Wat k_man zegt onder andere. Wat ik probeer te zeggen is dat je wel al die nuttige posts van ons accepteert maar zodra we wat te klagen hebben lijkt het net of het allemaal teveel wordt en schilder je het af als niet-serieus.quote:
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
Wat ik probeer te zeggen is dat je wel al die nuttige posts van ons accepteert maar zodra we wat te klagen hebben lijkt het net of het allemaal teveel wordt en schilder je het af als niet-serieus.
Jag is ook nog een relatieve newbie hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
Ik begrijp dat DT liever heeft dat we hier niet meer komen dan dat we kritiek leveren.
DT heeft kennelijk liever nieuwe users, ook al gaat dat ten koste van oldbies als wij.
Je moest eens weten hoe leuk het isquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:49 schreef flipsen het volgende:
Wat ik me afvraag he... heeft DT al spijt dat ie ooit als mod is begonnen...
Dat ligt aan je instellingen. Ik neem aan dat je die dan op 5 dagen hebt staan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Even voor de statistieken, van alle topics die momenteel in de TRV lijst staan op de 1e pagina excl de sticky topics, zijn er 39 normale topics en 32 centrale topics....
Ohja, ik zit niet onder de 100.000.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jag is ook nog een relatieve newbie hoor![]()
Zelfs niet onder de 10.000quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja, ik zit niet onder de 100.000.![]()
Jawel maar je baseert die 60 keer ergens op. Anders kan je natuurlijk net zo goed 30 gebruiken. Of 10.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Le-zen![]()
Er staat tot 60x en tot 30x.
Vergelijk eens: Zomervakantie 7-10 dagen naar de zon met 5 posts en 149 views (in 24 dagen met Waar goedkoop naartoe voor strand, blauwe zee en cultuur met 43 posts en 801 views (in 14 dagen, bleef net boven de centrale topics hangen toen die ingevoerd werden)
Nee, al die mensen die topics geopend hebben met een vraag hebben geklaagd dat er teveel mensen gereageerd hebben en dat ze nu absoluut niet meer weten wat ze allemaal moeten gaan zien en doen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:09 schreef k_man het volgende:
Die getalletjes zeggen me eigenlijk weinig en ze zijn wel erg vanuit een bepaald standpunt berekend natuurlijk.
Is er inmiddels ook maar één user die zich positief over de recycletopics heeft uitgelaten?
We waren er niet allemaal zo vroeg bij he.quote:
En ik was niet serieus?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, al die mensen die topics geopend hebben met een vraag hebben geklaagd dat er teveel mensen gereageerd hebben en dat ze nu absoluut niet meer weten wat ze allemaal moeten gaan zien en doen.
Als ik die hele uitleg en vergelijking hier neer zet krijg ik weer commentaar dat het wel erg veel tekst en uitleg vergt en dat het dus niet goed kan zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
Jawel maar je baseert die 60 keer ergens op. Anders kan je natuurlijk net zo goed 30 gebruiken. Of 10.
Omdat niet iedereen zijn bek opentrekt is het een feitelijke verbetering?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat een feitelijke verbetering voor velen anderen
Godzijdank wel zeg, wat zou het toch een perfectionistische wereld zijn anders.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Conclusie: we zijn het niet eens. Dat komt wel vaker voor tussen mensen.
Het is alleen een beetje sneu dat eigenlijk niemand van de oldbies hier het met je eens lijkt te zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:14 schreef DutchTrain het volgende:
Conclusie: we zijn het niet eens. Dat komt wel vaker voor tussen mensen.
Kunnen de users dat instellen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ligt aan je instellingen. Ik neem aan dat je die dan op 5 dagen hebt staan.
Dat vind ik nou weer een kulargument.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje sneu dat eigenlijk niemand van de oldbies hier het met je eens lijkt te zijn.![]()
Niet permanent, dat moet je steeds aanklikken onderaan de pagina.quote:
Oh? Veranderingen zijn goed als de crew dat vindt? Wat de users ervan vinden - die dit forum z'n hele bestaansrecht verschaffen - doet er niet toe?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:19 schreef static het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer een kulargument.
Als je het topic terugleest zie je dat er enkele feiten genoemd zijn. Als je hier in TRV kijkt zul je die ook terugzien.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:16 schreef static het volgende:
Omdat niet iedereen zijn bek opentrekt is het een feitelijke verbetering?
Dat is nu het mooie van cijfers. Je kunt ze interpreteren op de manier die jij wilt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:24 schreef k_man het volgende:
De benaming 'feiten' lijkt me lichtelijk overdreven. Met hetzelfde gemak kan ik cijfers bij elkaar zoeken die het tegenovergestelde 'bewijzen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |