Hoeveel kilometer reis je nu elke dag?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:48 schreef vlad het volgende:
[..]
mij wel![]()
ik huur een kamer bij iemand in huis. Hoop dat ik snel bericht krijg over eventuele verlenging, dan ga ik op zoek naar eigen woonruimte
duitsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef Mukie het volgende:
http://www.mumpelweb.de/firewall.html
voor de wannabe-nerds
die is wel cool gemaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef Mukie het volgende:
http://www.mumpelweb.de/firewall.html
voor de wannabe-nerds
26 km. totaalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer reis je nu elke dag?
jij hoort rebbeca radio te luisterenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:57 schreef Fwnk het volgende:
Sunblock - I'll be ready blijft lekker nummer
Vriend van me woont in Zwartemeer, allemaal boeren daarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:59 schreef vlad het volgende:
[..]
jij hoort rebbeca radio te luisteren![]()
of de piraat uit zwartemeer![]()
emmen niet wou je zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vriend van me woont in Zwartemeer, allemaal boeren daar
als we op zaterdagavond naar meppen gingen (the bridge) reden we steeds door emmen. maar wat een boeren-ijzers tuffen daar rond zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vriend van me woont in Zwartemeer, allemaal boeren daar
Minder als in Zwartemeerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:02 schreef vlad het volgende:
[..]
emmen niet wou je zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij gaat vast in hoogeveen naar school tussen de normale mensen![]()
Erg he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:04 schreef vlad het volgende:
[..]
als we op zaterdagavond naar meppen gingen (the bridge) reden we steeds door emmen. maar wat een boeren-ijzers tuffen daar rond zegzaterdagavond worden de golfjes en kadetten uit de stal getrokken
![]()
Das weer een klein nadeelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:18 schreef Fugie het volgende:
ja lachen man en dan vervolgens nog even paar honderd euro boete betalen
plaatjes kijken kan ook heurquote:
Station Eindhoven, op het netwerk van de ING bankquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:49 schreef lipje het volgende:
[..]
inet cafe of met de laptop op zoek gaan naar draadloze niet beveiligde netwerken
Serieus?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Station Eindhoven, op het netwerk van de ING bank![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |