goed planquote:Op maandag 30 januari 2006 22:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet het echt niet jongen, misschien moet je het nog eens vragen![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef Zonda_F het volgende:
Wahahah, een vriend van me is een film over me aan het maken![]()
![]()
http://leeder.1k.nl/Hugez.html
Hij is behoorlijk dyslectisch dus vandaar dat er aardig wat typo's staan
Er zit zo een knopje bij: Voorkomen dat deze persoon je status (ofzo) kan zien.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "nodig me uit op MSN" poging?
Kennelijk wel.quote:
ja en zware botte zeker en te kleine broek, je auto is even ruim van binnen als een smart en bla bla bla. Feit is dat je olifanten poten hebt.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Makkie, maar ik heb gewoon lange benen![]()
Wat denk je nou zelfquote:Op maandag 30 januari 2006 22:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Er zit zo een knopje bij: Voorkomen dat deze persoon je status (ofzo) kan zien.
Die kan ik allicht uitproberen
Maar doe wat je niet laten kunt
Valt meequote:Op maandag 30 januari 2006 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja en zware botte zeker en te kleine broek, je auto is even ruim van binnen als een smart en bla bla bla. Feit is dat je olifanten poten hebt.
Ik volg je niet meerquote:Op maandag 30 januari 2006 22:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik geef alleen een suggestie, wat je ermee doet is aan jou
Een mogol zegt van zich zelf ook niet dat het een mogol is.quote:
Oe.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou het matig aan doen met de doodsverwenisngen btw, static zit om die reden nu ook al 48 uur uit
alleen fout grilletje, verder niet bijzonderquote:Op maandag 30 januari 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja BoJo, dta kan
[afbeelding]
Op de stoep geparkeerd, zoals het een echte sjon betaamt.
Je begrijpt er écht geen flikker van he?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een mogol zegt van zich zelf ook niet dat het een mogol is.
Die vind zich zelf ook normaal.
waarom het hart zwart??quote:Op maandag 30 januari 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja BoJo, dta kan
[afbeelding]
Op de stoep geparkeerd, zoals het een echte sjon betaamt.
De josti's bashen elkaarquote:Op maandag 30 januari 2006 22:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je begrijpt er écht geen flikker van he?
Ik geloof niet dat jouw vermogen om begrijpend te lezen dermate fatsoenlijk is om mijn posts te begrijpenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik denk momenteel na over het feit dat je niet goed weet wat je wilt
en dat zeg jijquote:Op maandag 30 januari 2006 22:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet begrijp? Dat je hier post, terwijl je ook in de PUB SC kunt posten, waar je wel nromaal word behandeld.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij en Peuquote:
Hij schaamt zich er voor dat ie ALfa rijdt denk ikquote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom het hart zwart??
nah dan ga ik maar eens uitzoeken hoe en wat met die flits foto![]()
verschrikkelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij schaamt zich er voor dat ie ALfa rijdt denk ik
[afbeelding]een ruitenwisserspoiler
dat vraag ik me bij jou ook afquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
En tot slot de, volgesn PeuRac onverwoestbare, 25
[afbeelding]
De rest in het stratenmakerstopic en op de bekende andere plek.
Ah het is kinder bed tijdquote:Op maandag 30 januari 2006 22:58 schreef Fwnk het volgende:
Ok het was leuk voor vanavond, veel plezier nog met elkaar dames
Nah, die deed het wel erg overdreven en volhardendquote:Op maandag 30 januari 2006 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou het matig aan doen met de doodsverwenisngen btw, static zit om die reden nu ook al 48 uur uit
Help nee, nu ben ik bangquote:
nog nooit zoveel TR's bij 1 topic gezienquote:Op maandag 30 januari 2006 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, die deed het wel erg overdreven en volhardend
Echt 10 edits ook ofzo en gewoon doorgaanquote:Op maandag 30 januari 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog nooit zoveel TR's bij 1 topic gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |