Het wordt er idd niet beter op. Zelf vond ik JLH beter dan Aisha Tyler, altijd al een slechte actrice gevonden. Wel grappig dat ze beiden in Ghost Whisperer hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 05:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Zal wel niet nodig zijn, met 2 acteurs die weg gaan is het wel einde oefening denk ik. Persoonlijk vond ik de toevoegingen van de laatste jaren niet alles met als dieptepunt die dikke van I know what you did last summer.
Ik dacht dat ze terug zou komen voor Morgan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Als ik even mag dromen, wie weet doen ze Paget Brewster een goed genoeg aanbod om full time terug te willen komen. Prentiss zou met haar Interpol ervaring en haar band met de rest goed in de leiding van het team passen.
Nee voor Morgans plek is een andere acteur gevonden. Lees even mijn eerdere posts met spoilers als je precies wilt weten wat er aan gaat komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze terug zou komen voor Morgan?
Ik heb het laatste seizoen nog niet eens uitgekeken, dat moet ik eerst doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee voor Morgans plek is een andere acteur gevonden. Lees even mijn eerdere posts met spoilers als je precies wilt weten wat er aan gaat komen.
SPOILER: Casting nieuws na ontslag Thomas GibsonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Las het ook net. Erg gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |