Haha, grappig. Zag ook Dotan zitten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:45 schreef friekin_ het volgende:
Vond het heerlijk! En ik zat ook nog eens naast grote held spinvis.
En Dijkshoorn, Van 't Hek, Blaudzun.quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Haha, grappig. Zag ook Dotan zitten.
Wat een show he
Was blijkbaar Stone van Marzuki, een oud bandje van 'm.quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:35 schreef BoerBert het volgende:
Maar dat nummer enigszins halverwege, dat is dus een nieuwe track? Niemand weet er een naam aan te koppelen geloof ik.
Ik zat 1 vak naast Youpiequote:Op vrijdag 25 september 2015 01:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En Dijkshoorn, Van 't Hek, Blaudzun.
Ik moest de eerste 3 a 4 nummers nog even inkomen, daarna werd het iets steviger, door de band.
Hahaquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:45 schreef friekin_ het volgende:
Vond het heerlijk! En ik zat ook nog eens naast grote held spinvis.
Het geluid had wat harder gemogen, kon me nog wat minder concentreren toenquote:Op vrijdag 25 september 2015 07:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zat 1 vak naast Youpiewist niet dat ie fan was!
En 4 nummers inkomen? Should have known was de 3emisschien wel hoogtepunt concert
Half Twitterend Nederland zat er, daar lag het ook aan denk ikquote:Op vrijdag 25 september 2015 07:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha
Nog gesproken? Publiek was sowieso bijzonder. Bijna iedereen leek ook ook met elkaar te spreken (voor en na). Waarschijnlijk omdat iedereen losse tickets had en niet bij elkaar (met bekenden)r zat, vanwege die knotsgekke Vvk
Jaa, want er is eenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |