quote:Position: Mid Longitudinal
Configuration: Aluminum V8
Displacement: 6187 cc / 377.6 cu in
Power: 583.1 kw / 782 bhp @ 6600 rpm
Torque: 860.94 nm / 635 ft lbs @ 5800 rpm
Bore: 99.01 mm / 3.898 in
Stroke: 101.6 mm / 4.000 in
Redline: 7200
HP / Liter: 126.39 bhp per litre
HP / Curb: Weight 633.71 bhp per weight
Top Speed: 400.7 kph / 249.0 mph
0 - 60 mph: 3.11 seconds
0 - ? mile: 10.98 seconds
Ja, en die sloeg nergens opquote:Op maandag 30 januari 2006 20:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
had je mijn laatste reactie gelezen?
alles boven, onder, naast Amsterdam is buitenlandquote:Op maandag 30 januari 2006 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, en die sloeg nergens op
Zoals ik al zei; alles boven Amsterdam is "het hoge noorden"
Bekrompen jongquote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
alles boven, onder, naast Amsterdam is buitenland![]()
nee die van jou slaat ergens opquote:Op maandag 30 januari 2006 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, en die sloeg nergens op
Zoals ik al zei; alles boven Amsterdam is "het hoge noorden"
je kan ook te ver gaan cityb0iiquote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee die van jou slaat ergens op
naja, kom maar niet langs hè
heb je weer zo'n mokummerquote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog niet eens een uurtje vanaf utreg!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, gaan we niet doen, ik moet met hetOV
èh
Ja maar ben in R'damquote:Op maandag 30 januari 2006 20:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nog niet eens een uurtje vanaf utreg!
Ontopicquote:Op maandag 30 januari 2006 20:30 schreef Zonda_F het volgende:
Volgens mij zit dit ding echt vol boerenschuur engineering btw
hehequote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehe
dan duurt het wel ff ja
of je ga vanaf Rdam airport naar Den Helder "airport" , dan is het daarna een half uurtje met de trein
waarom staat "ie" helemaal in lelystad voor onderhoud?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef BoJo het volgende:
zal ik wel of niet mijn kleppendeksels laten poedercoaten als ie voor onderhoud in Lelystad staat?
dat zeg ikquote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
kan natuurlijk ook gewoon de klep dicht laten![]()
quote:
Doen!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef BoJo het volgende:
zal ik wel of niet mijn kleppendeksels laten poedercoaten als ie voor onderhoud in Lelystad staat?
Dan niet hè..quote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doen we gewoon maar eens niet ...
Besides... ik moet leren
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dan niet hè..
ik kom altijd met de ideeen maar jij wilt weer niet![]()
!
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil me gewoon graag zien
zucht ga nou eens helemaal terug lezen, want ik heb dat al eens gezegdquote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom staat "ie" helemaal in lelystad voor onderhoud?
en ik zou je geld voor iets anders gebruiken, of je moet de hele dag onder je motorkap liggen, dan kan het nog wel geil zijn![]()
Dude, dat is echt sonde van je geldquote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef BoJo het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
zucht ga nou eens helemaal terug lezen, want ik heb dat al eens gezegd
Maar omdat jij het bent
Omdat ik het laat doen bij 2 gasten die echt alles weten van de 155 en vooral de V6 en tsja die zitten in Lelystad. Plus dat ze het naast hun normale baan doen dus vandaar dat het een weekje duurt.
Maar 10x liever zo dan naar een vage garage hier.
ja?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef BaraCuda het volgende:
Whehehehe Dumb And Dumber op veronicaik zeik elke keer weer in mijn broek bij die film
![]()
kansloos jaquote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef Zonda_F het volgende:
een paar vrienden van me zijn zelfs sjaggo als Ajax verloren heeft
Dat vind ik echt TE kansloos![]()
![]()
voetbal
![]()
Het is een meesterlijk film tommyquote:
van:quote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef Zonda_F het volgende:
[..]![]()
[..]
Doen!Gelijk een stuk netter onder de kap dan
Ik kots ook op voetbal maar hoorde het toevallig op de radioquote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef Zonda_F het volgende:
een paar vrienden van me zijn zelfs sjaggo als Ajax verloren heeft
Dat vind ik echt TE kansloos![]()
![]()
voetbal
![]()
het knapt er wel aanzienlijk van op hoor. Zo mooi krijg je het never nooit niet met alleen schrobben.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, dat is echt sonde van je geldals je het mooi schoon maakt en schoon houdt, oke, logisch, maar poedercoaten heeft totaal geen nut.
Da's niet alleen het kleppendeksel en inlaatspruitstuk hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
van:
[afbeelding]
naar:
[afbeelding]
het is zeker een stuk netter en mooier![]()
mjah ik heb een hekel aan schoonmaken... wat het ook isquote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Da's niet alleen het kleppendeksel en inlaatspruitstuk hoor![]()
Die gast is echt elke week met een tandenborstel onder de kap te vinden volgens mij![]()
![]()
gefeli!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:40 schreef ThaFreak het volgende:
voorlopige deal gesloten met een nader niet noemen bedrijf voor 1 pheaton (fully loaded) en 4 x passatsamen met een andere collega dat wel maar toch
![]()
wat had ik de fucking zenuwen zeg![]()
ik snap het nietquote:Op maandag 30 januari 2006 20:40 schreef ThaFreak het volgende:
voorlopige deal gesloten met een nader niet noemen bedrijf voor 1 pheaton (fully loaded) en 4 x passatsamen met een andere collega dat wel maar toch
![]()
wat had ik de fucking zenuwen zeg![]()
Dremel kopen, polijst pasta en een poosje met je kop onder de kap voorzien van gezoemquote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
het knapt er wel aanzienlijk van op hoor. Zo mooi krijg je het never nooit niet met alleen schrobben.
Moet hem nog plat leggen, tis alleen zo fucking koud buitenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef Fugie het volgende:
alfisti heeft een star trek bojo dtm 1 arm wisser
* Alfisti knuffelt Fugiequote:wel leuk gebakje voor de rest alfisti
ik betaal er liever voor en laat anderen voor me werkenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dremel kopen, polijst pasta en een poosje met je kop onder de kap voorzien van gezoem
Ik dacht dat je een kleur wou doenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
van:
[afbeelding]
naar:
[afbeelding]
het is zeker een stuk netter en mooier![]()
dat is kleurquote:Op maandag 30 januari 2006 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kleur wou doenblanke coating is wel mooi
alsof ik vanaf hier kan zien dat die kleppendeksel zilvergecoat is en niet blankquote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is kleur
genaamd: zil-ver , weer wat geleerd Peu!!![]()
![]()
voor mezelf en dan gelijk in pheatons handelenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik snap het niet![]()
je bent voor jezelf bezig?
Zilver is moooooooiquote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is kleur
genaamd: zil-ver , weer wat geleerd Peu!!![]()
![]()
thanxz, sta nu nog te shaken volgens mijquote:
ja je weet het nooit met die Italianenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voor mezelf en dan gelijk in pheatons handelen
verkoop direct vanuit pon voor bedrijfen/overheid/politie.....meer business to business werk
kom op man zelfs ik zie het verschil tussen blanke lak en poedercoatquote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alsof ik vanaf hier kan zien dat die kleppendeksel zilvergecoat is en niet blank![]()
Nice! Goed bezig!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
thanxz, sta nu nog te shaken volgens mij![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
kom op man zelfs ik zie het verschil tussen blanke lak en poedercoat![]()
Zit dat kapje nou al vast en zijn die matten er nou al uit?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij zou t nog niet zien als je er met je neus bovenop stond
Gefeliciteerd, goede zaakquote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voor mezelf en dan gelijk in pheatons handelen
verkoop direct vanuit pon voor bedrijfen/overheid/politie.....meer business to business werk
Hoeveel van die dingen had je moeder gemaakt met oud en nieuwquote:Op maandag 30 januari 2006 20:53 schreef BoJo het volgende:
er liggen 2 oliebollen als keien op m'n maag op het moment![]()
M'n stuurkappen hebben nooit los gezeten, dat tape zit er voor mn radio bedieningquote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zit dat kapje nou al vast en zijn die matten er nou al uit?
Dat meen je nietquote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n stuurkappen hebben nooit los gezeten, dat tape zit er voor mn radio bediening
ik vond er nog 2 achter het wijnrek.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen had je moeder gemaakt met oud en nieuw
Ze zijn ook een ruime maand uit?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:53 schreef BoJo het volgende:
er liggen 2 oliebollen als keien op m'n maag op het moment![]()
Ik had mn orginele stuur moeten laten zitten, toen die er op zat zag niemand hetquote:
Zet die dan terug! hout hoort in de openhaard! ( en mieter ook die matjes er achteraan!)quote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had mn orginele stuur moeten laten zitten, toen die er op zat zag niemand het![]()
jawel, ben je vergeten dat ze je uit hebben staan lachen op zandvoort?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had mn orginele stuur moeten laten zitten, toen die er op zat zag niemand het![]()
* BoJo mietert zijn dashboard strip erachter aanquote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zet die dan terug! hout hoort in de openhaard! ( en mieter ook die matjes er achteraan!)
Hij had het toch over poedercoaten? Hoe wil jij blank gaan poedercoaten?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij zou t nog niet zien als je er met je neus bovenop stond
Hout stuurtquote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zet die dan terug! hout hoort in de openhaard! ( en mieter ook die matjes er achteraan!)
dont act all italy on mequote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Moet hem nog plat leggen, tis alleen zo fucking koud buiten
[..]
* Alfisti knuffelt Fugie
Toen klopte mijn excuus nog dat ik nog niet precies wist waar ik em wou plaatsen, nu ben ik gewoon te lui om hem vast te maken zoals het hoortquote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel, ben je vergeten dat ze je uit hebben staan lachen op zandvoort?![]()
thanxz, tis wel gewoon voor pon maar eigenlijk moet je het zelfstandig doen....enigste wat je soms krijgt zijn bedrijfen/namen die eventueel wel geinteresseerd zijn en daar moet je het mee doen!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, goede zaakmet medewerking van Pon wel of echt 100% zelfstandig samen met die collega?
Hoe zijn z'n matten?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
moeten we nou echt die foto posten uit je topic van het artc?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hout stuurten die matten zijn prima
![]()
Ik weet ook niet allesquote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hij had het toch over poedercoaten? Hoe wil jij blank gaan poedercoaten?Dat MOET een kleur zijn
Hout kan al sinds 1975 niet meer, en die matten zijn inderdaad prima om de kachel mee op te stokenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hout stuurten die matten zijn prima
![]()
thanxzquote:
Buitendienst verkoopquote:Op maandag 30 januari 2006 21:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
thanxz, tis wel gewoon voor pon maar eigenlijk moet je het zelfstandig doen....enigste wat je soms krijgt zijn bedrijfen/namen die eventueel wel geinteresseerd zijn en daar moet je het mee doen!
niet dreigen! doen!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
moeten we nou echt die foto posten uit je topic van het artc?![]()
Doe maar nietquote:Op maandag 30 januari 2006 21:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
YEPquote:Op maandag 30 januari 2006 21:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
te laatquote:Op maandag 30 januari 2006 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe maar nietik haal die foto wel weg, maak mn auto schoon van binnen, haal voor Richard die matten er uit, maak de bediening vast en dan een nieuwe foto
tis iddquote:
Dat had ik al verwachtquote:Op maandag 30 januari 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
feli TF
en waarom is Peu zn mattenset offline?Ik wil ook lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |