zo leuk dat je hem twee keer achter elkaar luistertquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:15 schreef Maisnon het volgende:
Wooooow Age of Adz is zoooo'n gaaf nummer![]()
ik vind het juist wel grappig dat ie wat meer experimentele kleine dingetjes en electronische geluiden er in heeft gestopt.
Ja he en dat voor een 8 minuten durend nummerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:19 schreef thettes het volgende:
[..]
zo leuk dat je hem twee keer achter elkaar luistert(last.fm is my friend)
Ik wist het.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:46 schreef Norrage het volgende:
Ok en nu vind ik Age of Adz ook goed zegeen EP en een album uit in een maand tijd, en beide vind ik fantastisch...Hoe doet hij het?
quote:Ja dat was ook een beetje mijn gedachte..Er zitten een paar dingen tussen die ik niet echt kan aanhoren, maar verder is het gewoon dezelfde Sufjan als altijd alleen met andere geluidjes/instrumentenOp woensdag 20 oktober 2010 19:34 schreef Spies het volgende:
Ik vind het met de electronica wel meevallen eigenlijk. Ik verwachtte, mede doordat ik geen electronica fan ben, niet zo veel van dit album, maar na een paar keer luisteren vind ik het echt heel goed.
quote:Ik was wellicht iets bevoordeeld. Ik had alleen de eerste 2 nummers geluisterd. En op de achtergrond een keertje de luisterpaal gehad. Vind de EP nog steeds beter hoor, die langgerekte nummers daar zijn echt pareltjes, maar AoA is zeker fijn! Veel beter en toegankelijker dan zijn Enjoy The Rabbit en dat andere album uit het begin van zijn carriere..Die kan ik echt niet uitstaan...
quote:Music you have in common includes Sufjan Stevens,
Erg vaag en losjes, maar hoopvol!quote:Serial overachiever Sufjan Stevens says he plans to tour his new album in the UK next spring.
The Detroit-born multi-instrumentalist hasn't played in the UK for four years, but he says his US tour is going so well that he wants to extend it.
"It's been so long since I've toured Europe and the UK, so I think I need to set something up," he told BBC 6 Music.
http://www.bbc.co.uk/6music/news/20101111_sufjan_tour.shtml
Laten we het hopen. Als die komt ben ik van de partij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Erg vaag en losjes, maar hoopvol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |