Slaap lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 04:34 schreef tann het volgende:
[..]
das waar, dank je morwen, kga zo truste![]()
Geen rare dingen zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:39 schreef MrObjective het volgende:
Misschien kan DOKA dit zootje overtuigen
Hey, sorry mijn beltegoed was op.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:39 schreef MrObjective het volgende:
Misschien kan DOKA dit zootje overtuigen
Hij belde net wel. En heb hem FEITEN voorgelgd, dat tann ECHT Tanja is......quote:
Yepquote:Op maandag 30 januari 2006 04:42 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Hij blede net wel. En heb hem FEITEN voorgelgd, dat tann RCHT Tanja is......
Ik geloof het al een tijdje, maar ik snap niet helemaal, hoe LS je kan overtuigenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:41 schreef doka het volgende:
[..]
Hey, sorry mijn beltegoed was op.
Maar inderdaad, na een langdurig telefonisch gesprek met LS c.q. Mr.Objective meen ik met zekerheid te kunnen zeggen dat tann Tanja is
Ik heb hem NU aan de telefoon!quote:Op maandag 30 januari 2006 04:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloof het al een tijdje, maar ik snap niet helemaal, hoe LS je kan overtuigen
Doe hem de groetjes enzoquote:
Bij de volgende toon is het 5 uur...... 1 minuut en 20 secondenquote:
Hij heeft het gelezenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Doe hem de groetjes enzo![]()
(waarom is het allemaal zooooooo verwarrend)
Een mens moet ook een keer slapenquote:Op maandag 30 januari 2006 05:13 schreef PC eend het volgende:
Heeft peter6000 ook een ban? waarom is hij hier eigenlijk zo weinig, terwijl zijn 'heldin' hier post
Volgens mij was tann de hele dag hierquote:
ben je er ook weerquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Armani XL het volgende:
Jezus, hoe dom kunnen jullie zijn, zeg![]()
Dacht je nou werkelijk dat de échte Tanja hier de hele nacht een beetje komt ouwehoeren? En dat ze ook nog vrij aardig en geduldig is, zonder ook maar een spoor van kwaadheid over wat er eerder allemaal over haar is geschreven?![]()
Dream on, de échte Tanja heeft heus wel heel wat beters te doen. Okee, wát dan wel, weet ik ook niet, maar ik weet zeker dat rondhangen op Fok wel het laatste is, wat ze zou doen. Alsof dat haar ook maar iets zou interesseren![]()
Denk dat wat haar betreft alle Fokkers mogen doodvallen, en daar kan ik haar niet eens ongelijk in geven
Nee, volgens mij is het gewoon weer een kloon van Scanman, kán niet anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |