hij wordt in Juli 'pas' 32. En daarbij, wie zegt dat PSV hem wilde...miss hadden ze geeneens geld om hem te kopenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef Magic666 het volgende:
op doping lopende judas is het!![]()
Maar goed, met 33 jaar je carriere afsluiten bij een middenmotor en vechten voor de playoffs is ook leuk. Blijkbaar leuker dan voetballen in de CL.
Jaap
niet wekelijks in de basis en altijd wel goed voor een kaart, bovendien schat ik Cocu hoger inquote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je in de basis bij Milan staat ben je top.
Beetje hetzelfde verhaal als Cocu. Ben benieuwd of je dat ook had gezegd als ie naar psv was gegaan...
Dat, plus het feit dat hij waarschijnlijk afgeknapt is op het PSV-publiek na de wegwuivingen n.a.v zijn rode kaart in de wedstrijd in Eindhoven.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind dat gejudas nergens op slaan, de beste man heeft 2.5 jaar gespeeld bij PSV en naar mijn weten nooit expliciete clubliefde uitgesproken voor PSV.
Cocu is een ander soort speler. Vallen niet te vergelijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet wekelijks in de basis en altijd wel goed voor een kaart, bovendien schat ik Cocu hoger in
Ach hebben julie eindelijk een keer een goede voetballer![]()
Jaap wordt in juli 34!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hij wordt in Juli 'pas' 32. En daarbij, wie zegt dat PSV hem wilde...miss hadden ze geeneens geld om hem te kopen![]()
Maar toch mooi om te zien, al die zure reacties van die gloeilampjes...haha wat een verslagenheid![]()
![]()
Wegwuivingenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Dat, plus het feit dat hij waarschijnlijk afgeknapt is op het PSV-publiek na de wegwuivingen n.a.v zijn rode kaart in de wedstrijd in Eindhoven.
Precies.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp gewoon echt niet dat PSV'ers nu ineens gaan beweren dat Stam geen topvoetballer is, dat slaat echt nergens op.
De topvoetballer van weleer moet je niet meer verwachten hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp gewoon echt niet dat PSV'ers nu ineens gaan beweren dat Stam geen topvoetballer is, dat slaat echt nergens op.
Welke Ajax spelers wou Guusje Hiddink ook maar al te graag aan zijn selectie toevoegenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet wekelijks in de basis en altijd wel goed voor een kaart, bovendien schat ik Cocu hoger in
Ach hebben julie eindelijk een keer een goede voetballer![]()
Is niet altijd verzekerd van een basisplek. Dus zo afhankelijk van hem zijn ze ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:08 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat Milan hem zomaar laat gaan, hij is nota bene een van de jongste verdedigers die ze hebben geloof ik.
Van weleer? Hij is basisspeler van een van de beste clubs ter wereld.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De topvoetballer van weleer moet je niet meer verwachten hoor.
Zonder enige twijfel. Jaap is een absolute versterking, al is Alex beter. Misschien blijft die nog wel een jaartje?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
Het is gewoon nog een topspeler, die een versterking zou betekenen voor elke Nederlandse club.
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
Het is gewoon nog een topspeler, die een versterking zou betekenen voor elke Nederlandse club.
Die had je een staande ovatie moeten geven.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wegwuivingen
Bedoel je het Ironische "Japie Bedankt" ?
Lees 1 post boven je postquote:Op maandag 30 januari 2006 20:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van weleer? Hij is basisspeler van een van de beste clubs ter wereld.
Ja, als rechtsback waar hij weinig inbreng heeft op het Milan-spel.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van weleer? Hij is basisspeler van een van de beste clubs ter wereld.
Die kan ie nu in ieder geval wel vergeten...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die had je een staande ovatie moeten geven.
En niet altijd in de basis staatquote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, als rechtsback waar hij weinig inbreng heeft op het Milan-spel.
Whehehe...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die kan ie nu in ieder geval wel vergeten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |