quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgens mij klopt het wel hoor. Het zijn namenlijk twee verschillende telefoongesprekken. Als Morgan zijn telefoon op speaker zet staan ze in het huis van de psychiater. Het geprek op de vaste telefoon is als ze weer terug zijn op het politiebureau. De kans dat dat een lang telefoongesprek had moeten zijn de hele weg terug lijkt me niet zo groot
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:26 schreef Richardfun het volgende:
Ik gok dat Foyet terugkomt in Ep100, dat zal volgens mij ep9 zijn van dit seizoen. Pure gok, geen spoiler.
Was gewoon een conference callquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
Klopt inderdaadDat was mij niet opgevallen. Ik zat een stuk eerder in de aflevering te kijken. Maar Garcia kan alles met electronica he
haha.
Iedere regiseur maakt wel eens een foutje he.
Zou mooi zijn, het drukt toch een beetje dat die nog vrij rondloopt, ik denk aan het begin van elke ep, zullen ze hem vandaag pakkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:26 schreef Richardfun het volgende:
Ik gok dat Foyet terugkomt in Ep100, dat zal volgens mij ep9 zijn van dit seizoen. Pure gok, geen spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die meid dronk het bloed van haar slachtoffers. Daarbij liet ze speeksel achter. De vertraging kwam doordat het eerst naar een lokaal FBI kantoor gestuurd moest worden.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:10 schreef wonderer het volgende:
Leuke aflevering met die vampiersAlleen even gemist waarom dat speeksel er uberhaupt zat, en waarom dat pas zo laat op DNA werd gecheckt.
Maar dat bloed zat allemaal in die containers...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die meid dronk het bloed van haar slachtoffers. Daarbij liet ze speeksel achter. De vertraging kwam doordat het eerst naar een lokaal FBI kantoor gestuurd moest worden.
Ze zal vast niet al het bloed uit het lichaam opgedronken hebben. Dat zijn nogal wat litersquote:Op donderdag 12 november 2009 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat bloed zat allemaal in die containers...
Nou ja, okee, klinkt wel logischMaar ik neem toch aan dat zodra dat eerste lijk gevonden werd meteen op DNA is gecheckt in dat speeksel, voor de FBI uberhaupt in beeld kwam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Entertainment Weekly reports that Forest Whitaker is in final talks with CBS to headline a spin-off of Criminal Minds. There has been talk of making a franchise out of the hit crime procedural for awhile, but the gears are really in motion now as the network is looking to air a backdoor pilot on Criminal Minds proper this spring to introduce the spin-off characters. Criminal Minds follows a team of profilers from the FBI’s Behavioral Analysis Unit; Whitaker would play Cooper, who used to be hot stuff in the organization before an eight-year leave of absence. In the new show, Whitaker’s character would be the “fiercely loyal and intensely private” leader of a brand new team of investigators.
This is not Whitaker’s first foray into series television: he thrived in a season-long arc on The Shield and earned an Emmy nomination for a guest spot in ER. You may also recall that Whitaker won an Oscar for his portrayal of Idi Amin in The Last King of Scotland in 2007. And so the ever-shrinking divide between TV and film continues to narrow.
Ben benieuwd zou echt super zijn als die het gaat doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Oscar Winner Forest Whitaker Set to Star in CRIMINAL MINDS Spin-off
[..]
Idd, maar hij is wel als held gestorvenquote:
Ik zou daar als ouder echt schijt aan hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, maar hij is wel als held gestorven.
Ik wrs ook, maar zou het denk ik ook enigszins als geruststelling zien, al zou ik daar vooral in het begin idd geen waarde aan schenken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou daar als ouder echt schijt aan hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |