abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67018091
trouwens... volgende paar afleveringen word in Canada een dag eerder uitgezonden dus een dag eerder te verkrijgen...
pi_67019266
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze aflevering was echt alleen maar boeiend voor luitjes met een intresse in de katholieke kerk in combinatie met het occulte, anders... neuh
Yup.. ik ben groot Criminal Minds fan.. maar degene die dit geschreven heeft mag zich diep rood schamen hoor... ik heb nog nooit zo slechte episode van CM gezien.. enige pluspuntje was die priester die ken ik van Stargat SG-1 is wel een leuke acteur maar dit verhaal zuigde gewoon.
pi_67110210
ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe aflevering...

aankondiging van de CM set zelf is dat dit voor hun DE aflevering is.

en woensdag op donderdag nacht mag ik met wat anderen een chat in bedwang houden waar Thomas Gibson (Hotchner) komt chatten met fans... ben benieuwd!
pi_67225167
Holy fuck...

Wat een aflevering. Ik dacht eerst even dat hij het was, maar toen je die wonden zag, en dat gesprek met hem niet meer. En dan die ontsnapping. Wat een fantastische ep!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 00:04:43 #55
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_67225961
Zodra de dader in beeld kwam, wist ik al hoe het zat, beetje jammer. Wel leuk dat ze Gideon er weer even bijhaalden. Beter dan vorige week, da's duidelijk
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_67228967
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 00:04 schreef wonderer het volgende:
Zodra de dader in beeld kwam, wist ik al hoe het zat, beetje jammer. Wel leuk dat ze Gideon er weer even bijhaalden. Beter dan vorige week, da's duidelijk
Ik dacht eerst ook dat die "victim" the dader was maar nadat ik hem zo zag hoesten twijfelde ik toch wel even..
Hele goede episode met een open einde dus die zien we in de season finale weer terug ofsow.
pi_67263027
Ohw wat een aflevering... na de aflevering ook nog met de schrijver en thomas Gibson gechat! Dat was gaaf,.. Thomas Gibson was trouwens echt aan het janken in dat steegje bij die bus scene...

en tijdens de chat was er ook nog een continue error aan de orde gekomen... Hoe de dader zijn glazen wist te verstoppen als die werd opgehaald door de ambulance... en de plek des onheils waar ie zichzelf neerstak een crime scene werd die onderste boven werd gehaald... Andrew Wilder antwoorde daarop "goede vraag"...

Maar zoiezo die aftermath busscene en in dat steegje samen was echt een toffe scene...

Ik vond de aflevering zoiezo goed... en ik had ook wel van wat een vage vent.. is vast de unsub maar geheel zeker wist ik hetniet en met wat twists and turns vond ik het niet erg dat ik het aan het begin bij het goede einde had!

Trouwens de term omnivore bestaat officieel niet. Dat hebben ze voor de aflevering verzonnen!

-----

Promo voor volgende week:

"House on Fire" - The BAU team must track down a serial arsonist who instills fear in a small town by setting fire to community meeting places and killing several residents in the process, on CRIMINAL MINDS, Wednesday, March 25 (9:00-10:00 PM, ET/PT) on the CBS.

------

als je trouwens achter de schermen foto's wil zien:
http://criminalmindsfanatic.blogspot.com/
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:26:13 #58
71919 wonderer
pi_67272195
Omnivore bestaat niet als beschrijving van een dader, bedoel je dan? Want het is natuurlijk wel gewoon het woord voor alleseter.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_67286764
het bestaat niet als een daadwerkelijke profile... bij de BAU... het is als profile uit de lucht gehaald door de schrijver
pi_67328198
Goeie serie is het toch, ben nu even een paar afleveringen aan het inhalen....
pi_67394721
veel kijk plezier
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:01:09 #62
71919 wonderer
pi_67449805
Deze was ook wel weer aardig. Gewoon het idee al, dat iemand je bioscoop in de fik steekt en de nooduitgang blokkeert, brr. En leuk dat Garcia weer iets meer te doen kreeg dan feitjes doorgeven en flirten met Morgan.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:46:01 #63
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_67503125
nou nou nou.. ik ben er niet blij mee.. wederom een doorsnee of mss wel matige episode.. hoogtepunt was uiteraard Shannon Lucio maar meid, laat alsjeblieft je haar weer groeien en kom een paar pondjes bij... damn wat was zo ooit prachtig om te zien

ik begin een beetje het idee te krijgen dat ze naar X aantal episode zoiets hebben van; we gaan links en rechts maarus wat uit proberen en kijken hoe het uitpakt..

nou imo dus absoluut niet for the better
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_67914053
door budget cuts zijn er al 5 schrijvers ontslagen en het is bijna zeker dat Thomas Gibson ook na het einde van dit seizoen niet meer terug komt....al is dat nog niet officieel bekend gemaakt... We zijn een enorme petitie aan het houden:

http://criminalmindsfanat(...)na-tassler-what.html

deze blog heeft daardwerkelijk contact met de cast en crew van de serie...ik ben er zelf een moderator... zojuist een chat met matthew gray gubler (dr spencer reid) achter de rug... Ik heb ook al wat meer inside info die ik helaas niet kan bekend maken omdat ik aan die blog en de mensen die alles organiseren vast zit met de beloftes die er zijn gemaakt naar de Criminal Minds studio toe... Maar het oogt niet goed...

als je zin hebt om mee te doen... graag! post zoveel mogelijk berichten met een andere inhoud, blijf netjes en laat een naam achter!

mijn dank is alvast enorm groot!

[ Bericht 15% gewijzigd door BlueCurl op 10-04-2009 23:54:01 ]
  zaterdag 11 april 2009 @ 03:29:54 #65
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_67917225
Hoewel het erg onhandig is voor je petitie denk ik toch dat je bovenstaande in een spoiler zou moeten zetten. Als het doorgaat is het namenlijk nogal groot nieuws.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:02:23 #66
71919 wonderer
pi_67934000
Ik vind het een leuke serie op zich, maar ik zou het eerlijk gezegd niet missen als ze nu zouden kappen. De aflevering van afgelopen woensdag was wel aardig, maar ik had de clou al halverwege door. Ze beginnen gewoon verhaallijnen te recyclen. Of te pikken van anderen. In ieder geval was dit lang niet de eerste murder mystery met een gespleten persoonlijkheid.
  zondag 12 april 2009 @ 21:59:58 #67
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_67961473
ik ga Reid nog het meest missen als de serie gecancelled wordt..

en erg jammer om Joe Mantegna alweer te moeten missen in een serie.. gelukkig zijn dit meestal los staande episodes en zou het niet zo erg zijn als Joan of Arcadia.. maar toch.. geen criminal minds meer?

It would be a sad day

De episode van deze week was trouwens erg goed.. ik had alleen een beetje een deja vu gevoel.. al weet ik nog steeds niet waarom dat nou was..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  zondag 12 april 2009 @ 22:22:50 #68
71919 wonderer
pi_67962273
Ja, Reid is leuk Heeft ook het meeste diepgang. Ik mis Gideon nog steeds.
  maandag 13 april 2009 @ 00:55:12 #69
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_67967207
Wat ik wel jammer vond in de afgelopen aflevering was dat Julie duidelijk een donkere huidkleur had dat Amanda (Adam) in de scenes met Reid. Daardoor kon je gelijk al zien dat zij niet de vrouw was die ze uiteindelijk op gingen pakken.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_69253971
hm eens kijken of er hier nog mensen warm voor lopen want de season final is net uitgezonden in usa
en heb hem al gezien

maar ben benieuwd wat mensen er van vonden voordat ik mijn hele verhaal ga doen
what you see, is what you get!
pi_69257429
Ja, vond het een interessante finale. Had alleen verwacht dat ze terug zouden komen in de finale op die ontsnapte seriemoordenaar van eerder in het seizoen.
pi_69257494
Ah, ik had nog 2 minuten te kijken toen ik mijn vorige post hier deed. Die aan het einde, dat was dan toch die van eerder in het seizoen?
pi_69260803
Mooie aflevering, erg tragisch maar ziek verhaal. Ik vond het wel heel voorspelbaar dat die broer hem uiteindelijk afknalt. Maar het allerlaatst had ik niet zien aankomen, ik dacht echt dat hij zelfmoord ging plegen.
pi_69261018
Damn dat was een geweldige finale.. ziek verhaal though

En idd dat eidne zag ik niet aankomen.. wist wel dat er wat ging gebeuren... Hotch better be there next season!
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:06:02 #75
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_69261363
Nou wat een ontzettende kut case voor een season finale zeg.. totaal geen spanning whatsoever

Enige goeie aan de episode waren de laatste 2minuten waar ze dieper ingingen op de gemoedstoestand van slachtoffers (incl. familie) en de BAU zelf.

Cliffhanger was uiteraard ook briljant gekozen met de terugkerende seriemoodenaar
  donderdag 21 mei 2009 @ 16:50:14 #76
71919 wonderer
pi_69264459
Ik heb hem nog niet gezien, maar ik vond de afleveringen van de afgelopen weken wel weer heel goed.
pi_69264799
ik gok dat diegene bij hotchner thuis ook die ene seriemoordenaar was..

wat inderdaad jammer was dat daar niet meer op teruggekomen is
en ik vrees dat hotchner niet meer terugkomt..
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:54:50 #78
71919 wonderer
pi_69278026
Tjonge, ze hebben wel heel erg geput uit populaire thrillers, zeg. Die varkens en de verlamde Mason kwamen regelrecht uit Hannibal, de familieband en het idiote broertje heb ik ook al in verschillende horrorflicks voorbij zien komen... Echt totaal niks nieuws.

Dat masker van die kerel op het einde kwam me bekend voor trouwens, welke aflevering was dat? En ik hoop dat Hotch niet meer terugkomt, wat een saai figuur is dat, zeg. Ik mis Gideon
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:21:08 #79
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_69278843
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:54 schreef wonderer het volgende:
Tjonge, ze hebben wel heel erg geput uit populaire thrillers, zeg. Die varkens en de verlamde Mason kwamen regelrecht uit Hannibal, de familieband en het idiote broertje heb ik ook al in verschillende horrorflicks voorbij zien komen... Echt totaal niks nieuws.

Dat masker van die kerel op het einde kwam me bekend voor trouwens, welke aflevering was dat? En ik hoop dat Hotch niet meer terugkomt, wat een saai figuur is dat, zeg. Ik mis Gideon
Gideon mis ik ook, maar hotch is ook wel een sterk karakter vind ik.

Ik vond het einde met lucas al erg, dacht eigenlijk dat er geen echte cliffhanger meer zou komen. Verkeerd gedacht dus , toch een goede.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:22:57 #80
50442 DaMook
pi_69278887
Welke seriemoordenaar is dat dan, uit welke ep ? Kan hem zo niet thuisbrengen (schaam me).

Ah never mind, heb het gevonden.

[ Bericht 22% gewijzigd door DaMook op 22-05-2009 00:28:18 ]

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:25:01 #81
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_69435570
Ik kwam op Youtube een gebruiker tegen die een paar leuke filmpjes heeft van een gesprek van de cast met fans. Vooral het verhaal van Matthew Gray Gubler in New York is erg grappig. Het is vanuit het publiek gefilmt dus niet altijd goed verstaanbaar maar ik wou het jullie niet onthouden

Video's
Neil Degrasse Tyson
pi_69514347
ohw van het paley center! haha ze zijn allemaal erg gaaf!

hotch neergeschoten snif... hopelijk word hij er niet uitgemikt door CBS... de karakter hotch heeft ongeveer 40% van alle fans.. dus het word leuk als cbs hem eruit mikt... gideons fanbase was niet zo enorm groot en daarom heeft de serie het goed overleeft! maar nu...

en het zijn geen geruchten... trouwens.. CBS heeft geld tekort. In juli beginnen ze weer met filmen.. hopelijk is er dan meer bekend.. Als ik het bekend mag maken als het bekend is zal ik het wel ff neerzetten hiero

over 2 weken komt Paget Brewster chatten op een fanbased website voor de 2e keer en Thomas Gibson komt binnenkort voor de 3e.. wss eind juni... --> http://criminalmindsfanatic.blogspot.com/ Joe Mantegne heeft ook al toegezegd dat hij een keer kwam chatten.. MGG, Kirsten zijn beide ook een keer geweest toen ik er niet bij kon zijn... Het chatten is echt heel gaaf! Heb nu al 2x met MGG in de chat gezeten, 2x met TG, 1x met PB. en al heel wat keren met schrijvers, directors, guest cast etc..
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:54:09 #83
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_69528619
Ik zeg Matthew Gray Gubler all the way
pi_73047537
Vanavond begin van seizoen 5!
pi_73062380
eindelijkkkkkkkkkkkkkkk de 1e aflevering gezien
zit er weer helemaal in

enjoy: voor diegene die nog gaan kijken
  donderdag 24 september 2009 @ 16:36:58 #86
71919 wonderer
pi_73073504
Vond het wel een solide seizoensopener ja.
  vrijdag 25 september 2009 @ 01:01:58 #87
50442 DaMook
pi_73089850
Erg goede seizoensopener , misschien nog wel beter dan die van ncis terwijl ik die ook erg goed vond.

pi_73091631
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 01:01 schreef DaMook het volgende:
Erg goede seizoensopener , misschien nog wel beter dan die van ncis terwijl ik die ook erg goed vond.
welke ncis? heb er 2 gezien nl van de week
ook LA, maar van de gewone NCIS ook een goeie opener ja
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:33:21 #89
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73103454
Idd super opener! Ik weet alleen niet wat het nou voor zin had dat Spencer werd neer geschoten.

Dat droeg toch helemaal niet bij aan het verhaal?
Was je erbij?
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:53:56 #90
71919 wonderer
pi_73103968
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:33 schreef Luiheid het volgende:
Idd super opener! Ik weet alleen niet wat het nou voor zin had dat Spencer werd neer geschoten.

Dat droeg toch helemaal niet bij aan het verhaal?
Extra drama?
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:56:57 #91
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73104039
Mwaw, ik vond het niet nodig

Ook wel raar dat ie in zn been werd geraakt tijdens het naar beneden duwen...

Maarjah Het was een super aflevering, So I don't care
Was je erbij?
pi_73105455
Criminal Minds Seizoensopener was zeker goed. Ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen met de familie Hotch.
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:06:17 #93
71919 wonderer
pi_73105634
Hotch kan me echt geen moer schelen Had eigenlijk gehoopt dat ie uit de serie geschreven was.
pi_73124941
Vond het zo sneu voor Hotch
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:18:53 #95
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73289943
ff snel 2 dingen..

1. was die dude nou de dude met rare stem uit Police Acedemy??
2. nog iemand anders een fout opgevallen deze ep, of zag ik dat nou verkeerd?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:55:27 #96
71919 wonderer
pi_73291535
Geen idee. Ik zat tussendoor een spelletje te spelen Maar vond het wel een toffe aflevering, goed geacteerd van die knakker.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 06:09:25 #97
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_73295876
Het was Sean Patrick Flanery, van o.a. The Boondock Saints.
Wat was er volgens jou fout dan? Mij is in ieder geval niks opgevallen.
Neil Degrasse Tyson
pi_73301693
Sean Patrick Flanery was geweldig Weer een goede aflevering, kan niet wachten tot volgende week!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:44:27 #99
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73313972
1. Garcia belt Morgan op zijn gsm
2. Morgan zet Garcia op speaker
3. een minuutje later zoomt de camera in op een vaste telefoon die daar toevallig staat
4. zie je het lampje van de speaker branden, als zijnde Garcia via vaste telefoon

Ik vond het wel komisch dat ze dat hadden verwisseld
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:27:26 #100
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_73315200
Volgens mij klopt het wel hoor. Het zijn namenlijk twee verschillende telefoongesprekken. Als Morgan zijn telefoon op speaker zet staan ze in het huis van de psychiater. Het geprek op de vaste telefoon is als ze weer terug zijn op het politiebureau. De kans dat dat een lang telefoongesprek had moeten zijn de hele weg terug lijkt me niet zo groot
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')