Maar jij lijkt niet dik of breed, wel kleinquote:
Jij lijkt wel breed?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar jij lijkt niet dik of breed, wel klein
Ik heb al een paar keer mn auto op de weg kunnen houden door razend snel te reageren in zo'n situatiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:47 schreef M5 het volgende:
Dicht op de limiet als je bandjes beginnen te piepen, op de limiet is als je net een beetje gaat schuiven, over de limiet is als je kansloos de bocht schuift.
nee, ik ben te dunquote:
Waarom laat je het dan zover komen op een openbare wegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer mn auto op de weg kunnen houden door razend snel te reageren in zo'n situatiezelfs mn Volvo 440 toen (al ging die een paar weken later alsnog tegen de boom
)
De 1e keer met mn Volvo had ik haast en ging het verkeerslicht voor linksaf (2 baans naar links) op oranje, dus ik gaf gas, maar het was stomende regen. Midden in de bocht moest ik van het gas af en dribbelde de auto over de poorvorming van de baan die van rechts kwam. Toen kwam mn achterkant heel rap om zetten, maar door een snelle reactie ving ik dat op en schoof ik alleen een baan opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan zover komen op een openbare wegIs nergens voor nodig toch?
Gezellig naar Herman?quote:
das een feestje waard jaquote:
Ik mag morgen ochtend niet naar m'n werk toe. 't is weer rustig en dus geen werk.quote:
mjawel, maar heb dan geen beschikking meer over inetquote:
thuis ook inet aanschaffen is toch niet zo'n probleem lijkt me?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
[..]
mjawel, maar heb dan geen beschikking meer over inet![]()
mij welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:47 schreef M5 het volgende:
[..]
thuis ook inet aanschaffen is toch niet zo'n probleem lijkt me?
inet cafe of met de laptop op zoek gaan naar draadloze niet beveiligde netwerkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
[..]
mjawel, maar heb dan geen beschikking meer over inet![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:49 schreef lipje het volgende:
[..]
inet cafe of met de laptop op zoek gaan naar draadloze niet beveiligde netwerken
Dat is idd wat lastiger.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:48 schreef vlad het volgende:
[..]
mij wel![]()
ik huur een kamer bij iemand in huis. Hoop dat ik snel bericht krijg over eventuele verlenging, dan ga ik op zoek naar eigen woonruimte
Mukiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef Mukie het volgende:
http://www.mumpelweb.de/firewall.html
voor de wannabe-nerds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |