BoJootje: een paar dagen weg omdat je de andere users beu bent; vertrek gaat gepaard met veel ruzie en leegruimen van profiel, maar toch mee blijven lurken tot de terugkomstquote:
och, design van de V70 is ook niet echt spannend, meer zakelijk en degelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
Ik moet wel toegeven dat buiten mijn turbo metertje mijn dashbord wel zo oerzaai is
Alleen daarvoor zou ik al een V70 kopen
Klonkje: iemand die Hugster tot een dwerg doet verblekenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef Klonk het volgende:
Klonkje: het rondrijden in een grasgroene multipla....
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
och, design van de V70 is ook niet echt spannend, meer zakelijk en degelijk.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klonkje: iemand die Hugster tot een dwerg doet verbleken
toen ik bij de dealer in een V70 zat kreeg ik toch wel tintelingen in me zak zo'n geil interieurquote:Op maandag 30 januari 2006 21:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
och, design van de V70 is ook niet echt spannend, meer zakelijk en degelijk.
Hoe oud is hij?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mijn baas heeft er een, rijd zeker goed maar is niet spannend![]()
Middenconsole van zo'n V70 is wel erg mooi vormgegeven!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
toen ik bij de dealer in een V70 zat kreeg ik toch wel tintelingen in me zak zo'n geil interieur![]()
Maar ik hou ook van strakke degelijke interieurs...
Volkswagen kan wel saai zijn, maar het is degelijk en in mijn ogen wel mooi![]()
Geen idee! Het is een 2.5TD met nog de Audi motor.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe oud is hij?
Onze vorige reed inderdaad in vergelijking tot de nieuwe erg zompig....
De nieuwe heeft 20pk minder (WAAR IK NOG STEEDS PISSIG OM BEN) Maar rijdt VEEEL strakker...
Interieur van een Spyker vind ik echt bloeidmooi en alles ligt precies goed in de handquote:Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef BaraCuda het volgende:
Een Interieur zoals een spyker kan me gestolen worden zo lelijk
de Austin martin DB9 is weer uberstrak en geil![]()
spyker is een bordeelinterieur op wielenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef BaraCuda het volgende:
Een Interieur zoals een spyker kan me gestolen worden zo lelijk
de Austin martin DB9 is weer uberstrak en geil![]()
Ohwww dat is de oude ja... die rijdt erg zompig vind ik... sinds een half jaar ofzo is hij geface-lift en is ook het onderstel en van alles aangepast, die rijdt dus veel strakker!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen idee! Het is een 2.5TD met nog de Audi motor.
Zullen we ruilen van motor?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohwww dat is de oude ja... die rijdt erg zompig vind ik... sinds een half jaar ofzo is hij geface-lift en is ook het onderstel en van alles aangepast, die rijdt dus veel strakker!!
weer wat geleerdquote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohwww dat is de oude ja... die rijdt erg zompig vind ik... sinds een half jaar ofzo is hij geface-lift en is ook het onderstel en van alles aangepast, die rijdt dus veel strakker!!
Denk niet dat paps dat cool gaat vindenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zullen we ruilen van motor?
dan krijg jij een T5 blok met ruim 2 ton op de teller en ik jullie nieuwe blok
Merkt ie niet johquote:Op maandag 30 januari 2006 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk niet dat paps dat cool gaat vindenOp de vorige stond zelfs nog geen 150k en die hebben we ingeruild
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Merkt ie niet joh![]()
Snachts engine swap doen![]()
Ubergeil iddquote:Op maandag 30 januari 2006 22:01 schreef Zonda_F het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Rood leer met alu en carbon
nogsteeds geen bazzosjequote:Op maandag 30 januari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BoJootje: een paar dagen weg omdat je de andere users beu bent; vertrek gaat gepaard met veel ruzie en leegruimen van profiel, maar toch mee blijven lurken tot de terugkomst
FBG-tje: jezelf verheven voelen boven andere users
Fwnkje: gebasht worden en niet welkom zijn maar toch steeds terugkomen
Lipje: een newbie die snel geliefd is door zn puikende OP's
Mukie'tje: Het verliezen van een uitlaat opweg naar een meet
ook_gekje [1]: stomdronken bellen met 0906-lijnen, en vervolgens beweren dat ze jou belden
ook_gekje [2]: Je gabberoutfit aantrekken in de hoop op aandacht
PeuRacje: patsen met iets onbenulligs, bij voorkeur een mattenset
peuraccen [het], patsen met spullen die niet van jou zijn
PNG-tje: hele zinnige dingen zeggen op zo'n manier dat niemand het snapt
Sjoewetje: Mensen al seksende aantreffen op een plek waar dat niet de bedoeling is.
TF-je: als gevolg van overmatig geweld ergens niet meer welkom zijn
Tjabbotje: Het plaatsen van een verkeerde link, bijvoorkeur van een seksartikel, in een topic
Tommy'tje: Het op het ziekelijke af kennen van motorcodes en specificaties van een bepaald auto merk
Ultimoratje: Het doen alsof je een stoere auto hebt op Fok!
Youpje: Het volkomen door eigen toedoen molesteren van een auto
jaquote:Op maandag 30 januari 2006 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar jij hebt een handbak of niet?
euhhquote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg maar wat doms over jezelf dan...
watchingquote:Op maandag 30 januari 2006 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
Veronica topscene NU!!!!
Waarheen dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jaik voel waar dit naar toe gaat
![]()
Trouwens die 3 of 4 ledjes aan ze zijkant van de achterlichten bij de V70 zijn mooi![]()
Als lampen aan staan aan ze zijkant onderaan zitten wat ledjes...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarheen dan?
En welke???
[afbeelding]
streepjespoloquote:Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarheen dan?
En welke???
[afbeelding]
Nooit gezienquote:Op maandag 30 januari 2006 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als lampen aan staan aan ze zijkant onderaan zitten wat ledjes...
En jullie hebben een automaat?
Was dat niet bij de S60/S80 ??quote:Op maandag 30 januari 2006 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als lampen aan staan aan ze zijkant onderaan zitten wat ledjes...
En jullie hebben een automaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |