Heb jij het Menno topic wel eens gevolgdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Danaa het volgende:
[..]
Haha.. niet jaloers worden heh nu Men bij Tan is haha![]()
Viel ook wel mee hoor. Maar ik had er gewoon een tijdje geen zin meer in. Het leek wel een wedstrijd te worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Weet er alles van, ben ook een tijdje weggeweest op Fok, omdat ik zo afgezeken werd. Zo erg als bij jou was het gelukkig niet.
Ja hoor, het begint weer.............Het is dat je van die mpooie filmpjes maakt PC..............je moet wel van Menno afblijven hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij die Menno verrotten![]()
Tanja wil je met me trouwen![]()
![]()
Als je er maar een verslag van op je site zetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef DanielleNaomi het volgende:
haaaaaahahahahahahahahaha PC eend
mag ik jullie bruidsmeisje worden
ik strooi wel met rozenblaadjes
Voel me weer helemaal thuisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Nostalgist het volgende:
hehhehehhe, old times are back !
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal mee eens. Het is het enige van BB wat ik nog steeds op mijn HD heb staan
Wat dacht jij, ben destijds maar overgestapt naar de buren (MW), want julllie waren veel te anti.......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij het Menno topic wel eens gevolgd![]()
Ik had geen enkele foto meer, maar deze sla ik toch nog even op.quote:
:-) Peter ook wee met zo'n hele foute opmerking voor de Joost-fans, en dat ook ongegeneerd doet...... Just like the old times.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voel me weer helemaal thuis
Zoals je username al zegt: nostalgie
Neequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij het Menno topic wel eens gevolgd![]()
Een verslagje maarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je er maar een verslag van op je site zet
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Menno, als je hier meeleest... sorry, maar ik vond je ook een droplul
dus hij komt zo op internet en dan gaan we hem eerst weer even een uurtje met z'n allen afzeikenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Menno, als je hier meeleest... sorry, maar ik vond je ook een droplul
Nee tog? Of zijn er nu mensen bij die een hekel aan Menno hebben?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus hij komt zo op internet en dan gaan we hem eerst weer even een uurtje met z'n allen afzeiken![]()
Er zijn ook heel veel mensen hier en als het erg druk wordt dan heb je datquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:24 schreef Danaa het volgende:
De site is nu erg traag!
Ik vond hem in BB een lul ja. Maar wat ik buiten BB heb gezien lijkt hij me wel geschikt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:28 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee tog? Of zijn er nu mensen bij die een hekel aan Menno hebben?
Ik niet !!
Oke, nou ieder zijn eigen mening over bepaalde personen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond hem in BB een lul ja. Maar wat ik buiten BB heb gezien lijkt hij me wel geschikt.
hahahhaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef Dynabite het volgende:
Tann, alleen frisdrank boor Menno!!!!!!!! ( of zet een emmer naast hem).![]()
Want dit keer is Lieske er niet om hem er doorheen te slepen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef Dynabite het volgende:
Tann, alleen frisdrank boor Menno!!!!!!!! ( of zet een emmer naast hem).![]()
Ben maar niet bang, hij raakt geen Bacardi meer aan vertelde hij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef Dynabite het volgende:
Tann, alleen frisdrank voor Menno!!!!!!!! ( of zet een emmer naast hem).![]()
Nee, die was nu niet bij Tanja hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:34 schreef crazymamma het volgende:
Misschien is Lies er ook wel.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef Manu82 het volgende:
Blijft Menno eigenlijk slapen of moet hij straks nog helemaal terug rijden?
Deal, Tanja moet alleen nog ff ja zeggen, dan prikken we een datumquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:22 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Een verslagje maar![]()
Ik wilde er een hele nieuwe site voor maken joh hahahaha
met fotorepportage en alles erop en eraan hahahahahaha
Welterustenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef Danaa het volgende:
Ik ga weer.. morgenochtend kom k weer langs en lees ik al jullie berichtjes weer even. Ben ook weer erg benieuwd of Tan en Men dan nog langs zijn geweest.
Morgenochtend spinnen dus duik lekker mun bedje in.
Lieske was er niet bij, dat zei Tanja al in haar laatste bericht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef crazymamma het volgende:
Zou leuk zijn voor jou Scan, maar dan moet je ook een beetje aardig zijn tegen Menno.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Nee, Lies is er niet.
Bij wie blijft Menno eigenlijk slapen? Hij gaat toch niet meer terug vannacht?
Maar wel de mooistequote:
Hij heeft gegokt om het zo te spelen en heeft verloren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske was er niet bij, dat zei Tanja al in haar laatste bericht.
En ik zou sowieso wel aardig zijn voor Menno hoor, wees niet bang.
Het enige wat ik op hem tegen heb is dat hij zo'n rol heeft gespeeld in BB. Dat vond ik zwaar dom.
Je hebt helemaal gelijk, scanman.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat die mensen toch hun gang ook gaan. Jij hebt er toch ook de meest verschrikkelijke dingen uitgegooid over andere bewoners! Mensen nu aanvallen omdat ze Tanja niet leuk vinden en dat nog redelijk keurig zeggen, is uit jou toetsenbord niet echt op z'n plaats eigenlijk. Je doet nu alsof jij de vriendelijkheid zelve bent en nooit BB'ers finaal de grond in boort.
de grapigstequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar wel de mooiste
Vandaar dat hij hem plaatste denk ik.
Laat het gewoon zoals het is. Jij was geobsedeerd op Lieske. Met Regenworm heb ik het uigesproken. Dat jij er niet open voor staat om "vrede" te sluiten, is meer een probleem van jou, dan voor mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
I rest my case.
En dan nog een grote bek hebben over wat sommige mensen zeggen over Tanja.
Weet Tanja eigenlijk wel wat voor termen jij er over Lieske uitgooit? Of heb je dat keurig verzwegen.
En nee, ik probeer niets uit te lokken, maar stoor me gewoon aan het feit dat jij je nu stoort aan mensn die Tanja niet leuk vinden en dat ook gewoon schrijven. Enorm hypocriet als je het mij vraagt. Ik heb hier nog niemand die termen zien gebruiken, waar jij zo vertrouwd mee bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |