Het eerste boekje is voor alleen voor de groensector (hoveniers, sociale werkplaats met tuiniers afdeling, groen voorziening van gemeentes, begraafplaatsen enz). Dat 2e boekje wat er komt is in opdracht van een werknemers bond voor hun leden, ik ben persoonlijk heel benieuwd naar de inhoud want volgens mij wodt het een algemeen en vaag boekje, precies wat ze juist niet willen. Maar zij zijn opdracht gever en de enige afnemer, ze betalen en bepalen dus ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar verschilt het sowieso niet per bedrijf?
Of is dit voor een bepaalde doelgroep alleen?
wat staat er links onder op elke pagina?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:01 schreef PeuRac het volgende:
Waarschijnlijk kennen jullie deze al, anders is hij de moeite waard om te lezen: http://212.227.48.10/down(...)0198151M5vsB5_en.pdf
een test tussen de BMW M5 en Alpina B5 ik weet alleen niet van welk blad.
Ik heb alleen de tekst gelezen, verder nergens op geletquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:09 schreef M5 het volgende:
[..]
wat staat er links onder op elke pagina?
B4 Roadstar? Alpina Roadster S bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:21 schreef PeuRac het volgende:
ik vind een B5 ook geiler als een M5heb er eens eentje over Zandvoort zien gaan (Autovisie was aan het testen, tegelijk met de B4 Roadstar).
leestekens...quote:
Ik doe niet aan cloontjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:26 schreef lipje het volgende:
[..]
leestekens...
nieuw cloontje voor je: B5
Fout gegoktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:24 schreef M5 het volgende:
[..]
B4 Roadstar? Alpina Roadster S bedoel je denk ik?
Ja ik had laatst bezwaar gemaakt voor 4 km/u te hard van voren geflitst, met een bezwaar van ik ben niet op dat en dat tijdstip geweest blablabla, gewoon om die foto gratis te krijgenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
kan je nog steeds flits foto's opvragen? ik ben nl. van voren geflitst, wil die foto wel eigenlijk![]()
Voor je stage?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag op sollicitatie gesprek komen bij een Mercedes dealer![]()
dat zegt niks, dat was ik al toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag op sollicitatie gesprek komen bij een Mercedes dealer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |