Heb jij het Menno topic wel eens gevolgdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Danaa het volgende:
[..]
Haha.. niet jaloers worden heh nu Men bij Tan is haha![]()
Viel ook wel mee hoor. Maar ik had er gewoon een tijdje geen zin meer in. Het leek wel een wedstrijd te worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Weet er alles van, ben ook een tijdje weggeweest op Fok, omdat ik zo afgezeken werd. Zo erg als bij jou was het gelukkig niet.
Ja hoor, het begint weer.............Het is dat je van die mpooie filmpjes maakt PC..............je moet wel van Menno afblijven hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kan mij die Menno verrotten![]()
Tanja wil je met me trouwen![]()
![]()
Als je er maar een verslag van op je site zetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef DanielleNaomi het volgende:
haaaaaahahahahahahahahaha PC eend
mag ik jullie bruidsmeisje worden
ik strooi wel met rozenblaadjes
Voel me weer helemaal thuisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Nostalgist het volgende:
hehhehehhe, old times are back !
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal mee eens. Het is het enige van BB wat ik nog steeds op mijn HD heb staan
Wat dacht jij, ben destijds maar overgestapt naar de buren (MW), want julllie waren veel te anti.......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij het Menno topic wel eens gevolgd![]()
Ik had geen enkele foto meer, maar deze sla ik toch nog even op.quote:
:-) Peter ook wee met zo'n hele foute opmerking voor de Joost-fans, en dat ook ongegeneerd doet...... Just like the old times.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voel me weer helemaal thuis
Zoals je username al zegt: nostalgie
Neequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij het Menno topic wel eens gevolgd![]()
Een verslagje maarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je er maar een verslag van op je site zet
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Menno, als je hier meeleest... sorry, maar ik vond je ook een droplul
dus hij komt zo op internet en dan gaan we hem eerst weer even een uurtje met z'n allen afzeikenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Menno, als je hier meeleest... sorry, maar ik vond je ook een droplul
Nee tog? Of zijn er nu mensen bij die een hekel aan Menno hebben?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus hij komt zo op internet en dan gaan we hem eerst weer even een uurtje met z'n allen afzeiken![]()
Er zijn ook heel veel mensen hier en als het erg druk wordt dan heb je datquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:24 schreef Danaa het volgende:
De site is nu erg traag!
Ik vond hem in BB een lul ja. Maar wat ik buiten BB heb gezien lijkt hij me wel geschikt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:28 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee tog? Of zijn er nu mensen bij die een hekel aan Menno hebben?
Ik niet !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |