ontopic?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:30 schreef Dangel het volgende:
Gaaf dat ie vierwielaandrijving heeft.
Sate schnitzel kan ik ook nog wel, grille pan pakken, klein beetje boter erin, bakken tot ze een kleurtje hebben en klaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, ik heb laatst, toen Sandra er niet was, met behulpvan de Fok SC twee satéschnitzles gebakken![]()
Hou op, heb nog steeds nachtmerries door haar, t ergste is dat ze me nog af en toe belt ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef vlad het volgende:
[..]
je had je wel beter door fok kunnen voorlichten voordat je het bed indook met die ene griet![]()
had je waarschijnlijk wel gedoe met kind gescheeld![]()
Maar niet het vuur te hoog, anders heb je een mooie buitenkant maar een ongare binnenkant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sate schnitzel kan ik ook nog wel, grille pan pakken, klein beetje boter erin, bakken tot ze een kleurtje hebben en klaar.
Okequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou nou, in dat subforum over eten (iets met cul?) gaat het er anders redelijk professioneel aan toe
Ik doe vanavond lekker makkelijk (laat thuis, weinig tijd)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Okemisschien tegen die tijd maar eens rondneuzen dan maar, mn moeder is er niet dus vanavond ga ik gewoon naar m'n maatjes van het cafetaria (ze kennen me daar al vrij goed
)
Klopt, alleen hoog vuur als je een rare/medium rare steak wilquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar niet het vuur te hoog, anders heb je een mooie buitenkant maar een ongare binnenkant.
jawel, maar niet gewend om op de tweede pagina nog ontopic te gaanquote:
ik ben 1.88 met 76 kilo. in december was dat nog 1.88 en 78 kiloquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:30 schreef Fugie het volgende:
je moet ook veel eten natuurlijk
maar peu, 1.85 en 58 kilo![]()
ik dacht al een lichtgewicht te zijn met 1.88 en 70 kilo
je zou een van de supervisors op m'n werk kunnen zijn. gelukkig brul je niet de hele dag: "Mannuh! we goan weer beginnuh!!"quote:
Goed voor de balans achter in je autoquote:
Bo is supervisor toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:37 schreef M5 het volgende:
[..]
je zou een van de supervisors op m'n werk kunnen zijn. gelukkig brul je niet de hele dag: "Mannuh! we goan weer beginnuh!!"
als jij de balans achter in je auto wil hebben is je auto waarschijnlijk uit balansquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed voor de balans achter in je auto![]()
dat zei ik vroeger al toen ik nog aan motorcross deed, allemaal goed voor de druk op het achterwielquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed voor de balans achter in je auto![]()
Hij zat achterin bij mij toen we vanuit Zandvoort naar A'dam reden, in een bocht waar ik vrij dicht op de limiet van grip doorheen ging, besloot hij te gaan verzitten, dat voel je dan echt welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:38 schreef vlad het volgende:
[..]
als jij de balans achter in je auto wil hebben is je auto waarschijnlijk uit balans![]()
Ciaoquote:
wil je wat van mij lenen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:40 schreef Fugie het volgende:
ik wil aan het eind van het jaar minimaal 10 kilo erbij
dicht op de limietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zat achterin bij mij toen we vanuit Zandvoort naar A'dam reden, in een bocht waar ik vrij dicht op de limiet van grip doorheen ging, besloot hij te gaan verzitten, dat voel je dan echt welkomt trouwens ook omdat de achterbank zowat boven op de achteras zit en daardoor meer invloed heeft en mn kofferbak verder totaal leeg.
Hoezo lenen, wil je het weer terug dan?quote:
Toen zat er nog 14" met smalle bandjes onderquote:
dan nog, zo hard ging het allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen zat er nog 14" met smalle bandjes onder
Hij heeft zowiso een niet goed vet terug garantiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo lenen, wil je het weer terug dan?
Ik weet niet meer hoe hard ik reed, ik weet alleen dat ik schrok dat m'n achterkant ineens een stap opzij dreigde te zetten terwijl ik FWD hebquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:43 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
dan nog, zo hard ging het allemaal niet hoor
Misschien kunnen wij helpen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:45 schreef vlad het volgende:
pfff, zit meertresultaten te analyseren maar kom er niet meer uit![]()
![]()
wil naar huis![]()
oke, welke membraanslag geeft het meest stabiel resultaat bij verschillende inlaatdruk tot 5 bar?quote:
jij ging toch zo de stad in om daar iets tegen te doen?quote:
toevallig niet deze knakker toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef Zonda_F het volgende:
Een oude klasgenoot van me is is ook ineens heftig gaan trainen, elke dag een dikke workout s'avonds en dan de hele dag pasta, eiren, kwark en nog meer van die zooi vreten
Maar die gast is BREED geworden![]()
![]()
Mijn bovenbenen halen het nog niet eens bij zijn bovenarmen
Fwnk weet er alles van :-Pquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Fugie het volgende:
aankomen is echt niet moeilijk, gewoon veel foute vetten eten
\quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Meer vet diepvries voer eten en niet meer op je fiets naar je werk maar met het OV. [afbeelding]
Satéplatequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef vlad het volgende:
[..]
jij ging toch zo de stad in om daar iets tegen te doen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |