Neuj, ik zit al ver boven het FOT-gemiddelde van 1 slotje per jaar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die is alweer op slot
was dat Ron zijn eerste slotje?
Vrijkaartjes???quote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
OK....er beginnen zich wat plannen te ontwikkelen voor een Artis-meetHet is wel zo dat die moet plaatsvinden VOOR 30 april omdat dan bij een aantal personen de vrijkaartjes verlopen (waaronder ikzelf)
Wie zou er zin hebben
Ik heb een abbo op Blijdorp en daar krijg ik vrijkaartjes bij voor Artisquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Wie weet is er iemand in Travel die er een leuke locatie weet?
Is het wel handig om tijdens het WK door Duitsland te gaan struinen? En dan heb ik het nog niet eens over de nederlagen van de Duitsersquote:Op zondag 5 februari 2006 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Om nog maar even een oud FOT-TRV meet idee uit de kast te halen:![]()
![]()
Een dag of weekend Ruhrgebiet. Veel oude / vernieuwde industrieel erfgoed, dat zich leent voor zwart wit, kleurrijke nachtfotografie en ook voor portret foto\\\\\\\\\\\\\\\'s vanaf de uitzichtspunten.
Op 17 juni is er de \\\\\\\\\\\\\\\"Nacht der Industriekultur\\\\\\\\\\\\\\\" - tijdens het WK voetbal dus - waarin vele gebouwen extra uitgelicht zijn of te bezoeken zijn.
meer info op: http://www.extraschicht.de/
Ook leuk:
http://www.schwebebahn.de/html/flashintro.htm
http://www.landschaftspark.de/
http://www.zollverein.de/
En meer foto\\\\\\\\\\\\\\\'s onder andere op http://www.hochofenwerk.de/galerie/maingal1
bij meer interesse zal ik even wat zelfgemaakte foto\\\\\\\\\\\\\\\'s opzoeken
Ik had ook gehoopt dat deze jaarlijkse dag buiten het WK zou vallen. Andere data zijn natuurlijk ook mogelijkquote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef RonaldV het volgende:
Is het wel handig om tijdens het WK door Duitsland te gaan struinen? En dan heb ik het nog niet eens over de nederlagen van de Duitsers, maar meer over de drukte tijdens die periode...
Verder vind ik het natuurlijk wel een mooi idee.
Artis, ja leuk! Daar ben ik écht lang niet meer geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
OK....er beginnen zich wat plannen te ontwikkelen voor een Artis-meetHet is wel zo dat die moet plaatsvinden VOOR 30 april omdat dan bij een aantal personen de vrijkaartjes verlopen (waaronder ikzelf)
Wie zou er zin hebben
Je gaat toch wel mee naar Olmen hequote:Op maandag 6 februari 2006 20:48 schreef Offy het volgende:
[..]
Artis, ja leuk! Daar ben ik écht lang niet meer geweest![]()
Hmm...Olmen ga ik nog even in de gaten houden, eens kijken hoe de planning zit en of er iemand meegaat met wie ik mee kan liftenquote:
Mijn proefperiode is voorbij en ik heb nog niemand horen klagen, dus het zal wel goed zittenquote:hoe gaat het werk trouwens![]()
Uhm.... BB komt uit de buurtquote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef Offy het volgende:
[..]
Hmm...Olmen ga ik nog even in de gaten houden, eens kijken hoe de planning zit en of er iemand meegaat met wie ik mee kan liften
Check....ziet er grappig uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:19 schreef RonaldV het volgende:
hey PdH, kijk hier eens naar?
http://www.museumtram.nl
dan kun je natuurlijk ook nog eventjes naar de SHM gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check....ziet er grappig uitZouden we op zich ook wel eens kunnen proberen
Ik ga eerst die mensen uit Hoorn eens bellen deze weekKijken wat de (on)mogelijkheden zijn
wat is precies je plan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
VSM en MBS heb ik al gemailed maar nog geen reactie en ik verwacht eigenlijk ook geen reactie meerSSN is idd een idee
Enneh....met die mensen uit Hoorn bedoelde ik dus de SHM
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat is precies je plan?
ssn, is de stoomstichting nederland, geseatteld in rotterdam. zij rijden niet veel, soms speciale ritten op het hoofdnet aangezien ze geen eigen traject hebben.
ikzelf ben vrijwilliger bij de zlsm
bij de vsm ken ik behoorlijk wat mensen, en bij de mbs ook wel een aantal.
misschien kan ik je helpen met wat ingangen?
top ideequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het idee is om met wat modellen foto's op en rond stoomtreinen te maken (eventueel in bijpassende kleding) Het gaat dus met name om de ontzettend stoere omgeving waarin je mooie foto's kan maken
Echt rijdend materieel is niet nodig lijkt me
Dit zou bijvoorbeeld een ontzettend leuk thema zijn voor de volgende modellenmeetEn daar was ik een beetje over na aan het denken
Ik zal je vanavond ff toevoegen aan MSN als je dat hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
top idee
denk ook eens aan de oude werkplaatsen, rijtuigen waar je op en in kan, locs natuurlijk
oeeeee, mijn hersentjes beginnen te draaien
de kleding geweldig, wij hebben eens meegewerkt aan de reclame voor ketel1 (wiskey) toen was er ook allemaal die oude kledij, ik ga eens vragen waar ze die toen vandaan gehaald hebben.
* Ynske en stoomlocs
k heb je ff mijn msnadres gemeeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal je vanavond ff toevoegen aan MSN als je dat hebtVolgens mij moeten we een vruchtbare samenwerking kunnen opzetten hier
Checkquote:
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef RonaldV het volgende:
Peter, hoe krijg je het voor elkaar? Maandenlang komen we er niet binnen, en nu blijken we gewoon een stoomgek in ons midden te hebben!Ynske
Ik ken ook nog wel iemand hiervan: http://www.smalspoormuseum.nl/Menu/index.htmlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef RonaldV het volgende:
Peter, hoe krijg je het voor elkaar? Maandenlang komen we er niet binnen, en nu blijken we gewoon een stoomgek in ons midden te hebben!
mijn papa is machinist op zo'n machtige machinequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef RonaldV het volgende:
Peter, hoe krijg je het voor elkaar? Maandenlang komen we er niet binnen, en nu blijken we gewoon een stoomgek in ons midden te hebben!Ynske
je had het al eerder kunnen weten om hoe ik op je foto's van Terug naar Toen in Apeldoornquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaGoed he
Volgende keer moeten we eerder uit de kast komen denk ik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
je had het al eerder kunnen weten om hoe ik op je foto's van Terug naar Toen in Apeldoorn
----> orgiemeetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:11 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb zitten denken... zijn er hier niet wat oversekste mensen? Kunnen we niet een orgiemeet houden om te fotograferen
Vind Manuel vast leuk om ook te komen
sssssssssssssssssssssstttt verklap je het weerquote:
arnhem is dat burgersbush/zoo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
Naast de dierentuinen Artis Blijdorp en Olmen mischien een idee om eens naar Arnhem te gaan?? Ik ben er ooit een keer geweest in het verre verleden, maar het lijkt me wel leuk om daar eens te fotoschieten.
Ongeveer een jaar geleden probeerde ik met Pea door de weeks naar Burgers te gaan. Tot onze grote verrassing stond het vol met Duitse touringcars. Burgers bleek een zeer populair Duits schoolreisjes doel te zijn. En Duitse schoolkinderen kunnen op schoolreisje ergerlijk veel herrie produceren. Van te voren even bellen is dus wel zo slimquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
Naast de dierentuinen Artis Blijdorp en Olmen mischien een idee om eens naar Arnhem te gaan?? Ik ben er ooit een keer geweest in het verre verleden, maar het lijkt me wel leuk om daar eens te fotoschieten.
Burger's Bush en Desert zijn inderdaad erg fotogeniek. En voor de tramliefhebbers is het combineren met het Openluchtmuseumquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
Vraag breuls ff of hij Agenda.fok.nl wil aanmakenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....kunnen we geen sticky meet-agenda maken of zoOf een coole meet-inschrijf-site met agenda-functionaliteit
Is goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vraag breuls ff of hij Agenda.fok.nl wil aanmaken
Optie op de modellensite?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....kunnen we geen sticky meet-agenda maken of zoOf een coole meet-inschrijf-site met agenda-functionaliteit
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik pleit voor een FOT-meet-overzichts-topique![]()
Daar heeft DPZ laatst ook een meet gehad.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef Ynske het volgende:
T spoorwegmuseum in Utrecht is natuurlijk ook nooit weg
goed idee dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:53 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Daar heeft DPZ laatst ook een meet gehad.
Schone taak voor Emielquote:
van de andere kant, kijken alle mensen die in fot komen daar?quote:
Wat Ynske zegt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |