Ja precies. En niet veel mensen halen het de eerste keer, dus ik ben best trots op mezelfquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:04 schreef Robin__ het volgende:
[..]
![]()
6 fout, boeie.. volgens mij zou het meerendeel van de mensen met rijbewijs keihard zakken als ze opnieuw theorie moesten doen. Zolang je het in de praktijk maar niet (te vaak) fout doet
Tip1:quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef Repeat het volgende:
- als ik rechts op de snelweg rij en de rechterbaan splitst zich er zegmaar af, dan kan ik van de snelweg af zonder dat ik echt hoef uit te voegen. Dan geef ik dus nooit richting aan en dan moet dus wel. Hier denk ik dus gewoon niet aan omdat ik eigenlijk gewoon op mn strook blijf en rechtdoor blijf gaan....
Tipje 2:quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef Repeat het volgende:- niet in spiegels kijken op lege wegen. Doe ik gewoon niet, ik weet toch wel dat er niemand rijdt en dat er niemand tussen de stoep en mn auto zit, maar toch moet ik onthouden dat ik gewoon moet kijken....
Nee, dat zeg ik al helemaal niet. Heel veel mensen met rijbewijs kunnen gewoon niet rijden. Na hun rijbewijs hebben ze hun 'eigen stijl' aangeleerd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef Robin__ het volgende:
[..]
sorrymaarikmoethetzeggen
En iedereen die een rijbewijs heeft rijd goed?
Verder moet Fatality niet zeuren.. 1 grote tip.. gewoon dom doen wat hun (en het cbr) willen des te sneller en goedkoper heb je dat rijbewijs
Dat je moeder natuurlijk veel beter rijdt dan je vader?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:52 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Minder ongelukken maken of veroorzaken, da's iets heel anders
Nee, zonder gekheid, heb les van een vrouw en heb zelf niets te klagen hoor! Alleen heeft zij er natuurlijk voor gestudeerd. Verschil tussen vader/moeder oid is wel duidelijk te zien...
Bij mij ging het toen ook nog bijna fout, dus ingreep van instructrice 'omdat het anders zo zielig was voor de wachtende auto's'quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
Weet je wat lachen is? Op straat keren en dan heel het verkeer ophoudenEr stonden wel 6 auto's te wachten
Ah jo, gewoon heel relaxed rustig aan doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:27 schreef Nuna het volgende:
[..]
Bij mij ging het toen ook nog bijna fout, dus ingreep van instructrice 'omdat het anders zo zielig was voor de wachtende auto's'
Sja wie rijden er nou beter mannen of vrouwen???quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat je moeder natuurlijk veel beter rijdt dan je vader?
ik moest opgeven wanneer ik niet kon, en die data werden het nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:04 schreef Repeat het volgende:
spreken jullie niet in overleg een datum af voor het examen ofzo
mn instructeur zou toch echt niet moeten aankomen van dan en dan is de dag, klaar. Lijkt me wel dat ik dat mag bepalen...
Tja, ik ga niet op wintersport. Dus voor mij maakt het niet zoveel uit wanneer het is. Ik krijg toch vrij van school als je toetsen hebt van rijles.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:04 schreef Repeat het volgende:
spreken jullie niet in overleg een datum af voor het examen ofzo
mn instructeur zou toch echt niet moeten aankomen van dan en dan is de dag, klaar. Lijkt me wel dat ik dat mag bepalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |