* Alfisti is knuffel-master!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Zonda_F het volgende:
Alfisti is wel op de knuffeltoer vanavond![]()
Nu ook niet, als hij hard door een bocht gaat tyft zijn interieur uit elkaarquote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef BazzoS het volgende:
@Peu: kap es met je chip gepimp, zonder chip kon je het niet winnen
Samengevat:quote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om man?
Als Alexxxxx en TF hier problemen mee zouden krijgen zouden ze echt al wel ge-NSB-t hebben hoorEn al zouden ze problemen krijgen, ze zijn iig bereid die te aanvaarden, jij zou gelijk op die NSB-knop rammen omdat ze anders je mod-rechten afnemen
fistfuck gaat net ff te ver hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti] is knuffel-master![/me]
[me=Alfisti heeft ook andere nickname: "aaifisti"
Gast, je beoordeelt m'n auto op 1 brakke foto van een 2 maanden niet schoongemaakt interieur?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon fantastisch dat je altijd loopt te pronken en te patsen met je auto, en dat nu blijkt dat het een serieuze hoop roest is die aan elkaar geplakt zit met tape en waar matten in liggen die ik zelfs nog niet eens voor m'n achterdeur zou durven leggen....
hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik het een pimp topic noem?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb t over t artc in t algemeen, waar jij als crew-lid vertegewoordiging van bent, dus als jij het nu een pimp topic noemt verlaag je het niveau van je eigen Forum.
Een van de mooiste topics ooitquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samengevat:
Als je er geen verstand van hebt, hou dan je bek.
Absoluut nietquote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om man?
Als Alexxxxx en TF hier problemen mee zouden krijgen zouden ze echt al wel ge-NSB-t hebben hoorEn al zouden ze problemen krijgen, ze zijn iig bereid die te aanvaarden, jij zou gelijk op die NSB-knop rammen omdat ze anders je mod-rechten afnemen
Hmm, maar je haalde me ook niet inquote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef BazzoS het volgende:
@Peu: kap es met je chip gepimp, zonder chip kon je het niet winnen
Neehoor, ik heb er wel meer foto's van gezien, ik ken de 155 en ik heb de "luxe-versie" van de 155 gehadquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, je beoordeelt m'n auto op 1 brakke foto van een 2 maanden niet schoongemaakt interieur?
EMt mn Ppiet Paulusma plaatjequote:Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een van de mooiste topics ooit!
dat waren nog maar 3 vingersquote:Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
van de week zei je heel wat anders![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Absoluut nietik naai nooit iemand, zelfs diegene die ik niet mag niet, ik zou em wel waarschuwen op te passen met wat hij doet/zegt.
Iddquote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
EMt mn Ppiet Paulusma plaatje
En oven over die achterlijke, niet kloppende geruchten dat Zonda_F een gebande user zou zijn
Zonda_F is gewoon een lipje.
Lipje: een newbie die snel geliefd is door zn puikende OP's
Kan er niets aan doen maar ik rol over de grond van het lachenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wij zijn bereid de waarheid onder ogen te komen, jij blijft maar in je waanwereldje leven waarin jouw 155 de Maserati van Doetinchem is...
Dude, ga me geen dingen in de mond leggen die ik niet heb gezegdquote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb er wel meer foto's van gezien, ik ken de 155 en ik heb de "luxe-versie" van de 155 gehad
Die viel ook uit elkaar, maar ik verdedigde dat niet met m'n hele leven, ik gaf het gewoon toe. Net zoals Bo, die zegt dat die houten strip in z'n interieur niet mooi is.
Wij zijn bereid de waarheid onder ogen te komen, jij blijft maar in je waanwereldje leven waarin jouw 155 de Maserati van Doetinchem is...
Daar trappen ze in denk jequote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
EMt mn Ppiet Paulusma plaatje
En oven over die achterlijke, niet kloppende geruchten dat Zonda_F een gebande user zou zijn
Zonda_F is gewoon een lipje.
Lipje: een newbie die snel geliefd is door zn puikende OP's
Geen idee, post eens een pic van jouw interieur.......quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom moeten er hier altijd andersmans spullen afgezeken worden
lijstje moet ff in de OP ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
Kan mooi bij het lijstje!
omdat we ons vervelen en het leuk vinden peu te stangen?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen idee, post eens een pic van jouw interieur.......
Dat doe ik ook nietquote:Op maandag 30 januari 2006 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, ga me geen dingen in de mond leggen die ik niet heb gezegd![]()
Wat hij zegt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
Aubergine Pearl jaquote:
"Voor een bak die met tape aan elkaar zit ziet hij er nog best redelijk uit"quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
@BoJo, wel lafjes dat jij nu net zo hard mee doet, kan me nog wel herinneren dat je andere dingen zei poosje geleden
In zo'n beetje de helft van je posts, welke ik dus niet allemaal ga uitzoeken.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nietWaar doe ik dat volgens jou?
ik haalde je niet in nee, ik kwam alleen steeds dichterbijquote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, maar je haalde me ook niet in![]()
we gaan nog een keertje fatsoenlijk sprinten.
ah johquote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
@BoJo, wel lafjes dat jij nu net zo hard mee doet, kan me nog wel herinneren dat je andere dingen zei poosje geleden
Ik onthoud gewoon wat je post.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In zo'n beetje de helft van je posts, welke ik dus niet allemaal ga uitzoeken.
nicequote:Op maandag 30 januari 2006 21:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Aubergine Pearl ja![]()
blijkt redelijk zeldzaam te zijn bij volvo is me verteld
Op 850 club heeft nog 1 iemand zelfde kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |