Als je een telefoon met opneem functie hebt, kost het je niksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef Bjoro het volgende:
het kost wat maar dan heb je wel wat !
http://www.ringtonio.nl/send/nametone ..... ff je naam invullen en je hebt een persoonlijke ringtone
dan is het nog beter inderdaad...wel geinig toch ??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je een telefoon met opneem functie hebt, kost het je niks![]()
Ik heb ook de hele dag aan school gewerktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, een hele dag op de uni doorgebrachtNou ja, een hele dag. Van 12. tot 4 dan
Ah, ik zou waarschijnlijk ook niet gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele dag aan school gewerkt![]()
Morgen trouwens waarschijnlijk niet ballen in de zaal, moet voor scriptie naar Den Haag![]()
Oow ja das waar ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, ik zou waarschijnlijk ook niet gaan.
Morgen solliciteren in Den Haag
Geen idee. Zo eens checken op 9292ov.nlquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Oow ja das waar ook![]()
Dicht bij Holland spoor?
Hij mag zn warme handschoenen wel niet vergeten in de kofferquote:
daar moet je blij mee zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
Dan moet het nu Perez zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |