Die ontploft toch vroegtijdigquote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is dat voor- of nadat het uitvak ontruimd is vanwege een spijkerbom die daar ontploft is?
Ik geloof dat je een punt hebt....quote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Frank Verlaat speelde jarenlang in de Duitse competitie, had totaal geen ervaring met mandekking en dus is het (achteraf) logisch dat hij mislukte bij Ajax. Jaap Stam komt uit de Serie A, daar schijnt het niveau qua verdedigen nét iets hoger te liggen dan in de eredivisie.
Wise words!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef M0NTANA het volgende:
Frank Verlaat speelde jarenlang in de Duitse competitie, had totaal geen ervaring met mandekking en dus is het (achteraf) logisch dat hij mislukte bij Ajax. Jaap Stam komt uit de Serie A, daar schijnt het niveau qua verdedigen nét iets hoger te liggen dan in de eredivisie.
Zal niet heel veel schelen, want in Italië halen ze Zdenek Grygera, die weer bij Ajax vandaan komten hetelfde verhaal geldt voor Alex (PSV). Niveau zal dus ongeveer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Nét he, een ietsjepietsje denk ik ook ja...
Schijnt dat er met Clarence Seedorf alleen nog maar onderhandeld wordt over zijn favoriete positie.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Suijk het volgende:
Hopelijk heeft dit ook een aantrekkingskracht op evt. andere aankopen.
Wtf?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schijnt dat er met Clarence Seedorf alleen nog maar onderhandeld wordt over zijn favoriete positie.
Watquote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schijnt dat er met Clarence Seedorf alleen nog maar onderhandeld wordt over zijn favoriete positie.
Serieus of sarcasmequote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Jongens, zonder smilie posten betekent niet dat het een serieuze opmerking is, hoor!quote:
Ach er zullen niet veel (haalbare) aankopen zijn waarbij iedereen tevreden is.quote:
twi raadde mij ooit aan meer smilies te postenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens, zonder smilie posten betekent niet dat het een serieuze opmerking is, hoor!![]()
Dat jij het weer niets zou vinden.quote:
Njah, met van Geel weet je het nooit.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens, zonder smilie posten betekent niet dat het een serieuze opmerking is, hoor!![]()
Net als bij KJH speel ik liever met Jaap Stam dan tegen hem, daarbij nog die ervaring en het is gewoon een goede aankoop. Maar het is slechts de eerste zwaluw van een hele kudde, hoop ik.quote:
wat een onzinquote:Op maandag 30 januari 2006 21:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat jij het weer niets zou vinden.
Als wij met zn allen naar rechts springen, spring jij naar links en vice versa
natuurlijk op zijn kwaliteiten is absoluut niks af te dingenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Net als bij KJH speel ik liever met Jaap Stam dan tegen hem, daarbij nog die ervaring en het is gewoon een goede aankoop. Maar het is slechts de eerste zwaluw van een hele kudde, hoop ik.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Bedenk zelf eens een speler ofzo. Nabouwers. Te pikkedieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |