Hopelijk.... Het begint dan zowaar ergens op te lijken.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals in het Ajax topic al staat, dit is het lijstje geweest van Van Geel:
-----------------------------Stekelenburg----------------------------------
---------------------------------Stam----------------------------------------
---------------------Mathijsen------Heitinga------------------------------
-------------------------------Maduro---------------------------------------
-------------Landzaat----------------------Sneijder-----------------------
-------------------------------Perez-----------------------------------------
--------------Jenner----------------------------Van de Meijde------------
-----------------------------Huntelaar---------------------------------------
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb er even over nagedacht.
Ik ga morgen naar de politie om aangifte te doen wegens oplichting.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb er even over nagedacht.
Ik ga morgen naar de politie om aangifte te doen wegens oplichting.
Kom je daar nu serieus pas achterquote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef cultheld het volgende:
Er wordt een speciaal topic voor een transfer geopend?
Ja, hij stond niet in mijn AT.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom je daar nu serieus pas achter
Voor sommige wel ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef cultheld het volgende:
Er wordt een speciaal topic voor een transfer geopend?
Als Jaap homo zou zijn, zouden alle andere homo's spontaan hetero worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef satecl het volgende:
jaap is homo...verader
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Jaap homo zou zijn, zouden alle andere homo's spontaan hetero worden.
Nee hoor. Ik persoonlijk vrees hem niet ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Fonzarelli het volgende:
Wel mooi al die mensen die Jaap hier voor verrader enzo uitmaken...geeft wel aan hoezeer jullie hem vrezen.
Verdedigers worden ook nooit gevreesdquote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik persoonlijk vrees hem niet ofzo.![]()
Ik zou hooguit voor hem vrezen als ik hem in een donker steegje tegen zou komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Fonzarelli het volgende:
Wel mooi al die mensen die Jaap hier voor verrader enzo uitmaken...geeft wel aan hoezeer jullie hem vrezen.
Ik wilde net Henkie Fraser, Van Gobbel en De wolf opnoemen, maar je was te snel met editquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Verdedigers worden ook nooit gevreesdJa, degenen met een steekje los in hun hoofd.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Tsjoeketsjoeketsjoek! Morgen wil ik de locomotief zijn Jan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |