I get that old feeling again.........quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Tan, wat ik één van de mooiste Tanmomenten vond, was jou weigering om samen met Joost friet te eten![]()
![]()
Herken ik zelf ook wel, ik weiger bijvoorbeeld wel eens de hand te schudden van mensen, waar ik een hekel aan heb
En dat Joost er zo vreselijk door gekwetst was, dat iemand zomaar NIET met hem in één ruimte wenste te eten![]()
Waren fantastische streams, zoals meestal als jij zichtbaar was
Ja inderdaad en dat vind ik nou ook.. en zoals over dat roken elke keer!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Ines.B het volgende:
Hoi Tann,
Weet je wat ik zo jammer vindt? Dat je je steeds moet verdedigen, over je tijd in het BB huis.
één na grootste fanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja, hij zegt dat hij Tanja's grootste fan is;)
De rest uit "de poppenkast" dus niet meer begrijp ik....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef tann het volgende:
[..]
met men, soms hoor ik wat van linda, en heel misschien komt lies dus
Dat is dus wel iets wat je vantevoren kunt verwachten. Dat mensen juist dáár over gaan vallen. Persoonlijk vind ik het ook niet gezond, maar ik heb tijdens BB ook al diverse malen aangegeven dat ik niet weet of ik zelf zou kunnen stoppen als ik ineens per ongeluk zwanger zou zijn... Ik ben dan ook de laatste die daarover zal oordelen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:50 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja inderdaad en dat vind ik nou ook.. en zoals over dat roken elke keer!!!![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef Ines.B het volgende:
Ja, dat is toch iets van jezelf. En Tann rookt toch niet waar Jos bij is.
Ze hoeft helemaal niet, maar kiest er blijkbaar zelf voor om dat te doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Ines.B het volgende:
Hoi Tann,
Weet je wat ik zo jammer vindt? Dat je je steeds moet verdedigen, over je tijd in het BB huis.
Gewoon met kleren aan is minstens zo leuk hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef Manu82 het volgende:
Hey Tann, heb je een webcam?
Zo ja, zou je dan als Lieske komt haar even in de douche kunnen stoppen met webcam aan??
Zijn er weer een aantal mensen blij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Tan, wat ik één van de mooiste Tanmomenten vond, was jou weigering om samen met Joost friet te eten![]()
![]()
Herken ik zelf ook wel, ik weiger bijvoorbeeld wel eens de hand te schudden van mensen, waar ik een hekel aan heb
En dat Joost er zo vreselijk door gekwetst was, dat iemand zomaar NIET met hem in één ruimte wenste te eten![]()
Waren fantastische streams, zoals meestal als jij zichtbaar was
ze kiest er inderdaad zelf voor en wel meer mensen moeten zich hier verdedigen en worden afgezekenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Ines.B het volgende:
Hoi Tann,
nou nou nou heb je dat zo erg gemist!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef Manu82 het volgende:
Hey Tann, heb je een webcam?
Zo ja, zou je dan als Lieske komt haar even in de douche kunnen stoppen met webcam aan??
Zijn er weer een aantal mensen blij![]()
![]()
Tot later Tan, hartsikke fijn dat je er wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
jongens men is in aan tocht ik ga kappen tot later
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Naast het: "Ik heb er geen spijt van dat ik weer ben gaan roken" voor mij de dieptepunten wat Tanja betreft in BB5quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
nee, ik niet eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Danaa het volgende:
[..]
nou nou nou heb je dat zo erg gemist!!!![]()
Hoi Tann,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef tann het volgende:
[..]
met men, soms hoor ik wat van linda, en heel misschien komt lies dus
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes aan Mennoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
DOEIDOEIquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
CU laterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Bahhhh inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:55 schreef TanjaFan het volgende:
Je houdt die stumpers er bij, die over dat roken beginnen
Laat die mensen toch hun gang ook gaan. Jij hebt er toch ook de meest verschrikkelijke dingen uitgegooid over andere bewoners! Mensen nu aanvallen omdat ze Tanja niet leuk vinden en dat nog redelijk keurig zeggen, is uit jou toetsenbord niet echt op z'n plaats eigenlijk. Je doet nu alsof jij de vriendelijkheid zelve bent en nooit BB'ers finaal de grond in boort.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:55 schreef TanjaFan het volgende:
Je houdt die stumpers er bij, die over dat roken beginnen
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat die mensen toch hun gang ook gaan. Jij hebt er toch ook de meest verschrikkelijke dingen uitgegooid over andere bewoners! Mensen nu aanvallen omdat ze Tanja niet leuk vinden en dat nog redelijk keurig zeggen, is uit jou toetsenbord niet echt op z'n plaats eigenlijk. Je doet nu alsof jij de vriendelijkheid zelve bent en nooit BB'ers finaal de grond in boort.
Heb ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:02 schreef crazymamma het volgende:
He lekker weer hier, de oude BB-tijden herleven weer eventjes........
Lok je nu iets uit?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat die mensen toch hun gang ook gaan. Jij hebt er toch ook de meest verschrikkelijke dingen uitgegooid over andere bewoners! Mensen nu aanvallen omdat ze Tanja niet leuk vinden en dat nog redelijk keurig zeggen, is uit jou toetsenbord niet echt op z'n plaats eigenlijk. Je doet nu alsof jij de vriendelijkheid zelve bent en nooit BB'ers finaal de grond in boort.
Leuk hé, crazymama... Al kan ik me nog voor de geest halen dat het bloed me achter de nagels vandaan sijpelde door sommige opmerkingen......Dat is nu wel een stuk minder, maar de kiem is er....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:02 schreef crazymamma het volgende:
He lekker weer hier, de oude BB-tijden herleven weer eventjes........
I rest my case.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Lok je nu iets uit?
Gaat je niet meer lukken. Wat ik over die greppelhoer heb gezegd en over dat studentensnolletje is verleden tijd.
Dat jij wil provoceren lukt je niet. Jammer, maar helaas......
leest ze toch nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
biw![]()
Was bezig met een mail een Flugel
Daar hopen we denk ik allemaal wel op !!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef tann het volgende:
jammer lies is er niet, moest ff van men zeggen dat hij lies daaro in huize pijper in de douche heeft gestopt, mense ik ga ff met men lulle misschien tot zo met men
Het fanatieke is er nu vanaf nu er geen BB meer is, dat scheeltquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Leuk hé, crazymama... Al kan ik me nog voor de geest halen dat het bloed me achter de nagels vandaan sijpelde door sommige opmerkingen......Dat is nu wel een stuk minder, maar de kiem is er....
die 8erlijke Viola Holt.. doe er een paar leuke vlottere mensen in.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:07 schreef crazymamma het volgende:
Ben ook al afgehaakt met HBB. Lees alleen even de streeamverslagen en dagboekverslagen door.
Misschien ga ik woensdag even kijken als Ferri er in komt. Ik erger me zo aan die arrogante gasten. Als het interressant wordt gaan de streams uit.........
Wat kan mij die Menno verrottenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
Laten we het hopen met Men !!!
Haha.. niet jaloers worden heh nu Men bij Tan is hahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij die Menno verotten![]()
Tanja wil je met me trouwen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:33 schreef PH52 het volgende:
Filmpjes van PC
Weet er alles van, ben ook een tijdje weggeweest op Fok, omdat ik zo afgezeken werd. Zo erg als bij jou was het gelukkig niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het fanatieke is er nu vanaf nu er geen BB meer is, dat scheelt
Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr reactie !!!!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij die Menno verotten![]()
Tanja wil je met me trouwen![]()
![]()
Helemaal mee eens. Het is het enige van BB wat ik nog steeds op mijn HD heb staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |