quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:04 schreef Robin__ het volgende:
Niets moet..
Hoe oud ben je dan? als je vind dat het moet..
1e keer?, Gefelicteerd!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ben geslaagd!(vanochtend)
Wie voegt me ff toe aan t lijstje?
Omdat ze vaak een hele dag daarvoor uittrekken (pakket) Maar bel een rijschool op en zeg dat je het al kan etc etc en dat je alleen een examen wil doen (kortom auto 'huren') volgens mij kan dat ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:42 schreef _Denker het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom het halen van een BE rijbewijs zo duur is (meestal vanaf 400 EUR)?
Ik kan allang rijden met een caravan, ook achteruit. Heb alleen geen rijbewijs voor aanhanger boven de 750 kg of totale combinatie boven 3500 kg of tandemasser.
Wij duimen voor jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:08 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond ook blij kan zijn![]()
Feliquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ben geslaagd!(vanochtend)
Wie voegt me ff toe aan t lijstje?
Net 1 uur en 3 kwartier in auto van pa rondgehobbeld jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:28 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Felien nu de hele dag rondscheuren zeker
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:36 schreef WesHell het volgende:
ik heb het gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat heb ik ook zo vaak, erg irritant ja, omdat je weet dat ze toch geen last van je zullen hebben en je bent wel uit je concentratie gehaald zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:55 schreef Repeat het volgende:
Ik had gister met rijles trouwens de grootste bullshit ooit. Ik reed op een weg, 1 baan heen, 1 baan terug.
Ik moest een stuk recht achteruit rijden en toen kwam er een auto tegemoet. IK MOEST STOPPEN![]()
Waar de neuk slaat die regel op, ja mn instructeur zegt: "achteruit rijden is bijzondere verrichting, dus heeft het andere verkeer voorrang"
Maar ze hebben toch geen last van me
Ik moest dan dus stoppen en wachten tot die auto voorbij is en dan verder rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |