En er staan gewoon zoveel goede opties bijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Da's nou zo jammer van zo'n poll, he... Je moet kiezen...![]()
Klopt.... ik vind het maar moeilijk...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef optifree het volgende:
[..]
En er staan gewoon zoveel goede opties bij![]()
De optie 'all of the above' ontbreekt helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Da's nou zo jammer van zo'n poll, he... Je moet kiezen...![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef TastyMushroom het volgende:
Amsterdam is wannabe Den Haag.
Vergeleken met Rotterdam misschien wel, maar met Utrecht zeker niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef teknomist het volgende:
Ik kom vaak in Amsterdam, ze hebben een leuk uitgaansleven daar en veel vrienden van me wonen er.
Maar ik zou er voor geen geld willen wonen, veel te alternatief en te dorps.
Die wannabee hbo-studentenstad? Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef TastyMushroom het volgende:
Amsterdam is wannabe Den Haag.
Da's inderdaad triest.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:35 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Die wannabee hbo-studentenstad? Laat me niet lachen.
http://www.routecraft.com/indexenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef Sakura het volgende:
Moet je gewoon bij een klant zijn in het centrum van dat tering dorp, ben je een ruim uur aan het rond rijden voor je de moed opgeeft om een parkeerplaats in de buurt te vinden. Dan maar een parkeer garage wat verder weg opzoeken. Ondanks alle moeite die die klote amsterdammers doen qua weg opbrekingen, afzettingen, dubbel parkeren en meer van die ongein eindelijk een parkeer garage gevonden. En natuurlijk minstens 20 minuten lopen naar die klant, en zoveel zooi mee te nemen dat je minstens 2 keer moet lopen.
Dat was te verwachten van iemand met Feyenoord onder zijn naamquote:
Uhm de meeste chinezen zijn dus helemaal niet klein.quote:En ik haat China, met die miljoenen kleine opdondertjes
Inderdaad, 'Ken uw stad'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Roellio het volgende:
Dat jij de weg niet weet in Amsterdam lijkt me toch meer je eigen gebrek.
Tuurlijk, en wie gaat dan die amsterdamse klootzakken voorzien van eten en drinken, en als er weer eens door die eikels wat gesloopt is, wie komt het dan repareren?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Al het gemotoriseerde burgerverkeer tot buiten de stadsgrenzen laten liggen, gigatransferiums van maken met een groot hek eromheen, en terug met die rust...
En dan zijn er minder wegen opgebroken, en is er plots wel een parkeerplaats in de buurt voor mensen die daar komen werken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:40 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
http://www.routecraft.com/indexen
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:35 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Die wannabee hbo-studentenstad? Laat me niet lachen.
Nog zo'n amsterdamse debiel met zijn slappe gelul. Helaas weet ik in dat kut dorp redelijk de weg, maar dan rij je bij de klant voor waar je aan het werk moet, en dan begint het gekut in dat tering dorp, je auto ergens in de buurt parkeren omdat je toch het een en ander aan apparatuur en gereedschap mee hebt te zeulen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef kamagurka het volgende:
Amsterdam![]()
![]()
Klote provinciaaltjes met hun kutbak, die met een tomtom de weg nog niet kunnen vindenBlijf dan in Appelscha
Nee, dit valt onder het kopje "voorbereiding", mocht je daar al aan doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dan zijn er minder wegen opgebroken, en is er plots wel een parkeerplaats in de buurt voor mensen die daar komen werken?![]()
![]()
Die parkeerplaatsen zijn noodzakelijk omdat van die joelende kutjosties als jij ieder weekend de binnenstad komen vervuilen op zoek naar hoeren en vertierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef Sakura het volgende:
[..]
Nog zo'n amsterdamse debiel met zijn slappe gelul. Helaas weet ik in dat kut dorp redelijk de weg, maar dan rij je bij de klant voor waar je aan het werk moet, en dan begint het gekut in dat tering dorp, je auto ergens in de buurt parkeren omdat je toch het een en ander aan apparatuur en gereedschap mee hebt te zeulen.
Maar ja, dat begrijpt de gemiddelde werkeloze amsterdamse wiet kweker niet.
En hoe zij jij als amsterdamse werkeloze wiet kweker dat, leopard tank huren of zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
Nee, dit valt onder het kopje "voorbereiding", mocht je daar al aan doen.
Alsof ik in het weekend dat kankerdorp op zou komen zoeken, ik maak mijn schoenen het liefst zo min mogelijk vuil aan die verdoemde straatstenen in dat hopeloze stukje ellende wat ze amsterdam plegen te noemen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die parkeerplaatsen zijn noodzakelijk omdat van die joelende kutjosties als jij ieder weekend de binnenstad komen vervuilen op zoek naar hoeren en vertier![]()
Ach, wat kan je verwachten van mensen met een lager iq dan hun aantal lichaams openingen (en dan heb ik het niet over het aantal piercings en heroine spuit gaten)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:02 schreef Nosh het volgende:
Sakura
Helemaal mee eens trouwens, overbodig stukje grond dat Amsterdam.
Platgooien, en overnieuw beginnen, met inwoners die níet zo ongelooflijk diep met hun hoofden in hun eigen reet zitten.
Juist.quote:
oh?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef teknomist het volgende:
Ik kom vaak in Amsterdam, ze hebben een leuk uitgaansleven daar en veel vrienden van me wonen er.
Maar ik zou er voor geen geld willen wonen, veel te alternatief en te dorps.
Qua minimal/techno wel ja. En veel toffe, vage afters. Die heb je in Rotterdam niet omdat iedereen maandag weer fris moet werken.quote:
Haagse variant: vervang punt 3 door 'iedereen die daar wat van zegt, scheld je uit voor grafteringtyfuslijer/kankahmohngeaul/kankahjuut of iets anders toepasselijks. 'quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef chip_h het volgende:
Je hebt het duidelijk niet begrepen.
1. Je rijdt naar die klant.
2. Je parkeert je auto op de weg / stoep / fietspad.
3. Iedereen die daar wat van zegt, negeer je.
4. Je laadt je troep uit.
5. Je rijdt je auto naar de parkeergarage, of niet.
6. Je gaat aan het werk.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Haagse variant: vervang punt 3 door 'iedereen die daar wat van zegt, scheld je uit voor grafteringtyfuslijer/kankahmohngeaul/kankahjuut of iets anders toepasselijks. '
Sjah, A'dam is namelijk ook kut.. impliceert dat de rest niet beter isquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:38 schreef Steve-O het volgende:
Heb er niks op tegen , Vermaak me er zelfs prima iig beter als dat hele zuid holland .
Kutter als Z-Holland kan het niet wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Sjah, A'dam is namelijk ook kut.. impliceert dat de rest niet beter is
en dat durf je hardop te zeggenquote:
Dat is net zoiets als met het trein naar texel gaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:50 schreef jimjim1983 het volgende:gaat ie met de auto naar Amsterdam
de treinquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als met het trein naar texel gaan
fietsen met je wapen naar duitsland in 1939quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als met het trein naar texel gaan
Zoals ik hierboven al schreef: de mensen zijn er onbeschoft.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:
... al die kloteboeren zoals TS nou ...
voorbeeld?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al schreef: de mensen zijn er onbeschoft.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dat durf je hardop te zeggen![]()
Zoals ik hierboven al schreef: de mensen zijn er onbeschoft.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef jimjim1983 het volgende:
... een of andere doos die de ...
Nooit iets van gemerkt. De meeste amsterdammers zullen je vriendelijk de weg wijzen hoor. Tenzij het boeren van buiten de stad zijn of toeristen (en die zijn er veel helaas)quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
je hebt dat topic niet eens gelezen dus je kan ook niet oordelen of het een doos is of nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:15 schreef Marietje_34 het volgende:
TS spoort niet, duidelijk.
AmsterdamIk wil nooit meer ergens anders wonen
![]()
Ik ben hier degene die Amsterdam afrekent op basis van ervaringen, in plaats van een misplaatst superioriteitsgevoel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
jij bent hier diegene die Amsterdammers afrekent op een paar slechte ervaringen met taxichauffeurs![]()
Taxichauffeurs zijn stuk voor stuk teringlijers.
en je hebt direct 2 voorbeelden te pakken? dan bedoel je volgens mij dat ik eerst kutboeren zeg en daarna doosde zeeuwse TS gebruikt in zijn titel ook 'klote' en 'kut' zijn Zeeuwen dan onbeschoft?
van mij mag je een hekel hebben aan Amsterdam maar dan wel met een goede reden graag.
misplaatst superioriteitsgevoel? hoe kom je daar ineens op?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Ik ben hier degene die Amsterdam afrekent op basis van ervaringen, in plaats van een misplaatst superioriteitsgevoel.
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat de TS schrijft.
Second that!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik mis de optie "Alle achtergebleven boerenpummels buiten de deur houden" in de poll.
Ervaringen met taxichauffeurs, tsjongejonge manquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Ik ben hier degene die Amsterdam afrekent op basis van ervaringen, in plaats van een misplaatst superioriteitsgevoel.
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat de TS schrijft.
En als ik dan een reden geef, bagatelliseer dat dan niet.
ik zou je erook uit schoppen als je alleen koffie besteld en daar een half uur over doetquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/813178/2/50#34683906]woensdag 1 februari 2006 16:30
Ander voorbeeld, nog geen maand oud. Ik zit met iemand in een restaurant in jullie favoriete stad te eten. De koffie is op, krijg ik zonder dat ik daarom gevraagd heb de rekening. Afrekenen alstublieft, en wel direct. Druk was het niet, maar al was het druk dan nog: ik ga weg wanneer ik dat wil.
dat is inderdaad onbeschoft maar WEER geen reden om Amsterdammers onbeschoft te noemen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:30 schreef PeregrineFalcon het volgende:
Het is ook niet snel goed hier. Er wordt om een voorbeeld gevraagd, en ik geef een voorbeeld. Omdat dat blijkbaar nogal hout snijdt wordt het direct door de pro-Amsterdamse mensen hier afgedaan als niet relevant. Feit blijft dat je een stad beoordeelt op je persoonlijke ervaringen, en die zijn bij mij en bij vele anderen met mij niet goed.
Ander voorbeeld, nog geen maand oud. Ik zit met iemand in een restaurant in jullie favoriete stad te eten. De koffie is op, krijg ik zonder dat ik daarom gevraagd heb de rekening. Afrekenen alstublieft, en wel direct. Druk was het niet, maar al was het druk dan nog: ik ga weg wanneer ik dat wil. Ik vind dat geen voorbeeld van gastvrijheid en ja, ik zou dat zelfs onbeschoft willen noemen, hoewel dat blijkbaar tegen het zere been van mensen hier gaat.
als je nou iedere keer in elkaar geschopt wordt als je in Amsterdam komt, OK, maar jij krijgt een keertje ongevraagd de rekening en hoort slechte verhalen over taxichauffeursquote:Ik had het nog niet eerder meegemaakt, de primeur was weer eens voor Amsterdam. Als dit voorbeeld ook al niet goed genoeg is voor jullie, wat dan wel?
veel Amsterdammers noemen gewoon iedereen van buiten Amsterdam een boer, dat is lekker makkelijk en daar moet je je niet aangesproken door voelen als je toevallig ff geen agrarier bent.quote:Het superioriteitsgevoel waar ik eerder over schreef komt in dit topic met name tot uiting in de classificatie van elke niet-Amsterdammer als "boerenpummel" o.i.d.
dat zijn de standaard onzin reacties in Klaagbaakquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef PeregrineFalcon het volgende:
Bovenstaande posts: Q.E.D.
quote:[quote]Op woensdag 1 februari 2006 16:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is inderdaad onbeschoft maar WEER geen reden om Amsterdammers onbeschoft te noemen.
Ik woon hier al mijn hele leven maar heb dat nog NOOIT meegemaakt.
[..]
als je nou iedere keer in elkaar geschopt wordt als je in Amsterdam komt, OK, maar jij krijgt een keertje ongevraagd de rekening en hoort slechte verhalen over taxichauffeurs![]()
[..]
veel Amsterdammers noemen gewoon iedereen van buiten Amsterdam een boer, dat is lekker makkelijk en daar moet je je niet aangesproken door voelen als je toevallig ff geen agrarier bent.
Sorry? Volgensmij schreef ik dat ik daar gegeten had. Het is toch vrij normaal dat je na het eten nog een koffie neemt. Je had dit ook kunnen weten als je mijn post gelezen had i.p.v. alleen de interpretatie van donald_dick.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trouwens.. besteld 1 kop koffie en blijft vervolgens een half uurtje 'plakken'
Wegschoppen zulke klompen-dragers![]()
![]()
![]()
![]()
ja het is onbeschoft idd, maar geen reden om alle amsterdammers onbeschoft te noemen vind je niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:54 schreef PeregrineFalcon het volgende:
Sorry? Volgensmij schreef ik dat ik daar gegeten had. Het is toch vrij normaal dat je na het eten nog een koffie neemt. Je had dit ook kunnen weten als je mijn post gelezen had i.p.v. alleen de interpretatie van donald_dick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |