Nee, totaal niet, als ik zo'n baan kreeg als jou zou het woord school nooit meer in me opkomenquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Volgens mij stond hij gewoon bij de pagina om je auto te showen............
Dat was later ja, deze foto had ik al eerder gemaakt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Volgens mij stond hij gewoon bij de pagina om je auto te showen............
scheelt dat ik alleen maar werk als ik zin heb nuquote:Op maandag 30 januari 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent tenminste gelijk aan een goede baan begonnen, dat jong is nog steeds met jouw bij-baantje bezig met een 0-uren contract![]()
* BoJo wil verslagquote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
over Hugster en zn ban nu op fok radio!
wie zegt er ff dat hij nog los rondlooptquote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
over Hugster en zn ban nu op fok radio!
eerst loopt iedereen op t artc te zeuren dat ik na bijna een jaar lid te zijn eens mezelf en mn auto moet voorstellen en laten zien, nu is het ineens een pimp paginaquote:
En ondertussen nog steeds met een rotte set matten en tape in je oude auto rondrijdtquote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheelt dat ik alleen maar werk als ik zin heb nu![]()
Hoerige kut-NSB-erquote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wie zegt er ff dat hij nog los rondloopt![]()
Waar HEB je het over?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eerst loopt iedereen op t artc te zeuren dat ik na bijna een jaar lid te zijn eens mezelf en mn auto moet voorstellen en laten zien, nu is het ineens een pimp pagina![]()
Alfistiquote:
ik heb het allemaal gemistquote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet eens genoemdmaar wel over het gedonder er om heen.
quote:
Als je er last van hebt is dat jou probleem, niet echt het mijne, en val mij dr ff niet meer mee lastig.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ondertussen nog steeds met een rotte set matten en tape in je oude auto rondrijdt
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eerst loopt iedereen op t artc te zeuren dat ik na bijna een jaar lid te zijn eens mezelf en mn auto moet voorstellen en laten zien, nu is het ineens een pimp pagina![]()
* Alfisti is dan wel schizofreen maar wij kunnen ons niet herinneren dat we dat ooit gevraagt hebben........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |