abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2006 @ 16:27:11 #151
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34716629
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

die is alweer op slot

was dat Ron zijn eerste slotje?
Neuj, ik zit al ver boven het FOT-gemiddelde van 1 slotje per jaar.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34716961
Ik schrik mensen af die mij niet kennen! Gaaf
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_34748504
OK....er beginnen zich wat plannen te ontwikkelen voor een Artis-meet Het is wel zo dat die moet plaatsvinden VOOR 30 april omdat dan bij een aantal personen de vrijkaartjes verlopen (waaronder ikzelf)

Wie zou er zin hebben
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_34748582
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
OK....er beginnen zich wat plannen te ontwikkelen voor een Artis-meet Het is wel zo dat die moet plaatsvinden VOOR 30 april omdat dan bij een aantal personen de vrijkaartjes verlopen (waaronder ikzelf)

Wie zou er zin hebben
Vrijkaartjes???

Maar lijkt mij een leuk plan. Ik wil wel mee...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_34748691
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:03 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Vrijkaartjes???
Ik heb een abbo op Blijdorp en daar krijg ik vrijkaartjes bij voor Artis Helaas alleen voor mezelf, maar toch....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 5 februari 2006 @ 01:46:51 #156
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_34749539
ja ik ga mee

is wel ver weg he
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_34753591
Dierentuinen zijn helemaal mijn ding....dus als Olmen (incusief Fokkers ) mij bevalt, wil ik ok wel mee
pi_34770987
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Wie weet is er iemand in Travel die er een leuke locatie weet?

Om nog maar even een oud FOT-TRV meet idee uit de kast te halen:

Een dag of weekend Ruhrgebiet. Veel oude / vernieuwde industrieel erfgoed, dat zich leent voor zwart wit, kleurrijke nachtfotografie en ook voor portret foto\\\'s vanaf de uitzichtspunten.

Op 17 juni is er de \\\"Nacht der Industriekultur\\\" - tijdens het WK voetbal dus - waarin vele gebouwen extra uitgelicht zijn of te bezoeken zijn.

meer info op: http://www.extraschicht.de/

Ook leuk:
http://www.schwebebahn.de/html/flashintro.htm
http://www.landschaftspark.de/
http://www.zollverein.de/

En meer foto\\\'s onder andere op http://www.hochofenwerk.de/galerie/maingal1

bij meer interesse zal ik even wat zelfgemaakte foto\\\'s opzoeken
  zondag 5 februari 2006 @ 19:58:50 #159
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34771141
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:55 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Om nog maar even een oud FOT-TRV meet idee uit de kast te halen:

Een dag of weekend Ruhrgebiet. Veel oude / vernieuwde industrieel erfgoed, dat zich leent voor zwart wit, kleurrijke nachtfotografie en ook voor portret foto\\\\\\\\\\\\\\\'s vanaf de uitzichtspunten.

Op 17 juni is er de \\\\\\\\\\\\\\\"Nacht der Industriekultur\\\\\\\\\\\\\\\" - tijdens het WK voetbal dus - waarin vele gebouwen extra uitgelicht zijn of te bezoeken zijn.

meer info op: http://www.extraschicht.de/

Ook leuk:
http://www.schwebebahn.de/html/flashintro.htm
http://www.landschaftspark.de/
http://www.zollverein.de/

En meer foto\\\\\\\\\\\\\\\'s onder andere op http://www.hochofenwerk.de/galerie/maingal1

bij meer interesse zal ik even wat zelfgemaakte foto\\\\\\\\\\\\\\\'s opzoeken
Is het wel handig om tijdens het WK door Duitsland te gaan struinen? En dan heb ik het nog niet eens over de nederlagen van de Duitsers , maar meer over de drukte tijdens die periode...

Verder vind ik het natuurlijk wel een mooi idee.

Edit: alweer een bugje: foto's worden niet opgezet in quotes
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34771395
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef RonaldV het volgende:
Is het wel handig om tijdens het WK door Duitsland te gaan struinen? En dan heb ik het nog niet eens over de nederlagen van de Duitsers , maar meer over de drukte tijdens die periode...

Verder vind ik het natuurlijk wel een mooi idee.
Ik had ook gehoopt dat deze jaarlijkse dag buiten het WK zou vallen. Andere data zijn natuurlijk ook mogelijk
  maandag 6 februari 2006 @ 20:48:05 #161
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_34806948
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef PdeHoog het volgende:

Wie zou er zin hebben
Artis, ja leuk! Daar ben ik écht lang niet meer geweest
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_34807110
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:48 schreef Offy het volgende:

[..]

Artis, ja leuk! Daar ben ik écht lang niet meer geweest
Je gaat toch wel mee naar Olmen he
hoe gaat het werk trouwens
  maandag 6 februari 2006 @ 20:58:25 #163
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_34807356
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
Je gaat toch wel mee naar Olmen he
Hmm...Olmen ga ik nog even in de gaten houden, eens kijken hoe de planning zit en of er iemand meegaat met wie ik mee kan liften
quote:
hoe gaat het werk trouwens
Mijn proefperiode is voorbij en ik heb nog niemand horen klagen, dus het zal wel goed zitten

Nee, heb echt een hele gezellige groep en ik heb het er hartstikke naar mijn zin Ben blij dat ik wat langer gewacht heb tot ik iets tegenkwam wat ik écht graag wou doen. (Heb al 2% loonsverhoging gekregen )
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_34807614
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef Offy het volgende:

[..]

Hmm...Olmen ga ik nog even in de gaten houden, eens kijken hoe de planning zit en of er iemand meegaat met wie ik mee kan liften
Uhm.... BB komt uit de buurt En pea komt ook vast wel Jij komt ja
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:19:59 #165
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34827976
hey PdH, kijk hier eens naar?
http://www.museumtram.nl
- Privacy Matters
pi_34830406
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:19 schreef RonaldV het volgende:
hey PdH, kijk hier eens naar?
http://www.museumtram.nl
Check....ziet er grappig uit Zouden we op zich ook wel eens kunnen proberen

Ik ga eerst die mensen uit Hoorn eens bellen deze week Kijken wat de (on)mogelijkheden zijn
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 februari 2006 @ 15:40:46 #167
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34830545
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Check....ziet er grappig uit Zouden we op zich ook wel eens kunnen proberen

Ik ga eerst die mensen uit Hoorn eens bellen deze week Kijken wat de (on)mogelijkheden zijn
dan kun je natuurlijk ook nog eventjes naar de SHM gaan
of in rotterdam naar de ssn
of in haaksbergen-boekelo naar de mbs
offeh naar apeldoorn-dieren naar de vsm
en natuurlijk niet te vergeten in limburg naar de zlsm.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_34830723
VSM en MBS heb ik al gemailed maar nog geen reactie en ik verwacht eigenlijk ook geen reactie meer SSN is idd een idee Enneh....met die mensen uit Hoorn bedoelde ik dus de SHM
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 februari 2006 @ 15:49:52 #169
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34830881
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
VSM en MBS heb ik al gemailed maar nog geen reactie en ik verwacht eigenlijk ook geen reactie meer SSN is idd een idee Enneh....met die mensen uit Hoorn bedoelde ik dus de SHM
wat is precies je plan?

ssn, is de stoomstichting nederland, geseatteld in rotterdam. zij rijden niet veel, soms speciale ritten op het hoofdnet aangezien ze geen eigen traject hebben.

ikzelf ben vrijwilliger bij de zlsm
bij de vsm ken ik behoorlijk wat mensen, en bij de mbs ook wel een aantal.
misschien kan ik je helpen met wat ingangen?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_34831216
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat is precies je plan?

ssn, is de stoomstichting nederland, geseatteld in rotterdam. zij rijden niet veel, soms speciale ritten op het hoofdnet aangezien ze geen eigen traject hebben.

ikzelf ben vrijwilliger bij de zlsm
bij de vsm ken ik behoorlijk wat mensen, en bij de mbs ook wel een aantal.
misschien kan ik je helpen met wat ingangen?

Het idee is om met wat modellen foto's op en rond stoomtreinen te maken (eventueel in bijpassende kleding ) Het gaat dus met name om de ontzettend stoere omgeving waarin je mooie foto's kan maken Echt rijdend materieel is niet nodig lijkt me

Dit zou bijvoorbeeld een ontzettend leuk thema zijn voor de volgende modellenmeet En daar was ik een beetje over na aan het denken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 februari 2006 @ 16:03:01 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34831359
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het idee is om met wat modellen foto's op en rond stoomtreinen te maken (eventueel in bijpassende kleding ) Het gaat dus met name om de ontzettend stoere omgeving waarin je mooie foto's kan maken Echt rijdend materieel is niet nodig lijkt me

Dit zou bijvoorbeeld een ontzettend leuk thema zijn voor de volgende modellenmeet En daar was ik een beetje over na aan het denken
top idee
denk ook eens aan de oude werkplaatsen, rijtuigen waar je op en in kan, locs natuurlijk
oeeeee, mijn hersentjes beginnen te draaien

de kleding geweldig, wij hebben eens meegewerkt aan de reclame voor ketel1 (wiskey) toen was er ook allemaal die oude kledij, ik ga eens vragen waar ze die toen vandaan gehaald hebben.

* Ynske en stoomlocs
Today is life -

Dale Carnegie
pi_34831433
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

top idee
denk ook eens aan de oude werkplaatsen, rijtuigen waar je op en in kan, locs natuurlijk
oeeeee, mijn hersentjes beginnen te draaien

de kleding geweldig, wij hebben eens meegewerkt aan de reclame voor ketel1 (wiskey) toen was er ook allemaal die oude kledij, ik ga eens vragen waar ze die toen vandaan gehaald hebben.

* Ynske en stoomlocs
Ik zal je vanavond ff toevoegen aan MSN als je dat hebt Volgens mij moeten we een vruchtbare samenwerking kunnen opzetten hier
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 februari 2006 @ 16:06:48 #173
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34831500
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zal je vanavond ff toevoegen aan MSN als je dat hebt Volgens mij moeten we een vruchtbare samenwerking kunnen opzetten hier
k heb je ff mijn msnadres gemeeld
Today is life -

Dale Carnegie
pi_34831574
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef Ynske het volgende:

[..]

k heb je ff mijn msnadres gemeeld
Check
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:32:08 #175
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34832320
Peter, hoe krijg je het voor elkaar? Maandenlang komen we er niet binnen, en nu blijken we gewoon een stoomgek in ons midden te hebben!

Ynske
- Privacy Matters
pi_34833129
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef RonaldV het volgende:
Peter, hoe krijg je het voor elkaar? Maandenlang komen we er niet binnen, en nu blijken we gewoon een stoomgek in ons midden te hebben!

Ynske
Ja Goed he Volgende keer moeten we eerder uit de kast komen denk ik
pi_34833256
quote:
Ik ken ook nog wel iemand hiervan: http://www.smalspoormuseum.nl/Menu/index.html

Zouden er ook stewardessen hier rondposten
pi_34833494
Er komen opeens aan alle kanten suggesties vandaan
pi_34833585
Als je overigens rustig zonder rijdende treinen en rennende koters wil fotograferen is dit een aanrader:

http://www.hovm.nl/
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 februari 2006 @ 17:28:54 #180
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34834171
quote:

Ynske
mijn papa is machinist op zo'n machtige machine
en ik huppel er als conducteur rond

maar idd een stoomgek
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 februari 2006 @ 17:30:06 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34834218
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja Goed he Volgende keer moeten we eerder uit de kast komen denk ik
je had het al eerder kunnen weten om hoe ik op je foto's van Terug naar Toen in Apeldoorn
Today is life -

Dale Carnegie
pi_34834749
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

je had het al eerder kunnen weten om hoe ik op je foto's van Terug naar Toen in Apeldoorn
pi_34835425
Ik heb zitten denken... zijn er hier niet wat oversekste mensen? Kunnen we niet een orgiemeet houden om te fotograferen
Vind Manuel vast leuk om ook te komen
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:51:22 #184
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_34836515
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:11 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb zitten denken... zijn er hier niet wat oversekste mensen? Kunnen we niet een orgiemeet houden om te fotograferen
Vind Manuel vast leuk om ook te komen
----> orgiemeet
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_34837840
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:51 schreef blackbully het volgende:

[..]

----> orgiemeet
sssssssssssssssssssssstttt verklap je het weer
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_34863765
Naast de dierentuinen Artis Blijdorp en Olmen mischien een idee om eens naar Arnhem te gaan?? Ik ben er ooit een keer geweest in het verre verleden, maar het lijkt me wel leuk om daar eens te fotoschieten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 februari 2006 @ 14:27:06 #187
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34863847
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
Naast de dierentuinen Artis Blijdorp en Olmen mischien een idee om eens naar Arnhem te gaan?? Ik ben er ooit een keer geweest in het verre verleden, maar het lijkt me wel leuk om daar eens te fotoschieten.
arnhem is dat burgersbush/zoo?
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:28:34 #188
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34863893
quote:
Ongeveer een jaar geleden probeerde ik met Pea door de weeks naar Burgers te gaan. Tot onze grote verrassing stond het vol met Duitse touringcars. Burgers bleek een zeer populair Duits schoolreisjes doel te zijn. En Duitse schoolkinderen kunnen op schoolreisje ergerlijk veel herrie produceren. Van te voren even bellen is dus wel zo slim

Overigens zijn wij die dag uitgeweken naar de Apenheul.
- Privacy Matters
pi_34863932
quote:
Burger's Bush en Desert zijn inderdaad erg fotogeniek. En voor de tramliefhebbers is het combineren met het Openluchtmuseum
pi_34863943
Zeg....kunnen we geen sticky meet-agenda maken of zo Of een coole meet-inschrijf-site met agenda-functionaliteit
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:31:44 #191
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34864018
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....kunnen we geen sticky meet-agenda maken of zo Of een coole meet-inschrijf-site met agenda-functionaliteit
Vraag breuls ff of hij Agenda.fok.nl wil aanmaken
- Privacy Matters
pi_34864060
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Vraag breuls ff of hij Agenda.fok.nl wil aanmaken
Is goed
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 februari 2006 @ 14:45:26 #193
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34864492
T spoorwegmuseum in Utrecht is natuurlijk ook nooit weg
Today is life -

Dale Carnegie
pi_34864501
quote:
Optie op de modellensite?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_34864581
quote:
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik pleit voor een FOT-meet-overzichts-topique
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_34864714
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef Ynske het volgende:
T spoorwegmuseum in Utrecht is natuurlijk ook nooit weg
Daar heeft DPZ laatst ook een meet gehad.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 februari 2006 @ 14:53:51 #197
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34864731
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:53 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Daar heeft DPZ laatst ook een meet gehad.
goed idee dus
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:55:10 #198
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34864772
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Optie op de modellensite?
Schone taak voor Emiel
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 februari 2006 @ 14:55:56 #199
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34864805
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Schone taak voor Emiel
van de andere kant, kijken alle mensen die in fot komen daar?

* Ynske weet de url niet eens
Today is life -

Dale Carnegie
pi_34864854
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Schone taak voor Emiel
Wat Ynske zegt!

Niet iedereen met intresse voor meets kan op de modellensite,
OA ik dus.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties