Volgens mij stond hij gewoon bij de pagina om je auto te showen............quote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die foto was eigenlijk voor een artc'r die net zo'n stuur gaat kopen en wilde zien hoe het staat.
Natuurlijk mag jij hem plaatsen waar je wilt, maar dan loop je dus het risico dat hij ook ergens anders terecht komtquote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
staat op een besloten gedeelte, plus dat het mijn eigen foto is, ik hem dus mag plaatsen waar ik wil.
Kap maar met moeilijk doen, ik haal em er toch niet vanafquote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]staat op een besloten gedeelte, plus dat het mijn eigen foto is, ik hem dus mag plaatsen waar ik wil.
Jij bent tenminste gelijk aan een goede baan begonnen, dat jong is nog steeds met jouw bij-baantje bezig met een 0-uren contractquote:
Nee, totaal niet, als ik zo'n baan kreeg als jou zou het woord school nooit meer in me opkomenquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Volgens mij stond hij gewoon bij de pagina om je auto te showen............
Dat was later ja, deze foto had ik al eerder gemaakt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Volgens mij stond hij gewoon bij de pagina om je auto te showen............
scheelt dat ik alleen maar werk als ik zin heb nuquote:Op maandag 30 januari 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent tenminste gelijk aan een goede baan begonnen, dat jong is nog steeds met jouw bij-baantje bezig met een 0-uren contract![]()
* BoJo wil verslagquote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
over Hugster en zn ban nu op fok radio!
wie zegt er ff dat hij nog los rondlooptquote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
over Hugster en zn ban nu op fok radio!
eerst loopt iedereen op t artc te zeuren dat ik na bijna een jaar lid te zijn eens mezelf en mn auto moet voorstellen en laten zien, nu is het ineens een pimp paginaquote:
En ondertussen nog steeds met een rotte set matten en tape in je oude auto rondrijdtquote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheelt dat ik alleen maar werk als ik zin heb nu![]()
Hoerige kut-NSB-erquote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wie zegt er ff dat hij nog los rondloopt![]()
Waar HEB je het over?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eerst loopt iedereen op t artc te zeuren dat ik na bijna een jaar lid te zijn eens mezelf en mn auto moet voorstellen en laten zien, nu is het ineens een pimp pagina![]()
Alfistiquote:
ik heb het allemaal gemistquote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet eens genoemdmaar wel over het gedonder er om heen.
quote:
Als je er last van hebt is dat jou probleem, niet echt het mijne, en val mij dr ff niet meer mee lastig.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ondertussen nog steeds met een rotte set matten en tape in je oude auto rondrijdt
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eerst loopt iedereen op t artc te zeuren dat ik na bijna een jaar lid te zijn eens mezelf en mn auto moet voorstellen en laten zien, nu is het ineens een pimp pagina![]()
* Alfisti is dan wel schizofreen maar wij kunnen ons niet herinneren dat we dat ooit gevraagt hebben........quote:
Ik vind het gewoon fantastisch dat je altijd loopt te pronken en te patsen met je auto, en dat nu blijkt dat het een serieuze hoop roest is die aan elkaar geplakt zit met tape en waar matten in liggen die ik zelfs nog niet eens voor m'n achterdeur zou durven leggen....quote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je er last van hebt is dat jou probleem, niet echt het mijne, en val mij dr ff niet meer mee lastig.
hoe ziet dat Lusso interieur eruit dan? Wellicht staat het daar beter?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je er last van hebt is dat jou probleem, niet echt het mijne, en val mij dr ff niet meer mee lastig.
Die gast loopt hier gewoon overduidelijk te verkondigen dat hij het is, als een (F)A er achter komt is niet alleen hij de lul, maar TF en Alexxxx waarschijnlijk ook omdat ze het toelaten.quote:
huh? waar heb je het over?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gast loopt hier gewoon overduidelijk te verkondigen dat hij het is, als een (F)A er achter komt is niet alleen hij de lul, maar TF en Alexxxx waarschijnlijk ook omdat ze het toelaten.
ik heb t over t artc in t algemeen, waar jij als crew-lid vertegewoordiging van bent, dus als jij het nu een pimp topic noemt verlaag je het niveau van je eigen Forum.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
* Alfisti is dan wel schizofreen maar wij kunnen ons niet herinneren dat we dat ooit gevraagt hebben........
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Zonda_F het volgende:
Alfisti is wel op de knuffeltoer vanavond![]()
Waar maak je je druk om man?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gast loopt hier gewoon overduidelijk te verkondigen dat hij het is, als een (F)A er achter komt is niet alleen hij de lul, maar TF en Alexxxx waarschijnlijk ook omdat ze het toelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |