Oh jee zo'n user die alleen reageert op active topics en niet inhoudelijk leest pffffffffffffffquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Als zij er niet wakker van ligt moet ik me er zeker niet aan gaan ergeren (hoewel me dat lastig af gaat. Diegenen die haar het meest in de grond probeerden te trappen staan nu mooi weer te spelen. Kan ik slecht tegen.)
Maar goed, moeten ze zelf maar weten.
Bovennatuurlijk? Iig een goed karakter.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh jee zo'n user die alleen reageert op active topics en niet inhoudelijk leest pffffffffffffff![]()
Het overgrote deel van deze discussie heeft betrekking tot Tanja, maar ik geef toe dat je om dat te begrijpen wel een beetje ingelezen moet zijnquote:
Kennen jullie elkaarquote:
Goh.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:48 schreef PC eend het volgende:
Het overgrote deel van deze discussie heeft betrekking tot Tanja, maar ik geef toe dat je om dat te begrijpen wel een beetje ingelezen moet zijn![]()
Ja nu opeens mooi weer spelen hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh.
Alsof ik nooit iets gelezen heb de laatste 6 jaar in BB.
Maar ik speel het spelletje wel mee met je. Ik weet van niets. Wie is Tanja?![]()
Nee Doka laat op volwassen wijze zijn afkeuring zien over mijn vraag in FB een week of wat terug om iets minder met zwaai en kussmiley's te gooien. Ik ken hem niet maar had hij dook toen ook al ineens op terwijl ik een discussie met teamlead had.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar![]()
Kijk dit is pas off topic![]()
quote:
Oh?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:57 schreef Rica het volgende:
ps. Golfer? Diegene waarvan je zei dat haar kind moest worden afgenomen
Aaah..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee Doka laat op volwassen wijze zijn afkeuring zien over mijn vraag in FB een week of wat terug om iets minder met zwaai en kussmiley's te gooien. Ik ken hem niet maar had hij dook toen ook al ineens op terwijl ik een discussie met teamlead had.
ps. Golfer? Diegene waarvan je zei dat haar kind moest worden afgenomen
Daar hebben we het toch over, in deze minidiscussiequote:
quote:
Oldbies ruiken naar poep en oud roestquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
i am with Rica, olbies stick together
( behalve golfert misschien
)
Dat vind ik ook zeer knap inderdaad en ben ik zeer jaloers op.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
Scanman stapt op omdat iemand zeikt over z'n bank, en zij is tot op de grond toe afgebrand en het bevalt haar wel hier, stapt voorlopig nog niet op en antwoord geduldig op alle vragen
Hulde![]()
Ja wat is het nou, ik wil je steeds quoten maar er staat steeds iets anders gekkiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zeer knap inderdaad en ben ik zeer jaloers op.
(overigens was de bank totaal niet de oorzaak, maar dat begreep je zelf vast ook wel. Die bank kon me geen reet schelen)
Ja met 1000+ SC topics en zonder search vindt toch niemand iets terug.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef golfer het volgende:
Tanja is een domme hoer
En face-2-face op het forum...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wens haar en vooral haar kindje veel psychiatrische hulp en begeleiding toe![]()
...een kussmileyquote:
Je vergeet: Crackhoer en zeugquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:42 schreef Rica het volgende:
Waren die niet van scanman?quote:
was jij niet zo'n user die alleen reageert op active topics en niet inhoudelijk leestquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:42 schreef Rica het volgende:
Nee idd die bankaffaire van jou is vergeleken met wat er over Tanja is gezegd, eerder een klapstoelaffaire te noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zeer knap inderdaad en ben ik zeer jaloers op.
(overigens was de bank totaal niet de oorzaak, maar dat begreep je zelf vast ook wel. Die bank kon me geen reet schelen)
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens, wij waren één van de weinige die genuanceerd over haar schreven
Goeiemorgen Danaa, welkom op Fok. Neus eerst ff rond zou ik zeggen, dan zie je vanzelf een beetje hoe het hier toegaat. Als je wat over Tanja kwijt wilt kun je dat hier doen, wil je gewoon wat meeleuten over HBB dan kun je dat doen in de SC.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:13 schreef Danaa het volgende:
Hooi ik ben Dana! Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik me kon registreren. In eerste instantie kon het niet met mijn Hotmail adres. Maar na uitleg van Danielle de maker van bb-tanja.nl heb ik me kunnen aanmelden.
Ik hoop dat ik alleen een beetje bij kan houden
Kus Dana![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:14 schreef PH52 het volgende:
Moggûh Manu.
Heeft iemand al aan tann gevraagd naar de oorzaak van de hier op Fok destijds heersende aversie tegen haar ? Ik bedoel, dat weggooien van het eten tijdens de schaarste weken van de rest van de ploeg, het verklooien van de weekopdracht door te gaan roken enz.En verder naar degene die hier nu hun gelijk halen door te stellen dat er zoveel anti Tanja's rondliepen, mag ik jullie ff in herinnering brengen dat het ook te wijten was aan de voorkeursbehandeling van BB tov Tanja, en dus niet alleen de houding van Tanja. Op het laatst veranderden best veel users van mening en was er af en toe zelfs iets van waardering![]()
Tanja is gewoonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
MogguhEn ja dat is al gevraagd, lees maar even terug
En dat er users (even) van mening veranderde, ik spreek voor mezelf, is dat ik haar zo'n kei vond met de bevalling
![]()
Danielle zit al op FOK! Nee, hier thuis, want ze woont maar een paar straten verder. En dan gaan we ff kijken of ze nog screenshots voor de fansite kan gebruiken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:41 schreef Danaa het volgende:
Hoooi tanja fan.
Bedoel je dat ze even op de FOK langskomt of bij jou thuis???
en die andere twee dan ???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:59 schreef Kaat38 het volgende:
Annelies: ik zie niets als ik op die link klik...
Uhhh Annelies, je kunt ze beter weghalen en hier uploaden http://www.filedump.nl/quote:
poging 3 , had eerst magix werd mij hier ook geadviseerd maar dat wil blijkbaar ook niet meerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:38 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Uhhh Annelies, je kunt ze beter weghalen en hier uploaden http://www.filedump.nl/
Er wordt nu constant gevraagd of ik een net.paspoort wil aanvragen door je plaatjes.
Hij doet het, maar wel even die anderen dan weghalen door je posts te editen aubquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
poging 3 , had eerst magix werd mij hier ook geadviseerd maar dat wil blijkbaar ook niet meer
[afbeelding]
ff kijken of jou advies wel wil
Moet je niet op rekenen. Dat soort termen krijg ik mijn toetsenbord nooit uit. Ongelooflijk dat je dat wel denkt trouwensquote:
Beetje vreemd ja, leek mij ook al hoogst onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je niet op rekenen. Dat soort termen krijg ik mijn toetsenbord nooit uit. Ongelooflijk dat je dat wel denkt trouwens
Lieske ziek wat heeft ze niks ernstigs toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:47 schreef tann het volgende:
[..]
zal ik doen, en idd, Lies komt heel misschien ook ff als ze beter is
Ik hoorde dat ze niet in HBB was omdat er iets met haar knie is. Zal wel niet echt ernstig zijn neem ik aan, anders zou ze sowieso niet bij Tanja komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske ziek wat heeft ze niks ernstigs toch?
Inderdaad Scanman zulke uitspraken deed je niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je niet op rekenen. Dat soort termen krijg ik mijn toetsenbord nooit uit. Ongelooflijk dat je dat wel denkt trouwens
BB is alleen maar leuk als je echt fanatiek vóór iemand bentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad Scanman zulke uitspraken deed je niet.
Was soms iets te fanatiek tegenover Lieske maar dat waren er wel meer.
Lieske was een toppertjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad Scanman zulke uitspraken deed je niet.
Was soms iets te fanatiek tegenover Lieske maar dat waren er wel meer.
Ben ik niet met je eens. Blijf liever objectief. Vertroebelt je blik op BB als programma, je gaat toch bepaalde afwegingen maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB is alleen maar leuk als je echt fanatiek vóór iemand bent
denk dat je alleen maar op basis van streams kijken je persoonlijke mening kan geven, op tv zag je echt wel een vertekend beeld , ook ik had mijn favo en dat was Joost , eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik me wel heb geergerd aan Tanja maar ben wel zo nuchter dat ik wel doorheb dat zwangerschap je hele karakter kan veranderen, je kent iemand pas echt als je ze persoonlijk recht in de ogen hebt aangekekenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Blijf liever objectief. Vertroebelt je blik op BB als programma, je gaat toch bepaalde afwegingen maken.
Zit wat in, maar toch is het voor mij alleen leuk als ik echt een favoriet heb. De laatste jaren is dat vaak iemand die niet zo goed bij het overgrote deel van fok ligt (BB4=Jeanette en BB5=Lieske). Geen idee of dat er iets mee te maken heeft trouwens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Blijf liever objectief. Vertroebelt je blik op BB als programma, je gaat toch bepaalde afwegingen maken.
Weer die knie toch wel erg zielig voor haar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze niet in HBB was omdat er iets met haar knie is. Zal wel niet echt ernstig zijn neem ik aan, anders zou ze sowieso niet bij Tanja komen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat het allemaal vanzelf gaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
of tegen iemandquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB is alleen maar leuk als je echt fanatiek vóór iemand bent
Het houdt je misschien wat intenser bezig op het moment zelf. Achteraf vraag je je dan vaak af van wat heb ik daar nou in gezien. Had dat een beetje met Menno, soms zaten we scheldend op de bank, zo van Man, doe een keer je bek open. Maar meer dan dat kan je er toch niet aan doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in, maar toch is het voor mij alleen leuk als ik echt een favoriet heb. De laatste jaren is dat vaak iemand die niet zo goed bij het overgrote deel van fok ligt (BB4=Jeanette en BB5=Lieske). Geen idee of dat er iets mee te maken heeft trouwens.
Dat is meestal het gevolg ja. Tijdens BB5 was ik zeer tégen Tanja, vooral vanwege de voorkeurspositie die ze kreeg van BB. Het lag dus niet eens zozeer aan Tanja zelf (hoewel ze ook een aantal acties had waar ik met mijn pet niet bij kon), maar meer aan het feit dat het programma werd verknald door haar aanwezigheid. Ze mocht met haar moeder een tijd in dat huisje en dat soort zaken. Vanaf dat moment had BB5 weinig meer met 'Big Brother' te maken zoals wij dat kennen. En ik was zeer tegen Nathaliequote:
Nou niemand. Er waren er wel een aantal die geen specifieke voorkeur c.q. afkeer van iemand hadden, laten we het daar op houden dan. En met objectief bedoel ik BB ansich, dus niet de gebeurtenissen die zich afspeelden. Er waren gelukkig zat users die op bepaalde zaken heftig reageerden, maar die deden dat op een ander moment net zo driftig richting andere bewoners. Op dat moment ben je misschien niet objectief, maar over het geheel van BB wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat het allemaal vanzelf gaat.
Objectief was bijna niemand in het forum
Ik geen seconden spijt gehad om als Lieske fan in dit forum actief te zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het houdt je misschien wat intenser bezig op het moment zelf. Achteraf vraag je je dan vaak af van wat heb ik daar nou in gezien. Had dat een beetje met Menno, soms zaten we scheldend op de bank, zo van Man, doe een keer je bek open. Maar meer dan dat kan je er toch niet aan doen.
Ikke welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat het allemaal vanzelf gaat.
Objectief was bijna niemand in het forum
kloptquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou niemand. Er waren er wel een aantal die geen specifieke voorkeur c.q. afkeer van iemand hadden, laten we het daar op houden dan. En met objectief bedoel ik BB ansich, dus niet de gebeurtenissen die zich afspeelden. Er waren gelukkig zat users die op bepaalde zaken heftig reageerden, maar die deden dat op een ander moment net zo driftig richting andere bewoners. Op dat moment ben je misschien niet objectief, maar over het geheel van BB wel.
Weet je was net zo fanatiek als Scanman en dat bedoel naar jullie beide toe positief.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ikke wel
Ik was heel objectief over Tanja
Mee eens ! vond ik ook een achterbakse actie van Joost maar zo hebben alle bewoners wel domme actie's gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:21 schreef PH52 het volgende:
Dat is ook zo, BB blijft natuurlijk een spelletje met een leuke prijzenpot als inzet. Maar toch .. . Toen Joost Menno naaide met dat bonenincident had ik hem graag persoonlijk de nek omgewrongen, op zo'n moment is er geen enkele sprake meer van objectiviteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |