Ohw wat een aflevering... na de aflevering ook nog met de schrijver en thomas Gibson gechat! Dat was gaaf,.. Thomas Gibson was trouwens echt aan het janken in dat steegje bij die bus scene...
en tijdens de chat was er ook nog een continue error aan de orde gekomen... Hoe de dader zijn glazen wist te verstoppen als die werd opgehaald door de ambulance... en de plek des onheils waar ie zichzelf neerstak een crime scene werd die onderste boven werd gehaald... Andrew Wilder antwoorde daarop "goede vraag"...
Maar zoiezo die aftermath busscene en in dat steegje samen was echt een toffe scene...
Ik vond de aflevering zoiezo goed... en ik had ook wel van wat een vage vent.. is vast de unsub maar geheel zeker wist ik hetniet en met wat twists and turns vond ik het niet erg dat ik het aan het begin bij het goede einde had!
Trouwens de term omnivore bestaat officieel niet. Dat hebben ze voor de aflevering verzonnen!
-----
Promo voor volgende week:
"House on Fire" - The BAU team must track down a serial arsonist who instills fear in a small town by setting fire to community meeting places and killing several residents in the process, on CRIMINAL MINDS, Wednesday, March 25 (9:00-10:00 PM, ET/PT) on the CBS.
------
als je trouwens achter de schermen foto's wil zien:
http://criminalmindsfanatic.blogspot.com/