Truste tannquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:43 schreef tann het volgende:
truste alvast voor de overblijvers!
Thanx, doe ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:46 schreef tann het volgende:
truste groet bluezz nog ff voor me, zit toch naast je![]()
Best wel een goede post eigenlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:05 schreef berney het volgende:
Goh,wat zijn jullie ineens allemaal pro tanja zeg,. Over hypocriet gesproken eerst haar afzijken en nu lopen slijmen met haar.
Vast niet alles, maar wel wat, maar ze ligt er niet wakker van, al vond ze zeker niet alles pijnloos om te lezen, maar andere dingen kon ze zelfs begrijpenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Best wel een goede post eigenlijk.
Tanja zal vast niet alles terug hebben gelezen wat sommigen die nu ineens zeer aanwezig zijn allemaal over haar geschreven hebben.
Juist!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Best wel een goede post eigenlijk.
Tanja zal vast niet alles terug hebben gelezen wat sommigen die nu ineens zeer aanwezig zijn allemaal over haar geschreven hebben.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Juist!!!!Precies!!!!!
Lees alles ff door en je snapt wrom we hier zo kritisch vragen en posten???
![]()
Als zij er niet wakker van ligt moet ik me er zeker niet aan gaan ergeren (hoewel me dat lastig af gaat. Diegenen die haar het meest in de grond probeerden te trappen staan nu mooi weer te spelen. Kan ik slecht tegen.)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vast niet alles, maar wel wat, maar ze ligt er niet wakker van, al vond ze zeker niet alles pijnloos om te lezen, maar andere dingen kon ze zelfs begrijpen![]()
Ik begin me soms af te vragen of ze soms bovennatuurlijk is
Nee waarom 'we' hier zo kritisch vragen en posten???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:12 schreef SuperMOM het volgende:
euhm dit????? Eendje???
Ik heb het over tijdens BB5 en wat er toen door sommigen over Tanja werd geschreven. Waarvan diezelfde sommigen hier nu ineens in een slijmen vervallen dat je er ietwat onwel van wordt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Juist!!!!Precies!!!!!
Lees alles ff door en je snapt wrom we hier zo kritisch vragen en posten???
![]()
Mee eens, wij waren één van de weinige die genuanceerd over haar schreven, pc eend ook, en nog een paar posters, waarvan ik de namen zo gauw ff niet weetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Als zij er niet wakker van ligt moet ik me er zeker niet aan gaan ergeren (hoewel me dat lastig af gaat. Diegenen die haar het meest in de grond probeerden te trappen staan nu mooi weer te spelen. Kan ik slecht tegen.)
Maar goed, moeten ze zelf maar weten.
Bovennatuurlijk? Iig een goed karakter.
Peter6000!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens, wij waren één van de weinige die genuanceerd over haar schreven, pc eend ook, en nog een paar posters, waarvan ik de namen zo gauw ff niet weet
Betrek het niet zo op jezelf. Ik bedoelde jou niet eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pet4er6000!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ja ik ben niet schijnheilig en vereer Tan (
) toen ze opeen kwam fokken! Ik moest haar niet en vele met mij en brand ons niet af omdat we netjes Tannie gedrag wilern zeggen, hee
ft ze zelf ook wel door hoor![]()
Dat zal ze denk ik aan de ene kant ook niet leuk vinden, want ze houdt niet van hypocriet gedrag, aan de andere kant hoeft ze niet met die personen in een huis te leven, en is het misschien niet verkeerd om haar verhaal te laten horen en zo te laten zien dat ze zo slecht nog niet isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Als zij er niet wakker van ligt moet ik me er zeker niet aan gaan ergeren (hoewel me dat lastig af gaat. Diegenen die haar het meest in de grond probeerden te trappen staan nu mooi weer te spelen. Kan ik slecht tegen.)
Waar ben jij nou steeds als Tanja er isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens, wij waren één van de weinige die genuanceerd over haar schreven, pc eend ook, en nog een paar posters, waarvan ik de namen zo gauw ff niet weet
Had ik het over jou dan??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Betrek het niet zo op jezelf. Ik bedoelde jou niet eens.
Zulke helden zijn het niet dat ze het nu durven herhalen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zal ze denk ik aan de ene kant ook niet leuk vinden, want ze houdt niet van hypocriet gedrag, aan de andere kant hoeft ze niet met die personen in een huis te leven, en is het misschien niet verkeerd om haar verhaal te laten horen en zo te laten zien dat ze zo slecht nog niet is
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook merkwaardig, maar ze is nu BNer daar praten mensen graag mee, misschien beter zo dan al dat gescheld
Alhoewel ze is nu user en als mensen echt zouden praten als toen, kunnen zo nu gebanned worden
Ik ben n.a.v. diverse gebeurtenissen gestopt met HBB.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:29 schreef PC eend het volgende:
Waar ben jij nou steeds als Tanja er is
Goedzo. Daagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Zulke helden zijn het niet dat ze het nu durven herhalen.
Maar ok laten we er over ophouden. Ik las dit topic en het moest me even van het hart. Zo. Klaar!
![]()
Ik niet he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh jee zo'n user die alleen reageert op active topics en niet inhoudelijk leest pffffffffffffffquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:13 schreef Rica het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh jee zo'n user die alleen reageert op active topics en niet inhoudelijk leest pffffffffffffff![]()
Het overgrote deel van deze discussie heeft betrekking tot Tanja, maar ik geef toe dat je om dat te begrijpen wel een beetje ingelezen moet zijnquote:
Kennen jullie elkaarquote:
Goh.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:48 schreef PC eend het volgende:
Het overgrote deel van deze discussie heeft betrekking tot Tanja, maar ik geef toe dat je om dat te begrijpen wel een beetje ingelezen moet zijn![]()
Ja nu opeens mooi weer spelen hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh.
Alsof ik nooit iets gelezen heb de laatste 6 jaar in BB.
Maar ik speel het spelletje wel mee met je. Ik weet van niets. Wie is Tanja?![]()
Nee Doka laat op volwassen wijze zijn afkeuring zien over mijn vraag in FB een week of wat terug om iets minder met zwaai en kussmiley's te gooien. Ik ken hem niet maar had hij dook toen ook al ineens op terwijl ik een discussie met teamlead had.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar![]()
Kijk dit is pas off topic![]()
quote:
Oh?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:57 schreef Rica het volgende:
ps. Golfer? Diegene waarvan je zei dat haar kind moest worden afgenomen
Aaah..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee Doka laat op volwassen wijze zijn afkeuring zien over mijn vraag in FB een week of wat terug om iets minder met zwaai en kussmiley's te gooien. Ik ken hem niet maar had hij dook toen ook al ineens op terwijl ik een discussie met teamlead had.
ps. Golfer? Diegene waarvan je zei dat haar kind moest worden afgenomen
Daar hebben we het toch over, in deze minidiscussiequote:
quote:
Oldbies ruiken naar poep en oud roestquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
i am with Rica, olbies stick together
( behalve golfert misschien
)
Dat vind ik ook zeer knap inderdaad en ben ik zeer jaloers op.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
Scanman stapt op omdat iemand zeikt over z'n bank, en zij is tot op de grond toe afgebrand en het bevalt haar wel hier, stapt voorlopig nog niet op en antwoord geduldig op alle vragen
Hulde![]()
Ja wat is het nou, ik wil je steeds quoten maar er staat steeds iets anders gekkiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zeer knap inderdaad en ben ik zeer jaloers op.
(overigens was de bank totaal niet de oorzaak, maar dat begreep je zelf vast ook wel. Die bank kon me geen reet schelen)
Ja met 1000+ SC topics en zonder search vindt toch niemand iets terug.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef golfer het volgende:
Tanja is een domme hoer
En face-2-face op het forum...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wens haar en vooral haar kindje veel psychiatrische hulp en begeleiding toe![]()
...een kussmileyquote:
Je vergeet: Crackhoer en zeugquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:42 schreef Rica het volgende:
Waren die niet van scanman?quote:
was jij niet zo'n user die alleen reageert op active topics en niet inhoudelijk leestquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:42 schreef Rica het volgende:
Nee idd die bankaffaire van jou is vergeleken met wat er over Tanja is gezegd, eerder een klapstoelaffaire te noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zeer knap inderdaad en ben ik zeer jaloers op.
(overigens was de bank totaal niet de oorzaak, maar dat begreep je zelf vast ook wel. Die bank kon me geen reet schelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |