Dankje!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Liejannuh het volgende:
Wat stoer!!! Ik hoop heel erg voor je dat het doorgaat!
Ik ga voor je duimen!
.Ah. Het is zo'n organisatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Morgen hoor ik of de betreffende organisatie me op zich wil hebben
De organisatie waar ik bij ga werken heet Arche Tirol, maar de organisatie die de subsidie aanvraagt is een overkoepelende organisatie. Daar zou ik de naam even van moeten opzoeken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Klinkt interessant!
Wat voor organisatie is dat precies?
Succes!![]()
Zoals de titel laat zien ga ik een jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:33 schreef skiczukie het volgende:
Voor hoe lang ga je? En hoe heet dat plaatsje?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ze willen me!
Eerst vonden ze me eigenlijk te jong, maar m'n contactpersoon heeft ze overtuigd! Ik mag er heen!! Nu even in alle haast papieren faxen e.d. want de subsidieaanvraag moet voor 12:00 binnen zijn.
Weet je hoe goed! Je bent een jaartje weg zometeen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ze willen me!
Eerst vonden ze me eigenlijk te jong, maar m'n contactpersoon heeft ze overtuigd! Ik mag er heen!! Nu even in alle haast papieren faxen e.d. want de subsidieaanvraag moet voor 12:00 binnen zijn.
Wat Q zegt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:07 schreef QyRoZ het volgende:
Koel!
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:14 schreef Mike het volgende:
Wat voor sociale handicap zou je moeten hebben, BS?
Nou, ik vind het idee echt geweldig. Ik ga dus nog wel even op zoek naar een andere, maar als ik het echt helemaal zelf voor het zeggen heb ga ik dan liever naar een iets warmer land en maar voor een half jaar. Dan kan ik het andere half jaar nog werken om alvast te sparen voor tijdens m'n studie. Voor nu is dat nog even toekomstmuziek. Na zo'n stressweek van plotselinge beslissingen en afzeggingen, wacht ik nog even.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:23 schreef Mike het volgende:
Jammer dat het afketst...wil je nog ergens anders gaan kijken of heb je het wel weer even gehad?
Lijkt me ideaal, een dag minder werken. En misschien komt BS wel herboren terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat gedoe over die sociale handicap terzijde, zou dat echt een probleem zijn, dat die organistatie christelijk is?
Nee, in principe niet. Ik ben agnost en sta eigenlijk open voor alles. Het zorgt echter wel voor kleine problemen, omdat ik gewoon echt niet mee ga bidden of lekker zondags mee naar de kerk ga. Als er van mij verwacht wordt dat ik Christelijk ben, vind ik dat gewoon vervelend. Ik zou 't wel overleven, maar in combinatie met de andere reden zoek ik dan liever verder.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat gedoe over die sociale handicap terzijde, zou dat echt een probleem zijn, dat die organistatie christelijk is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |