stad neer, met goede tram/metro/bus verbindingen de stad in. Als je de stad uit wilt, dan pik je je auto op en ga je.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je alles in de buurt hebt en verder nooit buiten de stad wil komen niet nee....
Moet je eens proberen als je een kast/tafel/bank wil ophalen midden in de stadquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of je leest daadwerkelijk wat het idee was: Je zet de auto's BUITEN de stad neer, met goede tram/metro/bus verbindingen de stad in. Als je de stad uit wilt, dan pik je je auto op en ga je.
Daar zijn nog steeds prima oplossingen voor te verzinnen, zonder dat iedereen permanent 1 of 2 stukken blik voor z'n deur heeft staan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet je eens proberen als je een kast/tafel/bank wil ophalen midden in de stad
Maar die wil ik niet verzinnen, dat betekent extra tijd meestal en die wil ik niet doorbrengen in die stad.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar zijn nog steeds prima oplossingen voor te verzinnen, zonder dat iedereen permanent 1 of 2 stukken blik voor z'n deur heeft staan.
Als jij elke keer dat je weg wilt wil gaan betalen om naar je auto te reizen, en daar ook al weet ik veel hoe lang mee bezig bent, be my guest.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar zijn nog steeds prima oplossingen voor te verzinnen, zonder dat iedereen permanent 1 of 2 stukken blik voor z'n deur heeft staan.
Je gare groenlinks bakfiets zeker..quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
die nieuwe trams zijn ook kutquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel van die nieuwe trams, die alweer na een jaar afgeschreven waren of zo?
dat is bullshitquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:33 schreef klootje het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat er nog veel amsterdammers zijn,die amsterdamse mentaliteit is een gecultiveerd sprookje dat door allerlei yuppegespuis uit de provincie in stand gehouden wordt.
Weinig blanken in Amsterdam zijn er ook geboren,de kans is groter dat ze uit Tilburg,Enschede of Leeuwarden komen en dan bijdehand gaan doen.Ik moet er vaak wel om lachen.
heb je het nog steeds naar je zin op het VMBO?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:46 schreef Sakura het volgende:
[..]
Of je neemt de moeite de openings post te lezen.![]()
OV is niet echt een oplossing als je een hele vracht aan gereedschap en andere apparatuur bij je hebt.
Die kut amsterdammers hebben het veel te druk met wiet kweken en drugs spuiten en schelden op "boeren". Maar als die eikels weer eens wat gesloopt hebben, moeten de 'boeren' weer komen om het te repareren.
Achterlijk klote volk
beetje gefrusteerdf dat je uit Sijkenpissen komtquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:49 schreef Metro2005 het volgende:
Dat duurt ook niet zo lang meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
beetje gefrusteerdf dat je uit Sijkenpissen komt
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat duurt ook niet zo lang meer![]()
en wie riep er ook alweer wat over dat blowverbodsbord :
Blowverbodsbord nu al gejat![]()
![]()
Zeg dat wel. Geniale pollquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef Five_Horizons het volgende:
alleen omdat je uit eindhoven komt of heb je 'echte' argumenten?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:01 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Geniale poll![]()
Amsterdam
![]()
En dan al het geweldige inzicht hebben dat A'dam een kut stad is!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:05 schreef Robar het volgende:
Ik durf te wedden dat velen nog nooit in Amsterdam zijn geweest, of slecht eenmalig . . . .
daarom is het juist zo triest.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:05 schreef Robar het volgende:
Ik durf te wedden dat velen nog nooit in Amsterdam zijn geweest, of slecht eenmalig . . . .
precies, en wat ben je als je over iets oordeelt zonder er geweest te zijn? D.O.M.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan al het geweldige inzicht hebben dat A'dam een kut stad is!
Ach, ik voel met niet aangesproken hoor, ik werk er slechts . . . . .quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan al het geweldige inzicht hebben dat A'dam een kut stad is!
Ach 't zal mij een zorg wezen.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
precies, en wat ben je als je over iets oordeelt zonder er geweest te zijn? D.O.M.
why?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach 't zal mij een zorg wezen.....
Ik weet waar ik over praat...... A'dam = KUT stad
Het is dat de RAI er staat maar anders kom ik er liever nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:05 schreef Robar het volgende:
RAIquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:12 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Het is dat de RAI er staat maar anders kom ik er liever niet![]()
Ik vind het er vies, ik vind het te groot, te druk, te arrogante bevolkingquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:12 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Het is dat de RAI er staat maar anders kom ik er liever niet![]()
Je vergeet de 'taal'quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het er vies, ik vind het te groot, te druk, te arrogante bevolking
te weinig parkeerruimte.
Kuch profiel kuchquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef Robar het volgende:
[..]
En waar kom jij vandaan, als ik zo vrij mag zijn om het te vragen??
hehe, ik denk ik laat het je zelf bekennen . . . .quote:
Jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Robar het volgende:
[..]
hehe, ik denk ik laat het je zelf bekennen . . . .
Maar met dat Brabantse accent ben je neem ik aan wel erg blij
Maar wees eens eerlijk, hoe vaak kom jij nou in Amsterdam?
Wat heeft de frequentie van bezoeken nu te maken met een mening over een stad?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Robar het volgende:
[..]
hehe, ik denk ik laat het je zelf bekennen . . . .
Maar met dat Brabantse accent ben je neem ik aan wel erg blij
Maar wees eens eerlijk, hoe vaak kom jij nou in Amsterdam?
Dit antwoord zegt mij meer dan genoeg . . .quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat heeft de frequentie van bezoeken nu te maken met een mening over een stad?
En wat zegt het je dan? Vertel het ons.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Dit antwoord zegt mij meer dan genoeg . . .
ja ach, misschien is het amsterdams accent niet het mooiste accent maar dat zijn het friese, twentse, rotterdamse en bijna alle andere NLse accenten ook niet. Nederlands is sowieso een kuttaal.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Dit antwoord zegt mij meer dan genoeg . . .
Maarruhh, die taal kan ik mij soms ook weleens aan irriteren hoor
Ik als ABN-sprekende Haarlemmer (slik de R in voor het echte Haarlems) moet weleens glimlachen als ik in Amsterdam rondloop . . .
Dat zeg ik toch helemaal niet . . .quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En wat zegt het je dan? Vertel het ons.
Kun je nu zien hoe vaak ik in amsterdam ben geweest? Ik zou het knap vinden!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:29 schreef TommyGun het volgende:
True, Friesland is veeeeeeeeel erger dan Amsterdam. En dan nog niet over Groningen gesproken
Dan nog!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet . . .
Maar jouw post impliceert dat je al een goed gefundeerde mening kunt geven over een stad als je er slechts 1 keer bent geweest. Ik ben in de laatste jaren misschien 4 keer in Rotterdam geweest. Mij hoor je niet klagen over Rotterdam, omdat ik vind dat ik geen gefundeerde mening kan geven.
Over Haarlem en Amsterdam kan ik wel een gefundeerde mening geven.
Dat zeg ik met mijn post . . .
Snap je het? Goed zo.
![]()
en toch poep je alle standaard onzin vooroordelen over Amsterdam uit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan nog!
Ik ben 1 keer in Madrid geweest (5 weken) en kan toch een goed gefundeerde mening geven over deze stad.
Dat bedoelde ik met mijn post!
Weltrusten!
Nee, want ik kom wekelijk in amsterdam en soms ook weekenden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en toch poep je alle standaard onzin vooroordelen over Amsterdam uit.
Denk je nu slim te zijn menneke?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan nog!
Ik ben 1 keer in Madrid geweest (5 weken) en kan toch een goed gefundeerde mening geven over deze stad.
Dat bedoelde ik met mijn post!
Weltrusten!
Menneke......quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Denk je nu slim te zijn menneke?
Je snapt heel goed wat ik bedoel met 1 keer.
Dus niet zo bijdehand en zie gewoon in dat ik gelijk heb.
Jij vindt dus dat je een goed onderbouwde mening kunt hebben van een stad als je er slechts 1 keer een paar uurtjes geweest bent? Want daar hebben we het nu over.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Menneke......![]()
![]()
En nog steeds vind ik niet dat je gelijk hebt......
Nee ik vind dat ik dat prima kan stellen of een stad me bevalt of niet!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat je een goed onderbouwde mening kunt hebben van een stad als je er slechts 1 keer een paar uurtjes geweest bent? Want daar hebben we het nu over.
Tuurlijk niet muts.... op het platteland weten ze juist wat echt werken is.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Amsterdam kan je ook beter bereiken met het openbaar vervoer. Ik ben nog nooit met de auto naar het centrum gegaan, dat is gewoon een grote grap!
Als je met de trein gaat dan brengen de trams je overal wel naartoe.
En nou niet meer zeuren hoor, ik dacht dat ze op het platteland allemaal zo van het leven genoten zeg sjongejonge![]()
Wat over het minderwaardigheidscomplex van eindhovenarenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:56 schreef TommyGun het volgende:
Theo Maassen - Eindhoven.mp3 is een zeer goeie voor dit topic. Alles wat die man zegt over Amsterdam en Eindhoven klopt als een bus![]()
http://gamergun.mine.nu/f(...)%20-%20Eindhoven.mp3
Zegt iemand die 2 keer in zijn leven buiten zijn melaatse provinciegat is geweest en amsterdam niet vertrouwde omdat er niet genoeg koeien stondenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:56 schreef TommyGun het volgende:
Theo Maassen - Eindhoven.mp3 is een zeer goeie voor dit topic. Alles wat die man zegt over Amsterdam en Eindhoven klopt als een bus![]()
Echt lol die reacties hier. Zooooooo serieus gaan ze erop in hierquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat over het minderwaardigheidscomplex van eindhovenaren
Nederlands typen kunnen ze er wel beterquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Het enigste goeie wat er uit Amsterdam komt, is de trein naar Eindhoven!
Echt lol die reacties hier. Zooooooo serieus gaan ze erop in hier![]()
Echt geweldig![]()
ja waar komt dat toch vandaan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat over het minderwaardigheidscomplex van eindhovenaren
Die vraag kan ik beter aan jou stellenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Echt lol die reacties hier. Zooooooo serieus gaan ze erop in hier![]()
Echt geweldig![]()
Gefrusteerd?
haha lees alle reacties nog eens. het lijkt bij sommige mensen wel alsof Amsterdam ze anaal verkracht heeft ofzo, zo reageren ze.quote:
Ik wist dat ik die zin beter weg had kunnen laten (done thatquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nederlands typen kunnen ze er wel beter![]()
haha prachtig. Theo kraakt Eindhoven lekker subtielquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:56 schreef TommyGun het volgende:
En ik kom niet eens uit Amsterdam, ik heb er nooit gewoond en ben het ook zeker niet van plan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha lees alle reacties nog eens. het lijkt bij sommige mensen wel alsof Amsterdam ze anaal verkracht heeft ofzo, zo reageren ze.
heb het ook niet over jouquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef Robar het volgende:
[..]
En ik kom niet eens uit Amsterdam, ik heb er nooit gewoond en ben het ook zeker niet van plan.
Ik werk er, er wonen wat bekenden van me en dat is het eigenlijk wel.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha prachtig. Theo kraakt Eindhoven lekker subtiel![]()
Dat snapte ik, maar het was alleen maar om even jouw reactie kracht bij te zettenquote:
Ondanks dat je reactie lullig bedoeld is ben ik het toch met je eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Theo Maassen is toch wel het beste dat ooit uit eindhoven is gekomen.
Als die kut amsterdammers alle zooi blijven slopen en jankend en met hangende pootjes mij weer bellen dat ik hun troep weer moet komen repareren, dan is die kans helaas heel erg groot.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef Soul79 het volgende:
[..]
TS, je bent een kansloze stakker met je gescheld en gezanik en ik hoop dat je nog vaak met je boemelkarretje in Amsterdam in het verkeer komt vast te zitten![]()
![]()
Tot ziens!![]()
Waarmee maar weer blijkt dat je echt gewoon niks weet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:50 schreef sjimz het volgende:
TS: Je icon komt trouwens rechtstreeks van de wallen!
![]()
Als je veel in Amsterdam moet zijn voor je werk moet je een ontheffing vragen aan je baas kan je overal staan (zelfs stoep) maja provinciaaltje zoals jij snappen dat niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef Sakura het volgende:
Moet je gewoon bij een klant zijn in het centrum van dat tering dorp, ben je een ruim uur aan het rond rijden voor je de moed opgeeft om een parkeerplaats in de buurt te vinden. Dan maar een parkeer garage wat verder weg opzoeken. Ondanks alle moeite die die klote amsterdammers doen qua weg opbrekingen, afzettingen, dubbel parkeren en meer van die ongein eindelijk een parkeer garage gevonden. En natuurlijk minstens 20 minuten lopen naar die klant, en zoveel zooi mee te nemen dat je minstens 2 keer moet lopen.
En dan kost die naar pis stinkende tering garage je ook nog eens bijna 12 euro.
De dag dat amsterdam plat gegooid word, gaat bij mij de vlag uit.
Tering, ik wat haat ik dat achterlijke klote amsterdam.
Hoezo, kunnen die kut amsterdammers dat ook al niet zelf?quote:
Nee, wij edelen verrichten alleen geestelijke arrebeid.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:49 schreef Sakura het volgende:
[..]
Hoezo, kunnen die kut amsterdammers dat ook al niet zelf?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nee, wij edelen verrichten alleen geestelijke arrebeid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |