Marokko en Tunesie zijn totaal anders (ook leuk hoor, maar dat wordt dan wel een ander soort vakantie) en in Egypte zelf heb je heel veel mogelijkheden. Sinai is totaal anders dan Cairo bijvoorbeeld. (veel goede verhalen over Dahab gehoord) Maar Israel dan geen optie? Geweldige cultuur en ook mooie stranden. Jordanie wellicht ook een idee? Verder zoals ik al zei, azie, (vietnam, cambodja, thailand,maleisie, indonesie) ,allemaal spotgoedkoop ,behalve het vliegticket, maar das eenmalig)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:22 schreef moon1702 het volgende:
ik wil eigenlijk wel terug naar EgypteIk vond het er fantastisch en ik denk eigenlijk dat ik niks beters zal vinden binnen m'n budget maar ik kan mijn vriendje niet overtuigen om terug te gaan...
hij wil liever iets anders ... Ik heb hem ook al gelijkaardige landen zoals Marokko en tunesië en zo voorgesteld maar nee, ook niet goed.
Albufiera zit er wel leuk uit, afgaand op je foto en je uitleg, ook maar eens verder uitspitten
ik zat ondertussen al te denken aan Isla Margarita, lekker ver weg en exotisch dacht ik zo, iemand ervaring mee?
Marokko, kan je een mooie heldere zee wel vergeten, hoge golven, dat hebben ze wel! Wel veel cultuur natuurlijk, en hele aardige mensen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:22 schreef moon1702 het volgende:
ik wil eigenlijk wel terug naar EgypteIk vond het er fantastisch en ik denk eigenlijk dat ik niks beters zal vinden binnen m'n budget maar ik kan mijn vriendje niet overtuigen om terug te gaan...
hij wil liever iets anders ... Ik heb hem ook al gelijkaardige landen zoals Marokko en tunesië en zo voorgesteld maar nee, ook niet goed.
Albufiera zit er wel leuk uit, afgaand op je foto en je uitleg, ook maar eens verder uitspitten
ik zat ondertussen al te denken aan Isla Margarita, lekker ver weg en exotisch dacht ik zo, iemand ervaring mee?
Israel en Jordanië lijken me wel leuk en azië ook hoor maar dat is volgens mij heel wat duurder...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Marokko en Tunesie zijn totaal anders (ook leuk hoor, maar dat wordt dan wel een ander soort vakantie) en in Egypte zelf heb je heel veel mogelijkheden. Sinai is totaal anders dan Cairo bijvoorbeeld. (veel goede verhalen over Dahab gehoord) Maar Israel dan geen optie? Geweldige cultuur en ook mooie stranden. Jordanie wellicht ook een idee? Verder zoals ik al zei, azie, (vietnam, cambodja, thailand,maleisie, indonesie) ,allemaal spotgoedkoop ,behalve het vliegticket, maar das eenmalig)
Een ander idee is Brazilie, ook geweldig en vaak zijn er best goedkope charters te regelen. Ook Mexico is wel interessant voor je denk ik.
we willen zo'n 10 dagen weg en we willen eind juli vertrekken (de 27ste ongeveer)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef mynick het volgende:
Hoe lang wil je gaan, ik denk dat vanaf ongeveer 3 weken een vakantie naar Azië net zo duur of misschien zelfs goedkoper is als bijvoorbeeld Italie.
Deze zomer ga ik ook op vakantie met m,n vriend en wij zijn dus ook opzoek naar een strand met zo blauw mogelijk water, en het liefst witte zandstranden, ook een beetje in de goedkopere richting,quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:36 schreef moon1702 het volgende:
Hoihoi,
De zomer komt er weer aan dus wil ik er weer eens op uit trekken maar waar naartoe? Elk jaar opnieuw voeren mijn viend en ik ellenlange discussies over de bestemming van onze reis en dat zal dit jaar niet anders zijn. Vorig jaar zijn we naar Egypte geweest en dat is ons (vooral mij) prima bevallen. We dachten voor dit jaar een beetje in de richting van Griekenland, Kreta of zo...
Ik zal hier eens proberen uit te leggen wat mijn eisen zijn:
- strand (met zo blauw mogelijk water :-)) en veel mooie visjes in het water
- beetje cultuur
- vriendelijke mensen
- goedkoop
- leuke excursies
en liefst niet te toeristisch, geen loret de mar toestanden en zo voor mij.
hopelijk heeft er iemand een voorstel...
groetjes
ik heb wel goede verhalen gehoord over bulgarije. lijkt me zeker wel een optie in jullie geval.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
voor 10 dagen zou ik geen lange vliegreizen willen en wordt het ook snel relatief duur, azie en z-amerika valt dan af lijkt me.
wat dacht je van bulgarije? of evt kroatie (wel een beetje te toeristisch wellicht)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |