En er staan gewoon zoveel goede opties bijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Da's nou zo jammer van zo'n poll, he... Je moet kiezen...![]()
Klopt.... ik vind het maar moeilijk...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef optifree het volgende:
[..]
En er staan gewoon zoveel goede opties bij![]()
De optie 'all of the above' ontbreekt helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Da's nou zo jammer van zo'n poll, he... Je moet kiezen...![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef TastyMushroom het volgende:
Amsterdam is wannabe Den Haag.
Vergeleken met Rotterdam misschien wel, maar met Utrecht zeker niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef teknomist het volgende:
Ik kom vaak in Amsterdam, ze hebben een leuk uitgaansleven daar en veel vrienden van me wonen er.
Maar ik zou er voor geen geld willen wonen, veel te alternatief en te dorps.
Die wannabee hbo-studentenstad? Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef TastyMushroom het volgende:
Amsterdam is wannabe Den Haag.
Da's inderdaad triest.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:35 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Die wannabee hbo-studentenstad? Laat me niet lachen.
http://www.routecraft.com/indexenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef Sakura het volgende:
Moet je gewoon bij een klant zijn in het centrum van dat tering dorp, ben je een ruim uur aan het rond rijden voor je de moed opgeeft om een parkeerplaats in de buurt te vinden. Dan maar een parkeer garage wat verder weg opzoeken. Ondanks alle moeite die die klote amsterdammers doen qua weg opbrekingen, afzettingen, dubbel parkeren en meer van die ongein eindelijk een parkeer garage gevonden. En natuurlijk minstens 20 minuten lopen naar die klant, en zoveel zooi mee te nemen dat je minstens 2 keer moet lopen.
Dat was te verwachten van iemand met Feyenoord onder zijn naamquote:
Uhm de meeste chinezen zijn dus helemaal niet klein.quote:En ik haat China, met die miljoenen kleine opdondertjes
Inderdaad, 'Ken uw stad'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Roellio het volgende:
Dat jij de weg niet weet in Amsterdam lijkt me toch meer je eigen gebrek.
Tuurlijk, en wie gaat dan die amsterdamse klootzakken voorzien van eten en drinken, en als er weer eens door die eikels wat gesloopt is, wie komt het dan repareren?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Al het gemotoriseerde burgerverkeer tot buiten de stadsgrenzen laten liggen, gigatransferiums van maken met een groot hek eromheen, en terug met die rust...
En dan zijn er minder wegen opgebroken, en is er plots wel een parkeerplaats in de buurt voor mensen die daar komen werken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:40 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
http://www.routecraft.com/indexen
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:35 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Die wannabee hbo-studentenstad? Laat me niet lachen.
Nog zo'n amsterdamse debiel met zijn slappe gelul. Helaas weet ik in dat kut dorp redelijk de weg, maar dan rij je bij de klant voor waar je aan het werk moet, en dan begint het gekut in dat tering dorp, je auto ergens in de buurt parkeren omdat je toch het een en ander aan apparatuur en gereedschap mee hebt te zeulen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef kamagurka het volgende:
Amsterdam![]()
![]()
Klote provinciaaltjes met hun kutbak, die met een tomtom de weg nog niet kunnen vindenBlijf dan in Appelscha
Nee, dit valt onder het kopje "voorbereiding", mocht je daar al aan doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dan zijn er minder wegen opgebroken, en is er plots wel een parkeerplaats in de buurt voor mensen die daar komen werken?![]()
![]()
Die parkeerplaatsen zijn noodzakelijk omdat van die joelende kutjosties als jij ieder weekend de binnenstad komen vervuilen op zoek naar hoeren en vertierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef Sakura het volgende:
[..]
Nog zo'n amsterdamse debiel met zijn slappe gelul. Helaas weet ik in dat kut dorp redelijk de weg, maar dan rij je bij de klant voor waar je aan het werk moet, en dan begint het gekut in dat tering dorp, je auto ergens in de buurt parkeren omdat je toch het een en ander aan apparatuur en gereedschap mee hebt te zeulen.
Maar ja, dat begrijpt de gemiddelde werkeloze amsterdamse wiet kweker niet.
En hoe zij jij als amsterdamse werkeloze wiet kweker dat, leopard tank huren of zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
Nee, dit valt onder het kopje "voorbereiding", mocht je daar al aan doen.
Alsof ik in het weekend dat kankerdorp op zou komen zoeken, ik maak mijn schoenen het liefst zo min mogelijk vuil aan die verdoemde straatstenen in dat hopeloze stukje ellende wat ze amsterdam plegen te noemen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die parkeerplaatsen zijn noodzakelijk omdat van die joelende kutjosties als jij ieder weekend de binnenstad komen vervuilen op zoek naar hoeren en vertier![]()
Ach, wat kan je verwachten van mensen met een lager iq dan hun aantal lichaams openingen (en dan heb ik het niet over het aantal piercings en heroine spuit gaten)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:02 schreef Nosh het volgende:
Sakura
Helemaal mee eens trouwens, overbodig stukje grond dat Amsterdam.
Platgooien, en overnieuw beginnen, met inwoners die níet zo ongelooflijk diep met hun hoofden in hun eigen reet zitten.
Juist.quote:
oh?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef teknomist het volgende:
Ik kom vaak in Amsterdam, ze hebben een leuk uitgaansleven daar en veel vrienden van me wonen er.
Maar ik zou er voor geen geld willen wonen, veel te alternatief en te dorps.
Qua minimal/techno wel ja. En veel toffe, vage afters. Die heb je in Rotterdam niet omdat iedereen maandag weer fris moet werken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |