nou vooruitquote:
zoeken dan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:11 schreef PeuRac het volgende:
De rest van de foto moet ik ff zoeken, maar ik vind em eigenlijk wel mooi zo. Hoewel het ook wel gaaf zou zijn als hij zou inzoomen van het geheel tot die koplamp![]()
van mij mag het ook wel naar 100x100 pixels ofzowquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:13 schreef PeuRac het volgende:
Hier staan trouwens allemaal gave pics: http://www.alfa155.com/155/downloads.html (van Alfa 155's tenminste)
Ik wou eerst van zo'n Litho een avatar maken, maar zo klein zou je er niks meer van zien.
okequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:18 schreef PeuRac het volgende:
check de laatste pagina in de laatste SC maar
en wie ben jij?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:22 schreef Sjoem het volgende:
Hmm, ik vond het al raar dat ik niet meer kon reageren in het vorige topic.
Maar ik snap het!
Thanksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:21 schreef M5 het volgende:
[..]
ben ff wat aan het prusten met die Alfa pic
Ik heb al eerder bij Mercedes gewerkt (toen raakte ik verslaafd aan fok en deed ik zo'n 60 posts per dagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
niet bij Mercedes hè
maar goed, succes met je solli
Voor deze keer.quote:
check het orgineel (link een paar posts hoger) dan zie je hoe dat komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
die avatar van peu is niet scherp genoeg.. lijkt wel een bmp uit 1904
ik zou nooit voor zo'n pauper merk willen werkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb al eerder bij Mercedes gewerkt (toen raakte ik verslaafd aan fok en deed ik zo'n 60 posts per dag![]()
), en afgelopen zomer ook een aantal weken. Er werken over het algemeen fijne mensen en leuke klanten.
een jaar geleden kwamen hier nog helemaal geen vrouwen (die discussie over MutZ beginnen we niet meer overquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Voor deze keer.
In het echt heet ik Katherina, maar ze noemen me meestal wel Katie.
23 jaar dus. Waar ik woon gaat niemand wat aanIk ben dus ook wel redelijk gesteld op mijn privacy.
En ik kwam hier terecht via dat Active Topics ding. Ik lees veel, maar reageren blijkt ook nog eens leuk te zijn!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zou nooit voor zo'n pauper een ander merk dan Toyota, Lexus, Scion, Hino of Daihatsu willen werken
Emancipatie wordt steeds hipperquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een jaar geleden kwamen hier nog helemaal geen vrouwen (die discussie over MutZ beginnen we niet meer over) en nu met jou er bij al 3
(Sandra tel ik niet mee want die komt nog maar zelden).
Thanksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:26 schreef Zonda_F het volgende:
kadaux voor peu, ik heb een grafhekel aan pixelige plaatjes, dus ik heb em maar ff 1:1 uitgesneden.\
[afbeelding]
Het ligt er gewoon aan wat je gewend bentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zou nooit voor zo'n pauper merk willen werken
heb jij de MTS motorvoertuigentechniek niveau 4 gedaan? Dan heb je dezelfde opleiding als mij. Alleen ik zat in Hoogeveenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom uit Apeldoorn, het grootste verschil met 3bergen is dat ik ook een monteurs diploma heb moeten halen voordat ik m'n verkoop diploma kreeg(nouja, dat moet ik nog krijgen eigenlijk). Maar zelfs dan nog weet ik nog pas het minimum van de techniek, ik weet de basis, hoe het werkt, maar verder ook niet.
En ik snap best dat monteurs vaak een hekel hebben aan verkopers, verkopers moeten op het laatste moment altijd nog een paar dingen veranderen/toevoegen
boefjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef PeuRac het volgende:
ik ben zonder het te merken over de 20.000 posts heen gegaan!![]()
hier reageren is altijd leukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Voor deze keer.
In het echt heet ik Katherina, maar ze noemen me meestal wel Katie.
23 jaar dus. Waar ik woon gaat niemand wat aanIk ben dus ook wel redelijk gesteld op mijn privacy.
En ik kwam hier terecht via dat Active Topics ding. Ik lees veel, maar reageren blijkt ook nog eens leuk te zijn!
Hoi Katiequote:
niet bij, wel voor. Ik moest daar weleens heen als poetser om de SRV wagens te poetsen. Toen dat verleden tijd was kwamen ze met de brandweerwagens naar ons toe om te laten poetsen. Nog steeds trouwensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Vlad, heb jij ook bij Hoogstaal gewerkt? Gister een puikende Hoogstaal brandweerwagen op de foto gezet
Bij wat voor een malafide bedrijf werkte je dat je een technisch totall-loss auto moet keurenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef vlad het volgende:
[..]
heb jij de MTS motorvoertuigentechniek niveau 4 gedaan? Dan heb je dezelfde opleiding als mij. Alleen ik zat in Hoogeveen![]()
maar als verkoper heb je het dan wel een redelijke basis. Dat mist bij velen helaas.![]()
En dat ik een hekel heb aan verkopers is niet omdat ze soms op het laatste moment nog iets moeten veranderen. Maar omdat ze de klanten zaken beloven die technisch niet haalbaar zijn.![]()
Ook leugens verkopen kunnen ze goed![]()
Ik heb bij een vrachtwagen/bestelbusjes dealer gewerkt. (Renault, Fiat, Mitsubihi, Kia, Nissan, Opel en Hyundai). Daar presteerde ze het om een busje (H100) te verkopen die onder een trein weggepeutert was en een beetje rechtgetrokken was met wat nieuw plaatwerk hier en daar. Dat ding mocht niet door de APK maar was al verkocht (onder de noemer: nooit schade gehad). Dus de verkopers zaten bij de APK monteur en mij te drammen dat dat ding goedgekeurd moest worden. Toen ik bezig was met de afleverbeurt kwam de klant naar me toe met de vraag hoe het kon dat de deuren zo tochtte. Dus ik heb hem verteld dat dat waarschijnlijk kwam door de schade. Had ik dus niet mogen vertellen en kwamen twee verkopers verhaal halen bij mij
. Kwaad dat ze waren. DAAROM heb ik een gruwelijke grafhekel aan dat volk.
![]()
En die IVA verkopers zijn gewoon arogant en domVraag je bij een honda verkoper op de autorai wat V-tec is en krijg je als antwoord: dan gaan de kleppen vaker open en dicht.
dat doet zelfs mijn starlet uit 1985 en dat heet gewoon : toeren maken. maar heeft niets met v-tec te maken.
Ik vind dat je dat niet kunt maken als verkoper.
![]()
zo, dit was mijn punt![]()
![]()
Hallo Lipje!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:36 schreef lipje het volgende:
[..]
Hoi Katie
niet teveel over emancipatie beginnen, dalijk kruipt Peu weer in zijn hoekje
niets malafide bedrijfquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij wat voor een malafide bedrijf werkte je dat je een technisch totall-loss auto moet keuren![]()
![]()
Ik heb BedrijfsManagment Motorvoertuigen gedaan, dat is een combinatie van gewoon Bedrijfsmanagment en MVT-niveau 3 de opleiding is zwaarder als een gewone MBO-4 opleiding, je moest ook een goede cijferlijst hebben om er op te komen en dan nog haalde van de 40 mensen aan het begin nog geen 10 de eindstreep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |