middag meneer de smurfquote:
iets voor slowchat nummer 904?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zegt niks, dat was ik al toen ik 16 was
lipje: bedanktkon m nog niet
![]()
zie de vorige pagina meneer de negert; heb je ook een dautum (maand?) en locatie (land?)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:26 schreef lipje het volgende:
[..]
middag meneer de smurf
owja u heeft mail
owja gespot in Heringhausen (Duitsland) op 28 jan 2006 om 13.17 uurquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zie de vorige pagina meneer de negert; heb je ook een dautum (maand?) en locatie (land?)
En ik ga een taxi-cursus volgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag op sollicitatie gesprek komen bij een Mercedes dealer![]()
Nee, had een sollicitatie brief gestuurd voor een deeltijd verkoop functie zodat ik ernaast nog tijd over houd voor het herkansen van enkele vakken en m'n onderzoek (dat stond er uiteraard niet bijquote:
Dat zegt wel wat als het over een deeltijd-verkoopfunctie gaat voor langere tijd in een onstabiele markt en een periode waarin vrijwel geen auto's verkocht worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zegt niks, dat was ik al toen ik 16 was
lipje: bedanktkon m nog niet
![]()
Ook leukquote:
onderzoek?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, had een sollicitatie brief gestuurd voor een deeltijd verkoop functie zodat ik ernaast nog tijd over houd voor het herkansen van enkele vakken en m'n onderzoek (dat stond er uiteraard niet bij). Afgelopen donderdag eind van de middag verstuurd en nu vandaag de eerste reactie welke niet meteen negatief is
![]()
Had naar zo'n 7 bedrijven een email gestuurd (gericht op de persoon die er over ging).
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat als het over een deeltijd-verkoopfunctie gaat voor langere tijd in een onstabiele markt en een periode waarin vrijwel geen auto's verkocht worden.
alweer?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:31 schreef lipje het volgende:
[..]
owja gespot in Heringhausen (Duitsland) op 28 jan 2006 om 13.17 uur
enne ik was sneller met mailen dan posten
Ja, dat niemend wou en ze jou uit ellende maar gevraagd hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat als het over een deeltijd-verkoopfunctie gaat voor langere tijd in een onstabiele markt en een periode waarin vrijwel geen auto's verkocht worden.
Ik ben blijvend 23quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:38 schreef vlad het volgende:
[..]
alweer?![]()
ik ben het maar 1 keer geweestzou het wel graag over willen doen
![]()
2 maanden. nog 1,7 maand te gaan dusquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:34 schreef vlad het volgende:
proefperiode?en hoe lang mag die wel duren?
en hoe fietst je vernieuwde fiets?![]()
Taxi rijden had ik ook bijna gedaan, maar omdat ik toen geen zin had om zelf t examen voor te financieren zonder garantie op werk, ben ik directie-chauffeur geworden.quote:
Ik moet helaas ook zelf de 600 euro dokken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Taxi rijden had ik ook bijna gedaan, maar omdat ik toen geen zin had om zelf t examen voor te financieren zonder garantie op werk, ben ik directie-chauffeur geworden.
Na de zomer vakantie en in het begin van het nieuwe jaar zijn altijd de rustigste periodes qua auto verkopen, juist voor de zomervakantie en voor kerst willen mensen een andere auto.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:37 schreef vlad het volgende:
[..]
dit is juist de periode dat veel auto's verkocht worden. als dat niet bij mercedes zo is zegt dat meer over de ster dan de alghele verkoopmarkt
(nee, ben nog steeds geen sterrenkijker
)
Ik vermoed eerder dat ze gezien mijn leeftijd een goedkope werknemer zoekenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat niemend wou en ze jou uit ellende maar gevraagd hebben.
geile foto'squote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |