de gulden tussenweg is mss nog beterquote:Op zondag 5 februari 2006 14:18 schreef LuNaTiC het volgende:
de vraag is of je liever wat meer punten los was gekomen of dat je nu kan genieten van het leedvermaak. Ik had ws liever het eerste gehad, maar met het tweede kan ik ook wel leven
20 punten voorsprong op Ajaxquote:
Gelijkspel was dan het beste geweest, maar Ajax had van mij wel mogen winnen. Ze zijn niet echt een grote bedreiging, Feyenoord is dat wel (als je naar de ranglijst kijkt).quote:Op zondag 5 februari 2006 14:18 schreef LuNaTiC het volgende:
de vraag is of je liever wat meer punten los was gekomen of dat je nu kan genieten van het leedvermaak. Ik had ws liever het eerste gehad, maar met het tweede kan ik ook wel leven
alsof ajacieden niet juichen als in een topper feyenoord verliest van PSVquote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef zjroentje het volgende:
Is het ook mogelijk dat jullie je niet bezighouden met Ajax?
Nee, natuurlijk niet. Ik juich niet voor PSV of Feyenoord.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
alsof ajacieden niet juichen als in een topper feyenoord verliest van PSV
Ja hoor, zo kijken we dit seizoen niet meer naar hoeveel punten we op jullie voor staan, heeft toch geen zin meerquote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef zjroentje het volgende:
Vind ik een beetje makkelijk hoor, dat is al een hele tijd niet gedaan hier.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef zjroentje het volgende:
Concurrent?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Spideyman het volgende:
En daarom is het fijn om te zien dat je het beter doet dan je concurrent. So shoot me.
Over de afgelopen tientallen jaren is dat wel gebleken ja. Dit seizoen doen jullie het minder, maar dat zal volgend jaar met de nieuwe aankopen wel weer anders zijn. Noem het concurrent, noem het rivaal...quote:
Normaal gesproken is Ajax de grootste concurrent voor het kampioenschap, alleen de afgelopen 2 seizoenen even niet...quote:
Voor zover mijn info reikt werden we in 2004 nog kampioen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Normaal gesproken is Ajax de grootste concurrent voor het kampioenschap, alleen de afgelopen 2 seizoenen even niet...
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef zjroentje het volgende:
Mierenneukerquote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Voor zover mijn info reikt werden we in 2004 nog kampioen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Tja, het is onderhand een beetje een tendens he. Lelijke dingen (bv publieksactie tegen play-offs) worden op Talpe niet uitgezonden. Veel lelijke overtredingen dus ook niet. Triest, maar waar.
Pardonquote:Op zondag 5 februari 2006 18:08 schreef Zyggie het volgende:
De absurditeit van voetbal wordt nergens duidelijker zichtbaar dan op het gezicht van Hiddink tijdens een wedstrijd. Die focus...![]()
Beelden waren net op Talpa met dank aan Henk Spaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat talpa niet liet zien![]()
Vinnie Jones combiquote:Op zondag 5 februari 2006 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo vreemd is het niet dat Roda hard speelt:
Trainer: Huub Stevens
Assistent-trainer: Raymond Atteveld![]()
eerst scouten dusquote:5/2/2006 - Hiddink op Sporza: Nilis in scouting
(Gepost door RvN)
BRON: Sporza
In tegenstelling tot het ANP dat met Hiddink sprak en aangaf dat Nilis jeugdspelers individueel zou gaan trainen, meldt het Belgische Sporza dat Nilis de rest van dit seizoen scout wordt. Het haalt daarbij woorden van Hiddink aan: "Hij zal deel uitmaken van het team dat de scouting verzorgt. Het is de bedoeling dat Nilis zelf ideetjes aanbrengt. Een postje in de technische staf is voorbarig. Hij beschikt niet over de nodige diploma's om in Nederland te werken."
NEC - Feyenoord woensdag.. hoop dan wel dat we zelf winnen !quote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk komt Feyenoord nog wat meer achter de komende weken anders wordt de wedstrijd van 12 april me iets te belangrijk
Beasley is gewoon waardeloos dit seizoen, hij staat er alleen in om wat vrije trappen mee te krijgen lijkt het jaquote:Op maandag 6 februari 2006 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik dacht zaterdag, tijdens de wedstrijd, het volgende oevr Beasley. De grootste kracht van hem is dat ie zo slecht is. Steeds als er iets gebeurt met hem, fluit de scheids, gewoon omdat ie denkt: "Die gozer speelt bij PSV en zal wel wat kunnen, dus moet het een overtreding zijn".
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik dacht zaterdag, tijdens de wedstrijd, het volgende oevr Beasley. De grootste kracht van hem is dat ie zo slecht is. Steeds als er iets gebeurt met hem, fluit de scheids, gewoon omdat ie denkt: "Die gozer speelt bij PSV en zal wel wat kunnen, dus moet het een overtreding zijn".
Als we net zo beginnen als tegen het lastige Groningen valt dat wel mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:23 schreef cultheld het volgende:
Utrecht uit zal één van de lastigste wedstrijden van de tweede seizoenshelft worden.
dat hoop ik ook anders wordt thuis tegen feyenoord in de voorlaatste speelronde beslissend en we hebben altijd problemen met feyenoordquote:Op maandag 6 februari 2006 15:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ook hopen dat Feynoord wat laat liggen voor de zekerheid.
Vorig jaar werd het gelijk in Utrecht en speelde PSV een kansloze wedstrijd tegen de inzet en vechtlust van de Utrechtse FC.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef rubbereend het volgende:
Utrecht uit hebben we volgens mij nooit zoveel problemen mee als bijvoorbeeld ajax of feyenoord. PSV heeft altijd meer problemen in Brabant.
dan is dat verkeerd in mijn hood opgeslagenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het gelijk in Utrecht en speelde PSV een kansloze wedstrijd tegen de inzet en vechtlust van de Utrechtse FC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |