dicht op de limietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zat achterin bij mij toen we vanuit Zandvoort naar A'dam reden, in een bocht waar ik vrij dicht op de limiet van grip doorheen ging, besloot hij te gaan verzitten, dat voel je dan echt welkomt trouwens ook omdat de achterbank zowat boven op de achteras zit en daardoor meer invloed heeft en mn kofferbak verder totaal leeg.
Hoezo lenen, wil je het weer terug dan?quote:
Toen zat er nog 14" met smalle bandjes onderquote:
dan nog, zo hard ging het allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen zat er nog 14" met smalle bandjes onder
Hij heeft zowiso een niet goed vet terug garantiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo lenen, wil je het weer terug dan?
Ik weet niet meer hoe hard ik reed, ik weet alleen dat ik schrok dat m'n achterkant ineens een stap opzij dreigde te zetten terwijl ik FWD hebquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:43 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
dan nog, zo hard ging het allemaal niet hoor
Misschien kunnen wij helpen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:45 schreef vlad het volgende:
pfff, zit meertresultaten te analyseren maar kom er niet meer uit![]()
![]()
wil naar huis![]()
oke, welke membraanslag geeft het meest stabiel resultaat bij verschillende inlaatdruk tot 5 bar?quote:
jij ging toch zo de stad in om daar iets tegen te doen?quote:
toevallig niet deze knakker toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef Zonda_F het volgende:
Een oude klasgenoot van me is is ook ineens heftig gaan trainen, elke dag een dikke workout s'avonds en dan de hele dag pasta, eiren, kwark en nog meer van die zooi vreten
Maar die gast is BREED geworden![]()
![]()
Mijn bovenbenen halen het nog niet eens bij zijn bovenarmen
Fwnk weet er alles van :-Pquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Fugie het volgende:
aankomen is echt niet moeilijk, gewoon veel foute vetten eten
\quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Meer vet diepvries voer eten en niet meer op je fiets naar je werk maar met het OV. [afbeelding]
Satéplatequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef vlad het volgende:
[..]
jij ging toch zo de stad in om daar iets tegen te doen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |